Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Distorted_crump

Legacy Member
MorGo7h zei:
Distorted_crump zei:
MorGo7h zei:
Ge vindt da grappig ofwa? ... :p Zone-33 rockt :p
Bwaja der ware wel een paar goeie dinge op footworxx. Wel ng ni geweest, paar maten wel.
Hellfish en current value komt dit weekend ^^

hahaha :d
ja hellfish die peet draait ook wel gek!
ooit keer cd gehad van maat van me, dikke uk hardcore was het!
zag laatst dat hij ook in de line-up van defqon staat!
maar in de hangar zijn veel zo een feestjes:o
lik op nieuwjaar, tommyknocker, promo, sandy warez, hellfish, en nog hele boot van die zware mannekes!
maar oostende gaak nie graag, veels te gevaarlijk daar :lol:

sluysen

Legacy Member
owla tis ier interessant ;)

moest de hangar ni zo'n kuthol zijn (oostende in't algemeen eigenlijk) ging ik direct voor Current Value alleen al..

vetste dnb/darkstep feestje imo zou zijn met:
-Limewax
-Current Value
-Technical Itch
-Audio
-Dylan
-Robyn Chaos
- en wel nog een deel dat ik vergeet

man da zou pas een feestje zijn :D

protnie

Legacy Member
Distorted_crump zei:
valt mee hoor :lol:
bij mij hier 4 soorten of iets meer
hardstyle, hardcore, industrial, hardtrance met voorsmaak ultraform label, en niet te vergeten italian hardcore, vind ik een apart hardcore genre, veel beter dan gewone mainstream hardcore!
noize suppressor, tommyknocker, mad dog (op zn hardst!) unexist, stunned guys, art of fighters/meccano twins ....
Italia :D
Ook de HS van daar is een van de betere imo.
Ma ik heb zo precies mijn momenten in al die genres, soms mag het echt zo hard mogelijk gaan en andere momenten heb ik daar totaal geen zin in :unsure:

Anoniem04

Legacy Member
Mee zei:
Djeezes, hoeveel muziekgenres kunnen er zijn :ironic:.

En voor mij klinkt dat allemaal hetzelfde :')

We hebben dringend Frenzy nodig om een beetje tegenwicht in de schaal te brengen!

protnie

Legacy Member
Nja op het eerste zicht misschien wel maar denk dat dit ook zo is bij alle metal genres.

MorGo7h

Legacy Member
sluysen zei:
owla tis ier interessant ;)

moest de hangar ni zo'n kuthol zijn (oostende in't algemeen eigenlijk) ging ik direct voor Current Value alleen al..

vetste dnb/darkstep feestje imo zou zijn met:
-Limewax
-Current Value
-Technical Itch
-Audio
-Dylan
-Robyn Chaos
- en wel nog een deel dat ik vergeet

man da zou pas een feestje zijn :D

Ja, true. Maar ik heb al veel dj's gezien waardak nog nooit van gehoord heb en die dikke schijven draaien. Oostende is idd een kut oord :(

Frey

Legacy Member
Dillyracer zei:
En voor mij klinkt dat allemaal hetzelfde :')

We hebben dringend Frenzy nodig om een beetje tegenwicht in de schaal te brengen!
Op Groezrock hadde ze ook goeie hardcore afgelope week :unsure:
Bane, Walls of Jericho, Comeback Kid, Bleeding Trough, Bring me the horizon, First blood, ..

Schummi88

Legacy Member
sluysen zei:
bwa in alles kan je toch wel een onderscheid maken vind ik..

Inderdaad, in rock hebben ze genoeg onderscheid maar voor mij is dat bijna allemaal hetzelfde. Zolang het maar goed klinkt :D.

[EZ]

Legacy Member
jeej, trug internet en tv :D

voorlopig rijbewijs ook al gaan halen, nu enkel nog een L :p

Ironpole

Legacy Member
Ik hebber nog een liggen. :unsure:

Maar da kost dan 5 € verzending ofzo lol

Mr Syphon

Legacy Member
/me zit 5 daagjes in bilzen :p
mijne maat is op vakantie en moet paar dagen op zijne hond passen :D


alleen die laptop is me wel wa klein :p is nen 15 inch ofzo en ben gewend van nen 24 inch imac te gebruiken :p
en geen muis aaaaaaaaaaaaaargh

Ironpole

Legacy Member
Ik heb al eens iemand gezien met een L uitgeknipt uit een wit A4-blad. :rofl:

Mr Syphon

Legacy Member
ik heb ook ooit is ene gezien die zen L zelf gekleurd had op een blad papier en dan ook nog is vergeten te spiegelen dus zen L ging omgekeerd tegen de ruit :rofl:

MorGo7h

Legacy Member
Wrm moet die L gespiegeld worden? Ge ziet zijn achterruit toch niet in ne spiegel? :x

PWNT!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan