SXe
Legacy Member
Zuur gwn WRAAAAAGH..... toch wel een poes nie? Over mezelf
Ik ben dus een (hetero) travestie. Leef tevens ook gewoon als man. Zowel als man of als vrouw hou ik van het vrouwelijk schoon. Ik heb tevens 'n grote voorliefde voor panty's en nylon benen. Sorry maar ben er gewoon zot van. Is dat een afwijking ? Misschien. Maar wel een leuke.
Mannen moeten geen moeite doen. Jullie interesseren mij niet. Dus vriendschapsaanvragen worden dan ook meteen geweigerd.
En even ter verduidelijking : ik heb geen interesse in dates met mannen of andere travs. En ik hoef ook geen vriendschap met mensen zonder gezicht of met fake foto's... Dank u !
RANZIG!!!
Mr Syphon kijkt daar graag naar zekers??
Ik ben dus een (hetero) travestie. Leef tevens ook gewoon als man. Zowel als man of als vrouw hou ik van het vrouwelijk schoon. Ik heb tevens 'n grote voorliefde voor panty's en nylon benen. Sorry maar ben er gewoon zot van. Is dat een afwijking ? Misschien. Maar wel een leuke.
Mannen moeten geen moeite doen. Jullie interesseren mij niet. Dus vriendschapsaanvragen worden dan ook meteen geweigerd.
En even ter verduidelijking : ik heb geen interesse in dates met mannen of andere travs. En ik hoef ook geen vriendschap met mensen zonder gezicht of met fake foto's... Dank u !
RANZIG!!!
Mr Syphon kijkt daar graag naar zekers??


Als echte vent ben ik hier natuurlijk imuun voor!


ad:
. Allé Syphon ge hebt al aantrek jom 
