Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Het werkt perfect tot ik mijn set omdraai, dat is wat ik er raar aan vind. Alles is gecheckt geweest tijdens het kuisen.
Nu zakt het verder weg naar 3
-edit-
Nu is het helemaal belachelijk, nu begint de pedaal te flippen naargelang ik mijn stuur houd![]()

MorGo7h zei:Alle grote merken willen er dan mee ophouden. We gaan wa brakke racers zien imo. Kga dan ook een kans maken om F1 te rijden![]()
Mr Syphon zei:vandaag in de krant stond dat ferrari, red bull, toyota & renault al dreigen met te stoppen
McLaren niet normaal.MorGo7h zei:Yes, indeed. En Mclaren en BMW wss ook. Is dit weekend al gezegd tijdens de GP in Spanje. Ik vind ook dat het onnozel is. F1 is ook een technologische strijd en R&D kost nu eenmaal veel geld. Als ze die budgetten limiet gaan stellen, dan gaan de wagens volgens mij minder betrouwbaar zijn.
protnie zei:McLaren niet normaal.


Dillyracer zei:Allemaal foto's waar het geheel niet echt op te zien is eigelijk![]()
