SpeedFreak.be
Legacy Member
Lol dat is beter wat ik vandaag bij de supermarkt gezien heb. het was daar glad (de kl**tzakken vinden het zout te duur of zo). In ieder gaval er kwam een wagen achter waarts uit een parkeerplaats met teveel gas eerst trok de voorkant naar links: kaboem toen naar rechts: kaboem en vervolgens trapte ze op de rem en en gleed door reultaat ze torpedeerde ook nog even de rij achter haar.
Een puinhoop je wilt het niet weten. 
Een puinhoop je wilt het niet weten. 
Blij dat ik het niet was.
maar die laatste was echt de max ze stevende dus achteruit (met vaart) ze trapte op de rem en hij bleef maar achteruit glijden gewoon komisch 
). Wel raar als ge bv 30 rijdt en dan volle gas geeft: de auto wordt onstabiel en ge wilt tegensturen maar dat is juist wat ge niet moogt doen als dat aanstaat.
.

.
