MorGo7h zei:
Ge vindt da grappig ofwa? ...

Zone-33 rockt

Bwaja der ware wel een paar goeie dinge op footworxx. Wel ng ni geweest, paar maten wel.
Hellfish en current value komt dit weekend ^^
hahaha :d
ja hellfish die peet draait ook wel gek!
ooit keer cd gehad van maat van me, dikke uk hardcore was het!
zag laatst dat hij ook in de line-up van defqon staat!
maar in de hangar zijn veel zo een feestjes

lik op nieuwjaar, tommyknocker, promo, sandy warez, hellfish, en nog hele boot van die zware mannekes!
maar oostende gaak nie graag, veels te gevaarlijk daar