SpeedFreak.be
Legacy Member
Mee zei:Het viel tegen, en niet alleen bij mij blijkbaar.
Dat klinkt niet meteen goed......

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Het viel tegen, en niet alleen bij mij blijkbaar.

Daar hoop ik ook opScjeir zei:juist wel, als er ne ganse hoop slecht hebben, trekken ze mss de punten wa omhoog![]()
.Mee zei:Als ge kunt leren is dat poepsimpel.

Fr3nzY zei:tis dus eigenlijk gewoon Bachelor Toegepaste Informatica zoals ik het heb gevolgd op KDG Antwerpen..
Waren daar ook afstudeerrichtingen: Software-analyse, Software/Applicatie-ontwikkeling, systeem/netwerkbeheer en kon je ook nog verdergaan voor Master in Informatica
Verwacht al maar dat laptop verplicht is, en geloof me, dat is gigantische afleiding.
Ook als je in het middelbare al veel informatica hebt gehad, gaat het eerste halfjaar tot jaar wel serieus vervelen, gigantisch veel herhaling,
Let je ni op in de les, na een tijd vraag je je af waarom je voor al die herhaling nog komt en ga je lessen overslaan.
Eens je daarmee bent begonnen blijf je het doen enzo..
Niet da het onmogelijk is om dan nog te slagen, ben zo nog makkelijk naar 2e jaar kunnen gaan maar men interesse lag er gewoon niet meer
Naja, zijn mijn ervaringen dan toch![]()

.kmocht overgaan naar et 2e maar kzag meneige later ni altijd op nen bureau zitte programmeren zeg maar,buycki zei:Nog nix van Informatica gehad hier.
Maja we zien wel, waart gij dan nie gestopt ofzo?
![]()

)sluysen zei:Lancia Delta Concept | Concept Cars
very nice concept car..
iemand die weet of daar ook bij blijft of niet? (private mss)

Mee zei:

