Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:

Mijn PS3 moet niet terug in de doos na aankoopPrivate_BE zei:Koop is wa meer games...
Ik had van dag 1 al 10 games, nu 11
En mijn TV is groter nanannana!! één klein detail, hij staat in de living


Veel andere "toppers" zijn er niet in mijn ogen...gizmo_1987 zei:Mijn PS3 moet niet terug in de doos na aankoop![]()

Hehe, buuuuuuurngizmo_1987 zei:Mijn PS3 moet niet terug in de doos na aankoop
En ik amuseer mij nog kostelijk met die gamesVeel andere "toppers" zijn er niet in mijn ogen...

gizmo_1987 zei:Mijn PS3 moet niet terug in de doos na aankoop
En ik amuseer mij nog kostelijk met die gamesVeel andere "toppers" zijn er niet in mijn ogen...

Mr Syphon zei:gisteren men kont is in een lancer evo X kunnen zetten, damn da zat lekker![]()

DaCrashOveride zei:vrijdag naar autosalon me de klas :') ^^
men school had dat NOOIT
128MB zei:wrm doen al die fucking scholen een uitstap naar autosalon ?men school had dat NOOIT
wij gingen op "bedrijfsbezoek" of naar "technologiebeurzen"
for crying out loud men school suckte zo hard
Wij zijn vorig jaar neer Breendonk geweestDillyracer zei:Same, de enigste uitstap da wij op 2 jaar gemaakt hebben was naar Zeebrugge, interessant!

128MB zei:wrm doen al die fucking scholen een uitstap naar autosalon ?men school had dat NOOIT
wij gingen op "bedrijfsbezoek" of naar "technologiebeurzen"
for crying out loud men school suckte zo hard

En er hangt een supergezellige sfeergizmo_1987 zei:t'stinkt daar![]()
