Mee
Legacy Member
Als occasionele karter kunt ge (imo) onmogelijk winnen tegen van die (relatief goede) reguliere karters, heb ik ook al gemerktMr Syphon zei:om zo uit te blinken in lfs zou ge toch de beste tijd van die mannen moeten gereden hebben![]()
.Blijkbaar moet ge om hard te gaan zelfs meeleunen in de bochten om de buitenste banden meer grip te geven en zo. Correct me if I'm wrong...







