Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Distorted_crump

Legacy Member
Schummi88 zei:
Naar Black zijn we niet geweest dit jaar. Wel vorig jaar in Antwerpen :). Ik heb al wel wat feestjes op men palmares staan: Black, Bassleader, Reverze, Q-Base, Hard Bass, Qlimax, In Qontrol, The Qontinent, Summerfestival, Hard State, Coone & The Gang, Bass Events Outdoor, ... :D.

oooh ik ook ongeveer iets van da :lol:
The Qontinent, 2x Tomorrowland, 3x Black, Bassleader, Reverze, Qlimax, dan ook nogwa kleine feestjes, lik oh style me dbstf, power reactive met vicious d & larsson.
in antwerpen was black echt bagger!
zeker in vergelijking met van de jaar :o
met die brug wat een zware show dat dat was!
maar beste feest tot nu toe blijft wel qontinent, stond goe luid, sfeer zat er goed in, en de show zat ook wel goed! :lol:
Q-Base normaal vand e zomer man man dat is pas een zwaar feest, ken zo paar mannen van nederland die ook zijn geweest naart schijnt 1000x beter dan defqon!
en het volume is naart schijnt extreem :lol:

Schummi88

Legacy Member
Distorted_crump zei:
Q-Base normaal vand e zomer man man dat is pas een zwaar feest, ken zo paar mannen van nederland die ook zijn geweest naart schijnt 1000x beter dan defqon!
en het volume is naart schijnt extreem :lol:

Ik was blij dat ik vorig jaar oordoppen bij had. In die hangar was het niet te harden op een bepaald moment. Voor de rest valt het daar wel mee :).

Distorted_crump

Legacy Member
Schummi88 zei:
Ik was blij dat ik vorig jaar oordoppen bij had. In die hangar was het niet te harden op een bepaald moment. Voor de rest valt het daar wel mee :).

hmmz nouja is duitsland voor iets lijkt me :)
als ik zo hoor van maten van me die in oberhaussen zijn geweest naar hardcore feesten zitten ze volledige week met zo een irritante suis in hun oren
maar begin nu overal al zo een oordoppen mee te nemen, als het te hard gaat gewoon indoen datk nie veel last heb de volgende dag

MorGo7h

Legacy Member
Distorted_crump zei:
lekker! :lol:
naar black in hasselt geweest? was ook zot feestje!
khad inqontrol ook op mijn lijstje staan maarja nie gegaan voor mn lief :p
nuja summerfestival meepakken alleen is die hardcore line-up ma zwakskes :s
hardstyle is anders wel goe samengesteld :bow:
en 26 juli weer weekendje doorslaan in boom natuurlijk :lol:
Kga allicht ook wel gaan da weekendje van 26juli. Ma ga wel gene hardcore checken :p Ben ni zo aan gabber hardcore. Liever core lijk dit: YouTube - Mat Weasel Busters Hardcore skills vol 1
Tomorowland zal wss voor dnb, techno en consoorten zijn :)

MorGo7h

Legacy Member
Distorted_crump zei:
ik vooral eindelijk q-dance stage :lol:
en mss wa kozzmozz ook, en de zaterdag ghost é :d

Mhhh, ghost is da hard techno? Anders zouk daar ook wel durven staan.

Schummi88

Legacy Member

Distorted_crump

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ja lol, ik ga altijd naar underground feestjes met darkstep/breakcore/hardcore. Tlijkt idd op Terror, ma Terror is te snel, alleja toch in da flimpje ier onder. Check al die gastjes hun totte :p
YouTube - This is terror 8 DVD (2 de 4) Muilen trekken :D:D:D

EDIT: Hardcore die ik tegenkom op de feestjes waar ik ga neigt hard naar dit toe, terror dus :p: YouTube - Terrorcore

getver maat uit me school gaat ook soms naar zo een underground feesten
meestal ook dubstep, d&b, breakcore, schranz, core...
haha ja ma terror is nie aan te horen, ne bass aan 200 a 250 bpm en een tekstje (ala noisekick) liever industrial, hard maar goed!
of darkcore, gowja is soort hardcore maar met allemaal freaky geluiden in en dan zo zware industrial kick echt freaken! :lol:
maar normaal luisterek alleen hardstyle & mainstream hardcore, ma af en toe kantr toch een unexist, ophidean, of andere sjit door de koptelefoon :lol:

Distorted_crump

Legacy Member
Schummi88 zei:
Dat neigt al meer naar Terror die Hardcore van jou :p.




Ghost is waarschijnlijk Hardtechno :).

uuhm ja ghost was vorig jaar wel goe ard nochtans! :o
marco remus, dj rush, dan hardtek set van ghost himself (beter danz ijn jumpsetjes althans)
tjaar der voor miss djax, marco remus en nog paar
toen ook prettige verrassing van lethal mg gehad, geen doorsnee jump/tek setje maar wel beukende hardtek!

protnie

Legacy Member
MorGo7h zei:
Kga allicht ook wel gaan da weekendje van 26juli. Ma ga wel gene hardcore checken :p Ben ni zo aan gabber hardcore. Liever core lijk dit: YouTube - Mat Weasel Busters Hardcore skills vol 1
Tomorowland zal wss voor dnb, techno en consoorten zijn :)
Zalig :love:
Maar toch liever "gewone" HC ^^
Of Industrial, ne keer wat Terror of Speedcore mag ook maar niet te veel :p

MorGo7h zei:
Ja lol, ik ga altijd naar underground feestjes met darkstep/breakcore/hardcore. Tlijkt idd op Terror, ma Terror is te snel, alleja toch in da flimpje ier onder. Check al die gastjes hun totte :p
YouTube - This is terror 8 DVD (2 de 4) Muilen trekken :D:D:D

EDIT: Hardcore die ik tegenkom op de feestjes waar ik ga neigt hard naar dit toe, terror dus :p: YouTube - Terrorcore
Noisekick is godlike :bow:

MorGo7h

Legacy Member
Distorted_crump zei:
getver maat uit me school gaat ook soms naar zo een underground feesten
meestal ook dubstep, d&b, breakcore, schranz, core...
haha ja ma terror is nie aan te horen, ne bass aan 200 a 250 bpm en een tekstje (ala noisekick) liever industrial, hard maar goed!
of darkcore, gowja is soort hardcore maar met allemaal freaky geluiden in en dan zo zware industrial kick echt freaken! :lol:
maar normaal luisterek alleen hardstyle & mainstream hardcore, ma af en toe kantr toch een unexist, ophidean, of andere sjit door de koptelefoon :lol:

Da zijn vette feestjes ze ^^ Dubstep is wel te traag op van die feesten imo. Op een festivalleke of in de auto is da wel chill, ma alsk echt wil feesten int weekend skip da wel.

protnie zei:
Zalig :love:
Maar toch liever "gewone" HC ^^
Of Industrial, ne keer wat Terror of Speedcore mag ook maar niet te veel :p


Noisekick is godlike :bow:

Nja, diene hardcore die ik tegenkom neigt het hardst naar Terror en Industrial. Klakskes enal ziede daar wel niet :p Alleen maar flippers :p
Hierzie: YouTube - Ladyscraper @ 't Steegske, Gent (zit ook wa breakcore bij)

Distorted_crump

Legacy Member
MorGo7h zei:
Da zijn vette feestjes ze ^^ Dubstep is wel te traag op van die feesten imo. Op een festivalleke of in de auto is da wel chill, ma alsk echt wil feesten int weekend skip da wel.
zelf bennek nie zo zot aan d&b en dubstep
liever gewoon goeie hardstyle & hardcore en af en toe ki goe hardtek feestje!
btw zijde naar 3 years liberty white geweest in tielt?
da was vet feestje!

MorGo7h

Legacy Member
Distorted_crump zei:
MorGo7h zei:
Da zijn vette feestjes ze ^^ Dubstep is wel te traag op van die feesten imo. Op een festivalleke of in de auto is da wel chill, ma alsk echt wil feesten int weekend skip da wel.
zelf bennek nie zo zot aan d&b en dubstep
liever gewoon goeie hardstyle & hardcore en af en toe ki goe hardtek feestje!
btw zijde naar 3 years liberty white geweest in tielt?
da was vet feestje!

Wa verstaat ge onder hardtek? echten tek/ jumpers tek/ of hardtechno?
Dees is echte hardtek :p: YouTube - Zone-33 Prepare For Battle :love::love::love:

Distorted_crump

Legacy Member
MorGo7h zei:
Distorted_crump zei:
MorGo7h zei:
Da zijn vette feestjes ze ^^ Dubstep is wel te traag op van die feesten imo. Op een festivalleke of in de auto is da wel chill, ma alsk echt wil feesten int weekend skip da wel.


Wa verstaat ge onder hardtek? echten tek/ jumpers tek/ of hardtechno?
Dees is echte hardtek :p: YouTube - Zone-33 Prepare For Battle :love::love::love:

hardtek ala footworxx :lol:
wacht ff kijken of ik de flyer kan terug vinden misschien staanr namen in daj kent!

InterTet.org • Toon onderwerp - 3 Years Liberty White [6 dec 2008]
alstu :)
misschien ken je enkele namen!

Distorted_crump

Legacy Member
protnie zei:

valt mee hoor :lol:
bij mij hier 4 soorten of iets meer
hardstyle, hardcore, industrial, hardtrance met voorsmaak ultraform label, en niet te vergeten italian hardcore, vind ik een apart hardcore genre, veel beter dan gewone mainstream hardcore!
noize suppressor, tommyknocker, mad dog (op zn hardst!) unexist, stunned guys, art of fighters/meccano twins ....

MorGo7h

Legacy Member
Distorted_crump zei:
MorGo7h zei:
Distorted_crump zei:
hardtek ala footworxx :lol:
wacht ff kijken of ik de flyer kan terug vinden misschien staanr namen in daj kent!

InterTet.org • Toon onderwerp - 3 Years Liberty White [6 dec 2008]
alstu :)
misschien ken je enkele namen!

Ge vindt da grappig ofwa? ... :p Zone-33 rockt :p
Bwaja der ware wel een paar goeie dinge op footworxx. Wel ng ni geweest, paar maten wel.
Hellfish en current value komt dit weekend ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan