Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
Zuur gwn WRAAAAAGH..... toch wel een poes nie? Over mezelf
Ik ben dus een (hetero) travestie. Leef tevens ook gewoon als man. Zowel als man of als vrouw hou ik van het vrouwelijk schoon. Ik heb tevens 'n grote voorliefde voor panty's en nylon benen. Sorry maar ben er gewoon zot van. Is dat een afwijking ? Misschien. Maar wel een leuke.
Mannen moeten geen moeite doen. Jullie interesseren mij niet. Dus vriendschapsaanvragen worden dan ook meteen geweigerd.
En even ter verduidelijking : ik heb geen interesse in dates met mannen of andere travs. En ik hoef ook geen vriendschap met mensen zonder gezicht of met fake foto's... Dank u !


RANZIG!!!


Mr Syphon kijkt daar graag naar zekers?? :P

Roedi

Legacy Member
T'ligt aan de pil zeg ik u, komt allemaal in het drinkwater terrecht en zo verwijven de venten! :puke: Als echte vent ben ik hier natuurlijk imuun voor!:cool:

Private_BE

Legacy Member
Derstraks een aantal uurkes naar het Autosalon geweest.

Thuis gekomen met 540 foto's en de nieuwe MINI Cabrio in primeur gezien.
Ge mocht er alleen in als ge een verband had met mini, nen maat die erbij was had er ene dus we mochten binnen :)

Schummi88

Legacy Member
friekie zei:
Zuur gwn WRAAAAAGH..... toch wel een poes nie? Over mezelf
Ik ben dus een (hetero) travestie. Leef tevens ook gewoon als man. Zowel als man of als vrouw hou ik van het vrouwelijk schoon. Ik heb tevens 'n grote voorliefde voor panty's en nylon benen. Sorry maar ben er gewoon zot van. Is dat een afwijking ? Misschien. Maar wel een leuke.
Mannen moeten geen moeite doen. Jullie interesseren mij niet. Dus vriendschapsaanvragen worden dan ook meteen geweigerd.
En even ter verduidelijking : ik heb geen interesse in dates met mannen of andere travs. En ik hoef ook geen vriendschap met mensen zonder gezicht of met fake foto's... Dank u !


RANZIG!!!


Mr Syphon kijkt daar graag naar zekers?? :P

Ok, dank u voor uw statement :unsure:. Allé Syphon ge hebt al aantrek jom :p.

Private_BE

Legacy Member
sluysen zei:
i wantz pictures :D
m'n pa heeft er enkel van moto gedeelte :sad:

Heb er 300 na het filteren, kende ergens een plaats waar ik in ene keer dien nest kan uploaden? :p
Zijn wel 500mb aan foto's :)

Misschien iemand die een programma weet dat da met 1 klik wa van grote kan verkleinen zonder teveel kwaliteitsverlies?

Den Mini die ik heb gezien en jullie niet :tongue:
20qbzm1.jpg


Omdat mensen graag het zicht van foto's blokkeren heb ik dit maar ondernomen
fdr9th.jpg

[EZ]

Legacy Member
zippen en op RS smijte :)
voor hoop afbeeldingen te resizen moete maar is zoeke bij software, is daar al veel gevraagd...

allehop!

128MB

Legacy Member
rofl

en wat is er nieuw aan die mini? :unsure:
Heb er vorig jaar een halfuur in liggen chillen xD

Mee

Legacy Member
irfanview, kunt ge batch omzetten (en kleiner maken).

Zippen gaat niet lukken hè EZ...

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
rofl

en wat is er nieuw aan die mini? :unsure:
Heb er vorig jaar een halfuur in liggen chillen xD

92% anders dan de vorige generatie. Dat is inderdaad overdreven veel.

Dit verklaarde hij door het volgende:
- De neus was boller, waardoor bij een accident met een zwakke weggebruiker die minder letsels zou overhouden (gaat normaal bij meerdere auto's komen).
- Doordat die lijn doorgetrokken moest worden naar achter is die ook wat anders.
- Het interieur was heel anders, ze leken nogwel op de vorige want ge kunt moeilijk echt opeens helemaal anders gaan.
- De kap ging nu terug dicht als ge max 30 km/u reed, bij de vorige moest ge stil staan
- Het verbruik ligt lager door samenwerking met hun familie "BMW", er zit ook een stuk Citroën en nog een merk in voor ervoor te zorgen dat die 1,7 liter minder verbruikt.

Ik heb precies goed geluisterd merk ik nu :p


Ben bezig met de 293 foto's te uploaden, heb ze even in een snelle slideshow gezet dat ge zelf verder en terug kunt gaan.
68192 KB groot, was eerst 400mb :p

RapidShare: Easy Filehosting

Als ge een full-size exemplaar van een auto wilt hebben, moet ge het maar vragen.

Private_BE

Legacy Member
Scjeir zei:
waarom .exe ipv .zip ofzo?
lukte mass resize nie?



toevallig die nieuwe browser van Google? :p

Jawel, maar anders pikken ze men foto's :p
Als ge ene wilt dan zegt ge het maar, op men netlog staan er ook al een paar ;)

Mr Syphon

Legacy Member
o nee ze pikken zen foto's dan, lol, wa maakt da uit ? ge moest blij zijn als iemand die wilt gebruike :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan