Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:Morgenavond nr het autosalon![]()
Mja, twas nog altijd meer voor bedrijfsvoertuigen ook e.whoopie zei:ben vrijdagavond geweest.
Paar vette bakken, maar algemeen gezien vond ik het gene vette
gewoon een simpele grote voor en achter vleugel, slicks en geen andere nonsenseIk doe autotechnieken op school :')128MB zei:wrm doen al die fucking scholen een uitstap naar autosalon ?men school had dat NOOIT
wij gingen op "bedrijfsbezoek" of naar "technologiebeurzen"
for crying out loud men school suckte zo hard
128MB zei:http://www.ultimatecarpage.com/images/large/4013/Renault-R29_1.jpg
F1's zijn zo oldskool teruggewoon een simpele grote voor en achter vleugel, slicks en geen andere nonsense

Private_BE zei:Valt goed mee, alleen moet den achter spoiler wat breder zijn![]()
Wa was de reden daarvoor?gast das eroverMr Syphon zei:

Mr Syphon zei:straks allemaal nachtmerries![]()
