BuYcKi
Legacy Member
Mr Syphon zei:gisteren the fast and the furious 4 gaan zien, damn nice
is de wel ongeveer de beste van de 4 denk ik ?
Er moest imo meer in geraced worden..
Was meer talking dan racing..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr Syphon zei:gisteren the fast and the furious 4 gaan zien, damn nice
is de wel ongeveer de beste van de 4 denk ik ?

Dillyracer zei:4=1>3>>>>>>>>>>>>2
zoiets bij mij![]()

buycki zei:Er moest imo meer in geraced worden..
Was meer talking dan racing..
![]()
Private_BE zei:Den eerste was het beste want toen was da nog nieuw en zalige auto's
Dus mijn rankschikking: 1,4,2 (Brian aka Nigga Wannabe BAAAAAAD ASS) & 3

gizmo_1987 zei:Omdat die keihard suckt, een hillbilly acteur de hoofdrol heeft, ****** met een touran in japland niet bestaan, chinezen een klein pietje hebben en ze een nissan motor in een mustang steken!

Dillyracer zei:2f2f zuigt ook
Rotslechte CGI, 30km/u rijden en er schieten vlammen uit die uitlaat alsof die wagens space shuttles waren, als er dan toch een echte rijscene was, reden ze precies 30km/u.
Alleen sunny Florida was daar goed aan![]()
das ook ni vlakbij voor uStancke zei:Morgen 4 dagen stage in Kasterlee:applause:
