Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
das toch echt geldklopperij zo een miss-verkiezingen eh :lol:

als ge genoeg gekke mensen vind om op u te stemmen dan kunt ge zelfs winnen met een foto van u kont :p

128MB

Legacy Member
op 1 core zetten helpt niet, ik moet alles 2x doen.
eerste keer ergens naartoe rijden, dan crasht het als ik binnen wil gaan of een race start ... herstart het spel, alweer ernaartoe rijden en dan werkt het pas. :sop:

my ride ^^
http://i39.tinypic.com/1zch11.png

eigenlijk zijn die mannekes echt reuzen t.o.v. de auto's :')

SpeedFreak.be

Legacy Member
Al eens met patches geprobeerd? Ik had ook zoiets en met de vorige pc was het over met patches te installeren. Met de huidige pc crahes crashed die als de game gepatched is het enige wat hielp was herinstallatie en GEEN patches te installeren en ik had geen crashes meer.

Maw als de game gepatched is probeer dan eens herinstallatie en zet er geen patches er op. Wat ook soms helpt als je vista draait om het in compatibiliteits modus uit te voeren als xp sp2.

128MB

Legacy Member
Herlees die zin eens zelf en probeer te achterhalen wat ge wilt zeggen want ksnap er niks van :')

Mr Syphon

Legacy Member
ik denk dat hem wilt zeggen dat het op de ene pc met patches werkte en op zen andere pc wou het alleen maar werken zonder de patches :p

ge hebt toch een goeie auto gekozen precies voor NFSU2 alleen is die in begin wa traagskes in vergelijking met het beest dat die word als die full tuned is :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
Herlees die zin eens zelf en probeer te achterhalen wat ge wilt zeggen want ksnap er niks van :')

Fixed ik hoop dat het nu iets duidelijker is.

BuYcKi

Legacy Member
Den dezen is weer serieus pissed op zichzelf..
Gisteren wask mee naar met auto.

En op de terugweg, die vent acceleerde redelijk snel, kwam ik nie goed,
nie moeten overgeven in auto of opt straat, ma toch eeft die gestopt en mij der ff uitgelaten.

Maar nu komt de kwestie, het meisje dak grg zie, zat natuurlijk in de auto..
Waarop ik heel pissed werd op mijn eigen en daar op nen vangrail sloeg,
gevolg 2 kneukels liggen nu open.

Wa moet zij nu denken? Over mijn bijna overgeven? Kneukels heeft ze nie gezien..
En wa moet ik doen zodat ik nie zo pissed word op men eigen soms?
Heb da wel vaker, ma nu wast redelijk extreem.

Anoniem04

Legacy Member
Waarom ben je nu kwaad, omdat je last had van motion sickness?

Als ze u daarvoor niet moet hebben, is ze wel serieus oppervlakkig hoor.

BuYcKi

Legacy Member
Dillyracer zei:
Waarom ben je nu kwaad, omdat je last had van motion sickness?

Als ze u daarvoor niet moet hebben, is ze wel serieus oppervlakkig hoor.

Stelt u in mijn positie?
Ik haat het alsk zoix doe bij mensn, wa gaat die papa nu weer nie denkn?

En ze zei achteraf dat het niet erg was,
maar soms leg ik mij zo'n lat en die hebk dus overschreden waardoor dak pissed werd.

Anoniem04

Legacy Member
Dat kan redelijk beschamend zijn, maar dat is nu niets dat je onder controle hebt.

BuYcKi

Legacy Member
Devastate zei:
Ik denk dat ze het erger vindt dat je dan zo agressief wordt.

Ja wrs wel.
Kga moeten anger management volgen zoals Claudio :unsure:

Voor diegene die naar Mijn Restaurant kijken.

Distorted_crump

Legacy Member
buycki zei:
Stelt u in mijn positie?
Ik haat het alsk zoix doe bij mensn, wa gaat die papa nu weer nie denkn?

En ze zei achteraf dat het niet erg was,
maar soms leg ik mij zo'n lat en die hebk dus overschreden waardoor dak pissed werd.

kan je ook niet aandoen hé :)
die vader kan ook vies komen, mja kversta wel uw concern.
want volgens de vader zou je niet geschikt zijn en zou je te agressief over komen...
maja gewoon volgende keer opt gemak doen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan