Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Ik zat gelukkig nog niet op het rechtse rijvak en kon nog op tijd remmen, maar het is toch wel serieus verschieten... in het vervolg zal ik zeker wat beter kijken... Ge zult hem niet snel hebben. Bij de VRL zijn er een paar die er al tot 8 maanden op aan het wachten zijn!128MB zei:lol, kzou toch beter gaan voor de fanatec! ^^
damn zo goesting in![]()
Devastate zei:
.Schummi88 zei:Hier zijn we voor het iets hardere werk net.

Dillyracer zei:Ik heb nochtans getypt dat hij mooie schoenen heeft!
ad:Dillyracer zei:Bij Logitech zelf stond die altijd voor 300 euro en nu voor 350 euro![]()
protnie zei:Het is hier maar stil!
