Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
WTF :wtf:

Als ik de bodemplaat af mijn G25 haal, werkt mijn gaspedaal perfect.

Anoniem04

Legacy Member
Nu werkt het half, geeft constant 10 procent aan :unsure:

-edit-

gezakt naar 5!

128MB

Legacy Member
Slecht contact? Kijk die kabelkes na, wel oppassen dat ge ze niet breekt :p

Of geef es een tik tegen die potmeterkes en zie wat er verandert.

Anoniem04

Legacy Member
Het werkt perfect tot ik mijn set omdraai, dat is wat ik er raar aan vind. Alles is gecheckt geweest tijdens het kuisen.

Nu zakt het verder weg naar 3 :unsure:

-edit-

Nu is het helemaal belachelijk, nu begint de pedaal te flippen naargelang ik mijn stuur houd :wtf:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het werkt perfect tot ik mijn set omdraai, dat is wat ik er raar aan vind. Alles is gecheckt geweest tijdens het kuisen.

Nu zakt het verder weg naar 3 :unsure:

-edit-

Nu is het helemaal belachelijk, nu begint de pedaal te flippen naargelang ik mijn stuur houd :wtf:

Wss een nieuwe moeilijkheidsgraad gevonden. :p

Anoniem04

Legacy Member
Ik denk dat het die connector aan de kabel van de pedalenset die naar het stuur gaat.

Valt te zien hoe ik dat beweeg, dan verandert de waarneming in Logitech software.

Mr Syphon

Legacy Member
MorGo7h zei:
Alle grote merken willen er dan mee ophouden. We gaan wa brakke racers zien imo. Kga dan ook een kans maken om F1 te rijden :)

vandaag in de krant stond dat ferrari, red bull, toyota & renault al dreigen met te stoppen

MorGo7h

Legacy Member
Mr Syphon zei:
vandaag in de krant stond dat ferrari, red bull, toyota & renault al dreigen met te stoppen

Yes, indeed. En Mclaren en BMW wss ook. Is dit weekend al gezegd tijdens de GP in Spanje. Ik vind ook dat het onnozel is. F1 is ook een technologische strijd en R&D kost nu eenmaal veel geld. Als ze die budgetten limiet gaan stellen, dan gaan de wagens volgens mij minder betrouwbaar zijn.

Mr Syphon

Legacy Member
ze zullen die regel wel laten vallen als de helft al ni meer zou meedoen dan :p

protnie

Legacy Member
MorGo7h zei:
Yes, indeed. En Mclaren en BMW wss ook. Is dit weekend al gezegd tijdens de GP in Spanje. Ik vind ook dat het onnozel is. F1 is ook een technologische strijd en R&D kost nu eenmaal veel geld. Als ze die budgetten limiet gaan stellen, dan gaan de wagens volgens mij minder betrouwbaar zijn.
McLaren niet normaal.

Mee

Legacy Member
Een budgetlimiet kan ik zeker mee leven, maar het moet geleidelijk aan gebeuren.
Beginnen op 200 miljoen bv (of wat is het budget van die grote teams?), het seizoen daarop 150, dan 100 en ten slotte 50.

Dan zal er niet zo hard geklaagd worden, vergeet niet dat de teams ook wel zo'n limiet zien zitten, maar het moet redelijk zijn en zeker niet met die 2 klassen...

Mr Syphon

Legacy Member
toyota zit met een budget van 300 miljoen dacht ik :D

ja die voordelen die andere teams krijgen als ze met een beperkt budget gaan werken is dan wel weer belachelijk

Anoniem04

Legacy Member
Budgetlimiet maar dan wel de technische restricties afschaffen!

Budgetlimiet is het minste van de teams hun zorgen, het beleidt dat de FIA voert en het tweeklassenreglement is een doorn in het oog.

MorGo7h

Legacy Member
protnie zei:
McLaren niet normaal.

Ja kheb da ook nog gelezen ergens, maar kwas te lui om mijn reply aan te passen :p
Mja, Mclaren mag van geluk spreken dat ze al elke race hebben mogen mee rijden. Kzou ook dimmen moestk Mclaren zijn :p

Private_BE

Legacy Member
Dillyracer zei:
Allemaal foto's waar het geheel niet echt op te zien is eigelijk :unsure:

Maja ik wil meer dichte foto's, en wa schuine enzo niet echt de zijkant ofzo. Maar voor u zal ik ene uploaden :p

Mr Syphon

Legacy Member
velgen zijn te klein + gelijk eerder gezegd past da toch ni zo blinkende velgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan