Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Net men auto gewassen, nog net de pikkedonker kunnen vermijden.
Maar het was toch al redelijk donker :p

sluysen

Legacy Member
lag hier ff strijk met san andreas daarnet..

cj begint zo plots te zingen.. "Young Hearts.. aaah whatever" :rofl:

als ge zo ff nx doet zegt hij echt hilarische zaken :D

Gizmo_1987

Legacy Member
Private_BE zei:
Koop is wa meer games...
Ik had van dag 1 al 10 games, nu 11 :p

En mijn TV is groter nanannana!! één klein detail, hij staat in de living
Mijn PS3 moet niet terug in de doos na aankoop :p:tongue:
En ik amuseer mij nog kostelijk met die games ;) Veel andere "toppers" zijn er niet in mijn ogen...

protnie

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Mijn PS3 moet niet terug in de doos na aankoop :p:tongue:
En ik amuseer mij nog kostelijk met die games ;) Veel andere "toppers" zijn er niet in mijn ogen...
Hehe, buuuuuuurn :D

Vandaag naar het autosalon geweest, zijn er nog die gaan of geweest zijn?

Private_BE

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Mijn PS3 moet niet terug in de doos na aankoop :p:tongue:
En ik amuseer mij nog kostelijk met die games ;) Veel andere "toppers" zijn er niet in mijn ogen...

Dat kon me dan ook bitter weinig schelen want het waren examens ;)
Goed geprobeerd maar een maandje langer wachten maakte niet uit, vermits de PS3 al iets langer uit is :ironic:

Mr Syphon

Legacy Member
gisteren men kont is in een lancer evo X kunnen zetten, damn da zat lekker :D

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
gisteren men kont is in een lancer evo X kunnen zetten, damn da zat lekker :D

Zalig!

Ik ga woensdag naar autosalon, wou eerst vrijdag gaan..
Maja woensdag hebben we maar 1 uur uur les -om half 3 ofzo- dusja dan kunnen we goe vroeg na het salon :p

128MB

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
vrijdag naar autosalon me de klas :') ^^

wrm doen al die fucking scholen een uitstap naar autosalon ? :wtf: men school had dat NOOIT
wij gingen op "bedrijfsbezoek" of naar "technologiebeurzen" :cry:

for crying out loud men school suckte zo hard

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
wrm doen al die fucking scholen een uitstap naar autosalon ? :wtf: men school had dat NOOIT
wij gingen op "bedrijfsbezoek" of naar "technologiebeurzen" :cry:

for crying out loud men school suckte zo hard

Same, de enigste uitstap da wij op 2 jaar gemaakt hebben was naar Zeebrugge, interessant!

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
wrm doen al die fucking scholen een uitstap naar autosalon ? :wtf: men school had dat NOOIT
wij gingen op "bedrijfsbezoek" of naar "technologiebeurzen" :cry:

for crying out loud men school suckte zo hard

Bij ons was het ook maar saai ze, wij mochten wel naar brussel gaan maar niet tijdens het autosalon :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan