Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Lol dat is beter wat ik vandaag bij de supermarkt gezien heb. het was daar glad (de kl**tzakken vinden het zout te duur of zo). In ieder gaval er kwam een wagen achter waarts uit een parkeerplaats met teveel gas eerst trok de voorkant naar links: kaboem toen naar rechts: kaboem en vervolgens trapte ze op de rem en en gleed door reultaat ze torpedeerde ook nog even de rij achter haar. :rofl: Een puinhoop je wilt het niet weten. :rofl:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
allemaal auto's geramt ofwa ?

Yep madam had 3x prijs. :lol: Blij dat ik het niet was. :p maar die laatste was echt de max ze stevende dus achteruit (met vaart) ze trapte op de rem en hij bleef maar achteruit glijden gewoon komisch :p

Mr Syphon

Legacy Member
als ge da ziet wel, maar als da uw auto is dan vloekt ge toch wel :p

protnie

Legacy Member
Geen enkele keer gevallen met de fiets deze week op weg naar school :cool:
Wel paar keer bijna maja.

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
:rofl: echt waar, nog een paar tetten en tis compleet

Vandaag voor de les kwam en een meisje/jongen in de gang met plastieke zakskes de klassen in. Alhoewel die met geen vuilnis buiten kwam snapte ik de bedoeling niet.

Maja wat het grappige/erge was is dat we daar echt 10 minuten over aan't blijven discusieren waren of het een jongen of een meisje was. Ma echt met stuk of 20 man :rofl:

CoBalT

Legacy Member
Private_BE zei:
Vandaag voor de les kwam en een meisje/jongen in de gang met plastieke zakskes de klassen in. Alhoewel die met geen vuilnis buiten kwam snapte ik de bedoeling niet.

Maja wat het grappige/erge was is dat we daar echt 10 minuten over aan't blijven discusieren waren of het een jongen of een meisje was. Ma echt met stuk of 20 man :rofl:

en wa is het dan geworde?:p

Mee

Legacy Member
Daarjuist de ESP/ASR van de "grote auto" hier thuis is getest in een lekker gladde straat :cool:.
En ik verschoot ervan hoe goed dat werkt: als ge volle gas gaf vertrok ge gewoon heel traag, motor revde ook totaal niet (lichtje brandde dan wel constant ;)). Wel raar als ge bv 30 rijdt en dan volle gas geeft: de auto wordt onstabiel en ge wilt tegensturen maar dat is juist wat ge niet moogt doen als dat aanstaat.
Met ESP af was het gewoon (zo goed als) ter plekke blijven staan en veel toeren :D.

Sander H

Legacy Member
Private_BE zei:
Vandaag voor de les kwam en een meisje/jongen in de gang met plastieke zakskes de klassen in. Alhoewel die met geen vuilnis buiten kwam snapte ik de bedoeling niet.

Maja wat het grappige/erge was is dat we daar echt 10 minuten over aan't blijven discusieren waren of het een jongen of een meisje was. Ma echt met stuk of 20 man :rofl:

doet mij denken aan de meeting
da gastje da zo ff zo een ding voor uw haar naar achter te houden van een meiske in zijn haar had, da meiske: hihi ge ziet er juist als een meiske uit
private keihard: "AH DAS NE JONGEN OFWA?!?" :rofl:

Private_BE

Legacy Member
BTW mannen, het eerste herexamen is binnen!
Een 8/20 op economie, balen :s

Maja zolang we tijdens het herexamen maar over geraken zeker :unsure:

Schummi88

Legacy Member
Private_BE zei:
BTW mannen, het eerste herexamen is binnen!
Een 8/20 op economie, balen :s

Maja zolang we tijdens het herexamen maar over geraken zeker :unsure:

Slagen voor de rest eh, ge hebt buispunten op het einde van het jaar eh :).

Anoniem04

Legacy Member
Stancke zei:
Gisteren in de regio rond Haacht en Tremelo gezeten.


SNEEUW!:love:

Ver van huis :p

Het ligt hier inderdaad vol sneeuw, en het gaat niet snel weggaan denk ik :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan