Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Distorted_crump zei:
kan je ook niet aandoen hé :)
die vader kan ook vies komen, mja kversta wel uw concern.
want volgens de vader zou je niet geschikt zijn en zou je te agressief over komen...
maja gewoon volgende keer opt gemak doen :)

:)

Tprobleem was dak nieveel had gedronken ook, +-5 pintjes.
Twas de lasagne hé, kzalt daar op steken, nog nooit gegeten tot gisteren..

De papa was niet boos hebk vndg gehoord, dus komt wel goed.

Devastate

Legacy Member
Driewerf hoera voor de papa dan !

(en er de volgende keer niet zo'n probleem van maken, kan iedereen overkomen :p)

BuYcKi

Legacy Member
Mee zei:
Hoe kunt ge mijn lievelingseten nu nog nooit hebben gegeten? :eek:

I'm sorry! :sad:

Het was lekker, maar ik at het gewoon omdat de andere da wilden eten..
Tis nie dak zou beginn flipn, oj lasagne! :eek:

Mee

Legacy Member
Het was duidelijk geen lasagne van mijn moeder dus.
Het water komt mij al in de mond als ik er aan denk :drool:.

Devastate

Legacy Member
bij mij nie direct; daarvoor zou'k eerst eens u moeder moeten zien :unsure:

vdhjeroen

Legacy Member
Ik had een vraagje, maar niemand had gereageerd in het aankoopadviestopic, dus ga ik het hier eens proberen:

Welk stuur zouden jullie mij aanraden voor maximum €100? (pc)
Zelf dacht ik aan een Thrustmaster F430, hebben jullie hier al ervaringen mee?
Of hebben jullie een alternatief?

vdhjeroen

Legacy Member
Ahn dat wist ik niet, ik zal eens wat reviews opzoeken en vergelijken met dienen thrustmaster.

Mee

Legacy Member
Ik heb de duurste/beste Thrustmaster gehad... dat was brol, kraakte al heel snel, na een half jaar werkten de paddles niet meer en na een jaar was hij helemaal om in de vuilbak te gooien. En ik ben echt niet de enige...

vdhjeroen

Legacy Member
Ok bedankt voor het advies. :)

Op een video review zegden ze wel dat die thrustmaster F430 zeer solide was gebouwd.
"built for long lasting" misschien hebben ze lessen getrokken uit het verleden.

Maar ik ga zeker die Logitech in overweging nemen.

Ironpole

Legacy Member
buycki zei:
I'm sorry! :sad:

Het was lekker, maar ik at het gewoon omdat de andere da wilden eten..
Tis nie dak zou beginn flipn, oj lasagne! :eek:

Ah, das goed da ge het geprobeerd hebt. Want in mijn klas zit er zo ene en die lust dus praktisch NIKS. Die lust:
- Boterham met choco
- Patatten
- Zwamworstjes
- Chips
- Koeken
- Kip

Klaar. Echt waar, we zijn deze paasvakantie op Italiëreis geweest met het school en die at niks, elken dag een pakske centwafers. Hij kreeg soms kip of patatten als het in het restaurant ging, of brood. Thuis eet die iets anders dan de rest van het gezin, meestal patattenpuree met zwamworstjes. Het moeten dan nog zwamworstjes van den Aldi zijn, anders lustem het niet.











En we lachen daar wel mee. :p

BuYcKi

Legacy Member
Thah :p

Ik eet nu nie om te zegn veel, ma kprobeer laatsn tijd toch wel meer en meer.
Alles met gesmolten kaas eet ik wel niet, kom er echt slecht van..

Maarja, bij ons ook in Italië, ik vraag grote spaghetti en anderen naast mij vraagt ook enen.
Carbonara fzo? En dan zaagt die dat het met spek is ipv hesp..
Die heeft nix gegeten daarvan, die zijn bord ging direct overal rond :p
Alle andere dagen was het ook altijd wel iets..

Wa ik wel voor had, zwarte spaghetti.. met inktvis fzo?
Man, da was echt nix voor mij ze :D

Distorted_crump

Legacy Member
buycki zei:
:)

Tprobleem was dak nieveel had gedronken ook, +-5 pintjes.
Twas de lasagne hé, kzalt daar op steken, nog nooit gegeten tot gisteren..

De papa was niet boos hebk vndg gehoord, dus komt wel goed.

gwn die lasagne nemi eten! :lol:
kom ook altijd slecht van lasagne :s geef mij ma ne goeie pizza hawai!

mja tzou wel opvallen moest je muile dronke in zn auto zitten buiten alsde der gewoon wa slecht zit ist weer wa anders.

Anoniem04

Legacy Member
Ik lust ook echt veel te weinig, zeker qua groenten.

Ik werd daarstraks al irritant, ineens wou mijn gaspedaal niet meer werken en ik heb echt geen zin om een nieuwe G25 te kopen, zeker niet nu ik wil beginnen sparen voor een auto :unsure:

Gizmo_1987

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik lust ook echt veel te weinig, zeker qua groenten.

Ik werd daarstraks al irritant, ineens wou mijn gaspedaal niet meer werken en ik heb echt geen zin om een nieuwe G25 te kopen, zeker niet nu ik wil beginnen sparen voor een auto :unsure:
Het laatste TRC lid die het brommer tijdperk achter zich laat :') :love:

Anoniem04

Legacy Member
:lol:

Ik ben blijven steken in het fietstijdperk! Ik zou graag met een Honda'ke beginnen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan