Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Distorted_crump

Legacy Member
MorGo7h zei:
Mja, ge zou nog zot komen van al da discussiëren!

idd maar een discussie is opgelost, cabrio sportwagens lik ferrari, lamborghini, bentley, rolls royce, en al die andere shit zijn niet gay!
geef ne gast bv zo een peugeot 206 cc dan komt het heel wa gayer uit!

SXe

Legacy Member
Distorted_crump zei:
moehaha
ik zit thuis lalala lekr opt gemak in de zetel ziek zijn :d

ik ook ^^, was eigelijk al van gisteren genezen maar mag nog tot donderdag thuis blijven :)

Distorted_crump

Legacy Member
friekie zei:
ik ook ^^, was eigelijk al van gisteren genezen maar mag nog tot donderdag thuis blijven :)

ik eb nu nog zo lichtjes zeer in mn keel maja
mrn terug werken :d nog vandaag wa van die pijnstillers pakken en dan opt gemak amffen rond 9u want die vroegen é:o

SXe

Legacy Member
kzit wel al 2 weke me snot! echt zo ambetant, kan er bekanst nie van knorren (slapen dus)

Distorted_crump

Legacy Member
friekie zei:
kzit wel al 2 weke me snot! echt zo ambetant, kan er bekanst nie van knorren (slapen dus)

haha :d weja ik keelontsteking ma ie is bijna gedaan, keb nog die chans!
ma tog super ambetant als je x wilt eetn of drinkn jaman
mja morgen en overmorgen werken en ti al weer weekend!

SXe

Legacy Member
Distorted_crump zei:
haha :d weja ik keelontsteking ma ie is bijna gedaan, keb nog die chans!
ma tog super ambetant als je x wilt eetn of drinkn jaman
mja morgen en overmorgen werken en ti al weer weekend!

nogal goe da een werk/school week maar 5 dagen telt :)

BuYcKi

Legacy Member
Morgen naar de Ardennen :p

Laatste tijd veel uitstapjes op dezelfde dagen,
wat als gevolg heeft dat we nog nix hebben gezien in sommige vakken.
Fysica, Elektriciteit, .. => me likes :D

Distorted_crump

Legacy Member
buycki zei:
Morgen naar de Ardennen :p

Laatste tijd veel uitstapjes op dezelfde dagen,
wat als gevolg heeft dat we nog nix hebben gezien in sommige vakken.
Fysica, Elektriciteit, .. => me likes :D

veel mis je toch niet! :lol:

SpeedFreak.be

Legacy Member
yes gisteren goed geamuseerd op de Ring and guess what geen schrammetje op de wagen. :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
maar wel veel roadkill ? :unsure:

Nope, maar ik ben dan ook niet tot het einde gebleven ik kreeg een smsje waardoor ik een paar uur eerder terug moest naar huis. Er was wel iemand die zijn 911 GT3 RS perto heeft gereden waardoor de track dicht moest. Wel 2 rondes zelf gereden. :p

Btw het was wel Porsche land daar op een gegeven moment dacht ik dat de GT3 RS niets meer kost zoveel stonden er daar, maar ook ander leuk spul: merc SL65 black, Ferrari's Scuderia's, Corvette Z06, Ford GT, Ford mustang GT (wss een Roush), een Nissan GTR R35, AM D9 en nog veel meer leuk spul. :music:

MorGo7h

Legacy Member
Lol ik zou gwn zeggen: EJ GAST, DAS MIJNE PORSCHE!!! ONTHOU WAAR GE DEN UWE EBT GEZET EH!!!

Anoniem04

Legacy Member
Pedaal doet weer niets meer, natuurlijk is mijn G25 2 jaar en 2 maanden oud, waardoor er geen garantie meer op staat.

Straks maar eens opendoen zeker, zal waarschijnlijk wel redelijk veel stof/zand inzitten.

128MB

Legacy Member
net hetzelfde gehad met men shifter juist buiten garantie ^^

ben aant denken een aftermarket shifter te kopen. want khad speciaal voor de g25 die aluminium houder gebouwt :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan