Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
Private_BE zei:
Vandaag nen BMW5 achter mij gehouden.
Was een ouder model, maar toen ik voor hem terug invoegde leek het mij toch aan de lichten en vorm een 5 te zijn (was al donker).

In't begin gewoon op aan't trekken, zie ik die opeens zo langs mij. Toen zo dacht het niet! Schakelen bij 4000, dus hij hield me 2 gearchanges bij. Toen van 4 na 5 naar de 5000 toeren laten gaan en toen was het gedaan ;)
Als ik van 4 naar 5 op 5000rpm schakel doe ik al 160 :unsure:
in duitsland

protnie

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Als ik van 4 naar 5 op 5000rpm schakel doe ik al 160 :unsure:
in duitsland
Ffkes iets naast de kwestie;
Ze hebben de hairpin langer gemaakt in de FIK, komt nu tot tegen de brug, is echt wel nice :)

Stancke

Legacy Member
protnie zei:
Ffkes iets naast de kwestie;
Ze hebben de hairpin langer gemaakt in de FIK, komt nu tot tegen de brug, is echt wel nice :)

9/02 gaan karten naar Karting on ice in Wilrijk, just for notice.

Mr Syphon

Legacy Member
Private_BE zei:
Vandaag nen BMW5 achter mij gehouden.
Was een ouder model, maar toen ik voor hem terug invoegde leek het mij toch aan de lichten en vorm een 5 te zijn (was al donker).

In't begin gewoon op aan't trekken, zie ik die opeens zo langs mij. Toen zo dacht het niet! Schakelen bij 4000, dus hij hield me 2 gearchanges bij. Toen van 4 na 5 naar de 5000 toeren laten gaan en toen was het gedaan ;)

wow 4000 toeren :rofl:
en toen kon ge de bmw ni meer volgen ofwa ?
ge doet precies alsof ge met nen ferrari rijd

MorGo7h zei:
Oeveel pk eeft uw bakske? :p

136 pk zeker ? :p

128MB

Legacy Member
Mr Syphon zei:
wow 4000 toeren :rofl:
en toen kon ge de bmw ni meer volgen ofwa ?
ge doet precies alsof ge met nen ferrari rijd



136 pk zeker ? :p

4k trek ik altijd met de corolla verso diesel ...

whoopie

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ge doet precies alsof ge met nen ferrari rijd

heb ik ook al vaak willen merken.
Maar anderzijds, kunt ge het hem kwalijk nemen: hoe waren wij toen we nog maar pas ons rijbewijs en eerste wagen hadden? :p Toen dachten we toch ook da we de man waren int verkeer ;)

laat hem effe genieten :D

Rubmifer

Legacy Member
och jong, als ik kan rijden veeg ik met jullie allemaal de vloer aan met mijn Peugeot 106 :angry:





:unsure:

Sander H

Legacy Member
alsk met ons ma hare micra rijd mss, ma nie met de GSX750 :evil:

*edit* examens zijn gedaan :applause:

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
wow 4000 toeren :rofl:
en toen kon ge de bmw ni meer volgen ofwa ?
ge doet precies alsof ge met nen ferrari rijd



136 pk zeker ? :p

139pk gvd! :p

En neen t'is geen Ferrari, maar het is gewoon fijn dat die BMW moeite doet en ik hem kan bijhouden en toch voorblijven.

Trouwens ik verbruik genoeg, dus als ik sportief rij dan betaal ik mij arm aan naft. Daarom dat ik niet overdrijf ;)

Mr Syphon

Legacy Member
en wie zegt dat die bmw moeite deed ? :p

den traagste 5-serie van het vorige model is nen sec trager als den uwe
dus zoveel verschil is da nu ook weer ni eh,
en aangezien da gij al ni voluit ging dan zal die bmw al zeker ni veel moeite gedaan hebben

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
en wie zegt dat die bmw moeite deed ? :p

den traagste 5-serie van het vorige model is nen sec trager als den uwe
dus zoveel verschil is da nu ook weer ni eh,
en aangezien da gij al ni voluit ging dan zal die bmw al zeker ni veel moeite gedaan hebben

Ja ik weet het, waarschijnlijk als het echt doorperen was gok ik op nipte overwinning voor zowel mij als hem.

Maar het is gewoon een fijn gevoel als ge ziet dat die toch wel ietske sportiever optrekt en gij hem voor kunt blijven ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan