Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
friekie zei:opt einde vant schooljaar gaan we wss me de klas en een paar leerkrachten gaan karten in Boom
![]()
Even mijn auto lostrekken. 
MorGo7h zei:En dan 7 mei komen posten da uwen auto pertotal isKga mij ziek lachen dan
![]()

MorGo7h zei:En dan 7 mei komen posten da uwen auto pertotal isKga mij ziek lachen dan
![]()

johan tb zei:Ik ga voor het echte werk 6 mei Nurburgring Nordschleife.Even mijn auto lostrekken.
![]()
rubmifer zei:nog 1.5 week :applause:
ad: Ach zal wel gaan denk ik zo een beetje uitkijken en niet te zot doen. 
128MB zei:tractiecontrole uitschakelen he johan![]()
johan tb zei:Om eerlijk te zijn weet ik dat nog niet ik zal wss 1 ronde (1e) met tractiecontrole op rijden (ben noob op de Nordschleife) en als ik gewend ben gaat hij mss af.
friekie zei:uw eerste lap is niet echt TRC'ish !

johan tb zei:Nope dat niet, maar ik wil eerst eens kijken hoe het in elkaar zit en dan zullen we wel zien.![]()

Mr Syphon zei:ik denk dat ge uw TC best altijd laat opstaan
na 5 rondjes weet ge nog ni wa bocht er gaat komen ?![]()
