Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Mee zei:
Of ophalen met het 2de semester als het over 2 semesters gaat...

Nope, het ging alleen maar tot kerstmis.
Wij werken ook nog is in trimesters, maja ik weet dat ik nog meer kan doen voor Economie zoals oefeningen maken.

Dan moet het maar lukken anders is't wel balen :p

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het ligt hier inderdaad vol sneeuw, en het gaat niet snel weggaan denk ik :sop:
Inderdaad: nu heb ik een week geleden mijnen auto eindelijk is laten wassen, nu gaat em maandag weer mestvuil zijn met diene vuile sneeuw :angry:.

128MB

Legacy Member
Mee zei:
Daarjuist de ESP/ASR van de "grote auto" hier thuis is getest in een lekker gladde straat :cool:.
En ik verschoot ervan hoe goed dat werkt: als ge volle gas gaf vertrok ge gewoon heel traag, motor revde ook totaal niet (lichtje brandde dan wel constant ;)). Wel raar als ge bv 30 rijdt en dan volle gas geeft: de auto wordt onstabiel en ge wilt tegensturen maar dat is juist wat ge niet moogt doen als dat aanstaat.
Met ESP af was het gewoon (zo goed als) ter plekke blijven staan en veel toeren :D.

Men camionette heeft dat :cool:

Private_BE

Legacy Member
Ik snap echt niks van die mIRC, ge krijgt maar een trial van 30 dagen. Ik dacht dat dat gratis was, maar ik kan niet eens met een server connecten :s

Private_BE

Legacy Member
Mee zei:
Bestaat dat nog? :lol:

Eigenlijk wel, ksnap ook niet waarom dat nog zoveel gebruikt wordt...

Maja op Playstation 3 forum gebruiken ze da voor online matches te af te spreken enzo :p

Schummi88

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik snap echt niks van die mIRC, ge krijgt maar een trial van 30 dagen. Ik dacht dat dat gratis was, maar ik kan niet eens met een server connecten :s

Die trial maakt niet veel uit. Hier werk ik al 400 dagen met mIRC. Nog nooit problemen gehad en ook nooit een key ingegeven. Het zal eerder aan uw verbinding liggen dan :). Ik gebruik dat voor andere dingen dan te chatten :p.

Frey

Legacy Member
idd mIRC is gratis, ge moet gewoon 3 seconde wachtten als ge da van donations krijgt totdat ge op continue kunt klikke..

protnie

Legacy Member
Schummi88 zei:
Die trial maakt niet veel uit. Hier werk ik al 400 dagen met mIRC. Nog nooit problemen gehad en ook nooit een key ingegeven. Het zal eerder aan uw verbinding liggen dan :). Ik gebruik dat voor andere dingen dan te chatten :p.
:naughty:

MorGo7h

Legacy Member
Na 30dagen krijgt ge gwn een timer om te donaten. Na 3of5sec is die timer weg en kun je gwn continue klikken. Niets illegaal ofzo.

DaCrashOveride

Legacy Member
Vrijdag in de dag controle gehad (3u smiddags), alcohol controle... Men mama had het foute verzekeringsbewijs in de auto liggen. De wagen was dus wel verzekerd maar geen bewijs. Die hebben toen gebeld naar men verzekering en twas in orde en kmocht doorrijden... Papier dan ook opnieuw aangevraagd bij verzekering...
Gistere naar club royal geweest... Maar men gezelschap werd ziek... Dus rond 1 uur vertrokken. Dan controle gehad opweg naar huis... Juist achter haar hoek weer controle... Gevolg: wielklem op auto... Maandag naar politie... Blijft dan maar is beleefd ze.. Tssss
Merci politie beveren...

DaCrashOveride

Legacy Member
twas achter den hoek... Ipv den auto daar dan te late zette, dan hadde we ni in de koud moete gaan

Stancke

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
twas achter den hoek... Ipv den auto daar dan te late zette, dan hadde we ni in de koud moete gaan

Wow, dat is inderdaad wel straf dat je door de koude moet gaan... Khad de flikken 1 op hun smoel gegeven zu!

Mr Syphon

Legacy Member
gisteren in bilzen gaan karten, damn die kartjes gaan vooruit, ik verschoot ervan :D
twas wel ijskoud binnen wat de baan glad maakte :D twas meer driften als iets anders, kmoest moeite doen om ni te driften lol :D

protnie

Legacy Member
Mr Syphon zei:
gisteren in bilzen gaan karten, damn die kartjes gaan vooruit, ik verschoot ervan :D
twas wel ijskoud binnen wat de baan glad maakte :D twas meer driften als iets anders, kmoest moeite doen om ni te driften lol :D
Die koude is echt hatelijk, handen vriezen er bijna vanaf, zelfs met handschoenen :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan