Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Degoutant wat er tussen die pedalen zit.

Ik heb dus inderdaad geen garantie meer :unsure:

Anoniem04

Legacy Member
Mee zei:
Lol, ge vraagt u af waar dat allemaal vandaan komt hè :D.

Ik zag juist uw reactie op autoblog op het artikel van F1 :p

Wat een idioot heeft dat artikel geschreven.

Frey

Legacy Member
Mr Syphon zei:
just frenzy op LFS tegen gekomen :D
en nu klaarmaken voor een avondje uit :p
Jup heb pas van een kennis waarvoor ik ooit een forum heb gemoddereert S1->S2 upgrade gekregen :applause: Nooit zelf een LFS moeten betalen dus ^^

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik zag juist uw reactie op autoblog op het artikel van F1 :p

Wat een idioot heeft dat artikel geschreven.
Amai nog niet...
Ik heb ook uw bericht gezien :p.

Anoniem04

Legacy Member
De pedaal werkt terug, en ik kan mij zelfs niet meer herrinneren dat die ooit zo vlot gegaan is!

Nu de rest nog uitkuisen en dan terug in elkaar steken, maar dat is voor morgen.

MorGo7h

Legacy Member
Wa ne stront schrijver. Ze gaan niet stoppen omdat ze nu ni goed rijden omg. Ze zouden stoppen als die budget regel doorgaat.
We zien wel

Anoniem04

Legacy Member
Nu werkt het ineens weer niet meer -_-

Blijft constant hangen op 70 procent, op op 0 procent.

Devastate

Legacy Member
MorGo7h zei:
Wa ne stront schrijver. Ze gaan niet stoppen omdat ze nu ni goed rijden omg. Ze zouden stoppen als die budget regel doorgaat.
We zien wel

Ik zou ze anders wel eens willen zien stoppen op een moment waar ze onklopbaar zijn zoals x aantal jaar terug.

Private_BE

Legacy Member
Amai hogeschool zuigt toch ferm ze, ik moet meer testen en opdrachten doen dan in't middelbaar.

Ik had eerder verwacht een project en examen, maar niet zoveel testen. Ge kunt nu zeggen da helpt u toch voor examens, maar niet als ge een grote presentatie engels moet doen en 2 dage erna een grote test duits hebt.

Voila se, klagen is toch fijn ;)

Mr Syphon

Legacy Member
euhm vandaag stond in de krant dat bmw ook niet wilt rijden volgend jaar wegens die regel ?
of vergis ik mij daarin ?

tis ni alleen ferrari dat tegen die regel is hoor ;)

Frey

Legacy Member
Private_BE zei:
Amai hogeschool zuigt toch ferm ze, ik moet meer testen en opdrachten doen dan in't middelbaar.

Ik had eerder verwacht een project en examen, maar niet zoveel testen. Ge kunt nu zeggen da helpt u toch voor examens, maar niet als ge een grote presentatie engels moet doen en 2 dage erna een grote test duits hebt.

Voila se, klagen is toch fijn ;)
ik had maandag 2 examen op 1 dag (diesel & elektronica), dinsdag ook 1 (voertuigtechnieken), en dat was leerstof voor 1 jaar :unsure:
+ zit nog met een gigantisch idioot eindproject dat op 3 weken af moet over fucking batterijen (in hybrideauto's) -_-

MorGo7h

Legacy Member
Mr Syphon zei:
euhm vandaag stond in de krant dat bmw ook niet wilt rijden volgend jaar wegens die regel ?
of vergis ik mij daarin ?

tis ni alleen ferrari dat tegen die regel is hoor ;)

Alle grote merken willen er dan mee ophouden. We gaan wa brakke racers zien imo. Kga dan ook een kans maken om F1 te rijden :)

protnie

Legacy Member
Private_BE zei:
Amai hogeschool zuigt toch ferm ze, ik moet meer testen en opdrachten doen dan in't middelbaar.

Ik had eerder verwacht een project en examen, maar niet zoveel testen. Ge kunt nu zeggen da helpt u toch voor examens, maar niet als ge een grote presentatie engels moet doen en 2 dage erna een grote test duits hebt.

Voila se, klagen is toch fijn ;)
Ik verwacht eigenlijk dat ik heel wat meer werk zal hebben in het hoger, is dat dan niet normaal? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan