Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
Dillyracer zei:
Daarstraks is gaan karten in Aarschot met 2 vrienden.

2 seconden sneller dan de snelste vriend, 2 seconden trager dan de beste tijd en 9ste van de 17. Bijna even snel als de pa van een maat die daar al een paar keer geweest was terwijl het mijn eerste keer daar was.

Pwnage!

dus eigenlijk hebt ge slecht gereden ? :p

Mr Syphon

Legacy Member
ben nog maar 1 keer gaan rijden in bilzen maar de kartjes waren daar toch al sneller als in hasselt,
alleen was het toen midden januari en was de baan ijskoud waardoor ge ni echt de power kwijt kon, drifteeuuuhhh, moet dringend is terug gaan nu het wa warmer is :p
is zelfs met een brug :cool:
Bilzerkarting.com - Karting voor jong en oud!

Anoniem04

Legacy Member
Mr Syphon zei:
dus eigenlijk hebt ge slecht gereden ? :p

:wtf: ?

Die kerels voor mij hebben dat al veel meer dan ik gedaan hoor, was duidelijk aan de tijd te zien. Was trouwens nog maar de 3de keer dat ik gekart heb, en de vorige 2 keren was ook al 2 jaar geleden.

Mee zei:
Is dat daar wat deftig? Kunt ge vergelijken met Puurs?

Heel deftig, leuk parcours en redelijk nieuwe kartjes.

MorGo7h

Legacy Member
protnie zei:
Kvind toch dat we met z'n allen eens moeten gaan karten in Kortrijk :niceone:

Mr Syphon zei:

Lijkt me wel leuk keer karten. Bilzen is enorm ver van hier. Alsk samen kan reizen met iemand die van oost-west-vl. is, is da geen probleem voor mij. Maar zover alleen pfff :p

protnie

Legacy Member
MorGo7h zei:
Lijkt me wel leuk keer karten. Bilzen is enorm ver van hier. Alsk samen kan reizen met iemand die van oost-west-vl. is, is da geen probleem voor mij. Maar zover alleen pfff :p
EZ is van rond Gent dacht ik :p

protnie

Legacy Member
MorGo7h zei:
Gij moet toch ook langs Gent als ge naar limburg wilt?
Waarschijnlijk wel ja, zat dan ook samen met EZ op de trein maar die was toevallig ook in Kortrijk die dag.

Private_BE

Legacy Member
Ben is benieuwd hoeveel west-vlamingen of oost-vlamingen naar limburg gaan komen :p

Schummi88

Legacy Member
Private_BE zei:
Ben is benieuwd hoeveel west-vlamingen of oost-vlamingen naar limburg gaan komen :p

Ik kom vandaag Limburg onveilig maken. Temptation Party in de Versuz :love:. Te hopen veel seks en tetten ja :D!

MorGo7h

Legacy Member
Private_BE zei:
Ben is benieuwd hoeveel west-vlamingen of oost-vlamingen naar limburg gaan komen :p

Bwa tis maar kwartierke na Gent met de trein van ier. Als protonie en EZ er dan bijkome valt da nog mee om wa te zitten zeveren in de trein. Ofwel centraler afspreke eh :)

Mr Syphon

Legacy Member
Dillyracer zei:
:wtf: ?

Die kerels voor mij hebben dat al veel meer dan ik gedaan hoor, was duidelijk aan de tijd te zien. Was trouwens nog maar de 3de keer dat ik gekart heb, en de vorige 2 keren was ook al 2 jaar geleden.



Heel deftig, leuk parcours en redelijk nieuwe kartjes.

om zo uit te blinken in lfs zou ge toch de beste tijd van die mannen moeten gereden hebben :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan