Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, ge vraagt u af waar dat allemaal vandaan komt hèDillyracer zei:Degoutant wat er tussen die pedalen zit.
.Mee zei:Lol, ge vraagt u af waar dat allemaal vandaan komt hè.

Jup heb pas van een kennis waarvoor ik ooit een forum heb gemoddereert S1->S2 upgrade gekregen :applause: Nooit zelf een LFS moeten betalen dus ^^Mr Syphon zei:just frenzy op LFS tegen gekomen
en nu klaarmaken voor een avondje uit![]()
Amai nog niet...Dillyracer zei:Ik zag juist uw reactie op autoblog op het artikel van F1
Wat een idioot heeft dat artikel geschreven.
.Link?Dillyracer zei:Ik zag juist uw reactie op autoblog op het artikel van F1
Wat een idioot heeft dat artikel geschreven.
Mee zei:


MorGo7h zei:Wa ne stront schrijver. Ze gaan niet stoppen omdat ze nu ni goed rijden omg. Ze zouden stoppen als die budget regel doorgaat.
We zien wel

ik had maandag 2 examen op 1 dag (diesel & elektronica), dinsdag ook 1 (voertuigtechnieken), en dat was leerstof voor 1 jaarPrivate_BE zei:Amai hogeschool zuigt toch ferm ze, ik moet meer testen en opdrachten doen dan in't middelbaar.
Ik had eerder verwacht een project en examen, maar niet zoveel testen. Ge kunt nu zeggen da helpt u toch voor examens, maar niet als ge een grote presentatie engels moet doen en 2 dage erna een grote test duits hebt.
Voila se, klagen is toch fijn![]()

Mr Syphon zei:euhm vandaag stond in de krant dat bmw ook niet wilt rijden volgend jaar wegens die regel ?
of vergis ik mij daarin ?
tis ni alleen ferrari dat tegen die regel is hoor![]()

Ik verwacht eigenlijk dat ik heel wat meer werk zal hebben in het hoger, is dat dan niet normaal?Private_BE zei:Amai hogeschool zuigt toch ferm ze, ik moet meer testen en opdrachten doen dan in't middelbaar.
Ik had eerder verwacht een project en examen, maar niet zoveel testen. Ge kunt nu zeggen da helpt u toch voor examens, maar niet als ge een grote presentatie engels moet doen en 2 dage erna een grote test duits hebt.
Voila se, klagen is toch fijn![]()
