Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
ja mijne maat kreeg zen helm nog ni meer uit :rofl:

en ik vond die kartjes wel serieus hard optrekken :D

BuYcKi

Legacy Member
Den dezen gaat wrs naar de Hogeschool Gent gaan dan.
Het zal normaal Industrieel Ingenieur Informatica worden.

Met dan nog een masteropleiding als afsluiter van de academische bachelor.
:)

Iemand opmerkingen ofzo? Of dat ook naar daar gaat?

Stancke

Legacy Member
Niet op kot gaan en niet teveel weggaan anders wordt dat je dood. Ook niet teveel lessen missen en hopen dat je niet met je laptop in klas moet zitten anders wordt dat opnieuw je dood.


Ik spreek uit ervaring.

BuYcKi

Legacy Member
Stancke zei:
Niet op kot gaan en niet teveel weggaan anders wordt dat je dood. Ook niet teveel lessen missen en hopen dat je niet met je laptop in klas moet zitten anders wordt dat opnieuw je dood.


Ik spreek uit ervaring.

Op kot ging ik al niet gaan.
Niet teveel weggaan, mja, ieder weekend maar dus valt wel mee?
Lessen missen zal ik ook wel niet doen, of mijn attitude zou plots heel moeten veranderen.
Laptop weet ik eigenlijk niet, denk toch niet dat we dat nodig gaan hebben eerste jaar.

:)

Mee

Legacy Member
Ik doe ook Industrieel Ingenieur Elektronica/ICT (minor ICT), maar dan aan een betere school (hihi) :unsure:.

BuYcKi

Legacy Member
Mee zei:
Ik doe ook Industrieel Ingenieur Elektronica/ICT (minor ICT), maar dan aan een betere school (hihi) :unsure:.

Ma het is geen Elektronica/ICT. Da is meer voor sturing van microprocessors enzo?
Wat ik zou doen is programmeren, besturingssystemen, ..

Vb, bedrijf heeft programma nodig dat dit en dat doet, ik zou dat dan kunnen coden etc.
:)

Ging ook eerst Elektronica/ICT doen, maar Informatica is toch iets meer mijn ding :p

@Stancke, ah cv. Dat doe ik niet echt.
Soms is de woensdagnamiddag ofzo, maar das dan gwn wa gaan bakn en pinte drinkn :p

Sander H

Legacy Member
Mee zei:
Ik doe ook Industrieel Ingenieur Elektronica/ICT (minor ICT), maar dan aan een betere school (hihi) :unsure:.

ik doe Burgerlijk Ingenieur aan de KUL :p
(1e Master Werktuigkunde (Voertuigtechnieken) atm, kheb een bach met minor elektrotechniek gedaan)

kzal maar eens verder studeren, dinsdag examen :sad:

:offtopic: kmoet precies mijn ava is veranderen, die moto is al 4 maanden verkocht

Frey

Legacy Member
buycki zei:
Ma het is geen Elektronica/ICT. Da is meer voor sturing van microprocessors enzo?
Wat ik zou doen is programmeren, besturingssystemen, ..

Vb, bedrijf heeft programma nodig dat dit en dat doet, ik zou dat dan kunnen coden etc.
:)

Ging ook eerst Elektronica/ICT doen, maar Informatica is toch iets meer mijn ding :p

@Stancke, ah cv. Dat doe ik niet echt.
Soms is de woensdagnamiddag ofzo, maar das dan gwn wa gaan bakn en pinte drinkn :p


tis dus eigenlijk gewoon Bachelor Toegepaste Informatica zoals ik het heb gevolgd op KDG Antwerpen..
Waren daar ook afstudeerrichtingen: Software-analyse, Software/Applicatie-ontwikkeling, systeem/netwerkbeheer en kon je ook nog verdergaan voor Master in Informatica
Verwacht al maar dat laptop verplicht is, en geloof me, dat is gigantische afleiding.
Ook als je in het middelbare al veel informatica hebt gehad, gaat het eerste halfjaar tot jaar wel serieus vervelen, gigantisch veel herhaling,
Let je ni op in de les, na een tijd vraag je je af waarom je voor al die herhaling nog komt en ga je lessen overslaan.
Eens je daarmee bent begonnen blijf je het doen enzo..
Niet da het onmogelijk is om dan nog te slagen, ben zo nog makkelijk naar 2e jaar kunnen gaan maar men interesse lag er gewoon niet meer

Naja, zijn mijn ervaringen dan toch ;)

Mee

Legacy Member
Scjeir zei:
ik doe Burgerlijk Ingenieur aan de KUL :p
(1e Master Werktuigkunde (Voertuigtechnieken) atm, kheb een bach met minor elektrotechniek gedaan)
Nice :cool:.
Ik heb over 7 uur en 15 minuten mijn eerste examen :sad:.

Sander H

Legacy Member
ik exact 24 uur later :)
kheb gemerkt da ik deze keer ELK examen bij 2 proffen een deel mondeling moet gaan verdedigen, ik doe zo al nie graag mondeling ... :(

mja succes met uw examen :niceone:

Mee

Legacy Member
Ik doe ook niet graag mondeling: voor mensen die het goed kunnen uitleggen (mijn broer bv) is dat een heel groot pluspunt, maar mensen die het niet goed kunnen uitleggen (guess who) hebben dikke pech.

En ja hoor, ik heb ook alles mondeling, bij 1 vak zelfs bij 3 proffen :sop:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan