Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Mr Syphon zei:
om zo uit te blinken in lfs zou ge toch de beste tijd van die mannen moeten gereden hebben :tongue:
Als occasionele karter kunt ge (imo) onmogelijk winnen tegen van die (relatief goede) reguliere karters, heb ik ook al gemerkt :unsure:.

Blijkbaar moet ge om hard te gaan zelfs meeleunen in de bochten om de buitenste banden meer grip te geven en zo. Correct me if I'm wrong...

Anoniem04

Legacy Member
Mr Syphon zei:
om zo uit te blinken in lfs zou ge toch de beste tijd van die mannen moeten gereden hebben :tongue:

Ik kan de anciens van lfs ook niet aan :tongue:

Investeer in mij, ik ben misschien de nieuwe Belgische hoop voor motorsport!

Mr Syphon

Legacy Member
ik kart ook maar 3 keer op een jaar maar rij toch meestal een tijd die in de top 3 staat van de dag :D
en ik heb toch tegoei leren karten door simracing i guess ? :p

Anoniem04

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ik kart ook maar 3 keer op een jaar maar rij toch meestal een tijd die in de top 3 staat van de dag :D
en ik heb toch tegoei leren karten door simracing i guess ? :p

3 keer op een jaar is nog altijd meer dan ik :unsure:

Op hetzelfde circuit of ergens anders?

Mr Syphon

Legacy Member
meestal in hasselt maar da veranderd 4 keer per jaar dacht ik :D
dus telkens ander circuit :D

BuYcKi

Legacy Member
Daarjuist feestj bij mj thuis.
Al de mensjes zijn nu ongeveer vertrokken.

Twas weer zalig!
:woohoo:

Anoniem04

Legacy Member
protnie zei:
1,5 sec is wel veel verschil e :p
Ziet er mij een traag circuit uit, of is het gezichtsbedrog?

Beetje gezichtsbedrog, er is nog een stuk niet zichtbaar dat bestaat uit 2 90 graden bochten, maar die kan je wel flatout nemen met de juiste lijn, ook duurt de straight langer dan je zou verwachten :p

Ja inderdaad, ik hoop ook wel dat ik volgende keer niet zo veel hinder heb van andere mensen, alleen op het einde kon ik pas goede tijden beginnen rijden :(

protnie

Legacy Member
Dillyracer zei:
Beetje gezichtsbedrog, er is nog een stuk niet zichtbaar dat bestaat uit 2 90 graden bochten, maar die kan je wel flatout nemen met de juiste lijn, ook duurt de straight langer dan je zou verwachten :p

Ja inderdaad, ik hoop ook wel dat ik volgende keer niet zo veel hinder heb van andere mensen, alleen op het einde kon ik pas goede tijden beginnen rijden :(
Vooral het stuk net na de start/finish ziet er zo enorm traag uit :p

Anoniem04

Legacy Member
Ja, paar technische bochten en dan een paar keer flatout, ik was aangenaam verrast :)

Sander H

Legacy Member
daar ben ik een tijd geleden ook gaan rijden, is idd redelijk technisch, papier ligt op kot (of in de vuilbak), maar mijn tijd was ergens rond de 32.50 dacht ik :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan