Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sander H

Legacy Member
juist wel, als er ne ganse hoop slecht hebben, trekken ze mss de punten wa omhoog :p
als de meesten goed hebben en gij slecht, das erger :)

MorGo7h

Legacy Member
Ik ga Industriële wetenschappen -ICT doen wss. PBA wel. Academisch is gwn te theoretisch. Maat heeft da gevolg en vond het saai en moeilijk. Er waren er 11 van de 80 door :x

128MB

Legacy Member
cool :unsure:

kgaan da spel es proberen alst toch gratis is :D

edit

damn das bijna zo duur als rfactor :s

Mee

Legacy Member
Ge kunt het volledige spel spelen tot level 8 (wat toch enkele uren duurt in het begin), dan moet ge ne serial geven.

MorGo7h

Legacy Member
Mee zei:
Als ge kunt leren is dat poepsimpel.

Ik leer niet goed. Zolang het logica is, geen probleem. Moet ik iets vanbuiten leren, is m'n goesting rap over en kan ik het dus nooit goed :p

BuYcKi

Legacy Member
Fr3nzY zei:
tis dus eigenlijk gewoon Bachelor Toegepaste Informatica zoals ik het heb gevolgd op KDG Antwerpen..
Waren daar ook afstudeerrichtingen: Software-analyse, Software/Applicatie-ontwikkeling, systeem/netwerkbeheer en kon je ook nog verdergaan voor Master in Informatica
Verwacht al maar dat laptop verplicht is, en geloof me, dat is gigantische afleiding.
Ook als je in het middelbare al veel informatica hebt gehad, gaat het eerste halfjaar tot jaar wel serieus vervelen, gigantisch veel herhaling,
Let je ni op in de les, na een tijd vraag je je af waarom je voor al die herhaling nog komt en ga je lessen overslaan.
Eens je daarmee bent begonnen blijf je het doen enzo..
Niet da het onmogelijk is om dan nog te slagen, ben zo nog makkelijk naar 2e jaar kunnen gaan maar men interesse lag er gewoon niet meer

Naja, zijn mijn ervaringen dan toch ;)

Nog nix van Informatica gehad hier.
Maja we zien wel, waart gij dan nie gestopt ofzo?

:)

Schummi88

Legacy Member
Morgen men eerste examen van 8u30 tot 10u30. Een cursus Pedagogische Didactische Vorming over ADHD, Autisme, Dyslexie, Dyscalculie, enz. Al een geluk had ik een goede presentatie die voor 20% meetelt. Nu hopen voor een 10 en meer moet dat niet zijn. Het is precies of ik alles door elkaar begin te slagen nu :(.

Stancke

Legacy Member
Heb ook PDV volgende week, zware dobber mja, heb nog 9 dagen om dat te blokken.

Frey

Legacy Member
buycki zei:
Nog nix van Informatica gehad hier.
Maja we zien wel, waart gij dan nie gestopt ofzo?

:)
kmocht overgaan naar et 2e maar kzag meneige later ni altijd op nen bureau zitte programmeren zeg maar,
Andere richting gekozen die me wat meer interesseert
Automotive engineering, volgend jaar specialisatie AutoElektronica en mss nog Master Elektronica of Elektromechanica bijdoen gespecialiseerd op Autotechnologie ofc!

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan