Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Daarstraks is gaan karten in Aarschot met 2 vrienden.
2 seconden sneller dan de snelste vriend, 2 seconden trager dan de beste tijd en 9ste van de 17. Bijna even snel als de pa van een maat die daar al een paar keer geweest was terwijl het mijn eerste keer daar was.
Pwnage!

Is dat daar wat deftig? Kunt ge vergelijken met Puurs?Dillyracer zei:Daarstraks is gaan karten in Aarschot
Mij maakt het niet uit hoe ver ik moet, we moeten eens alle goeie kartcircuits doenMr Syphon zei:of bilzen![]()



Mr Syphon zei:dus eigenlijk hebt ge slecht gereden ?![]()
?Mee zei:Is dat daar wat deftig? Kunt ge vergelijken met Puurs?
protnie zei:Kvind toch dat we met z'n allen eens moeten gaan karten in Kortrijk![]()
Mr Syphon zei:of bilzen![]()

EZ is van rond Gent dacht ikMorGo7h zei:Lijkt me wel leuk keer karten. Bilzen is enorm ver van hier. Alsk samen kan reizen met iemand die van oost-west-vl. is, is da geen probleem voor mij. Maar zover alleen pfff![]()

protnie zei:EZ is van rond Gent dacht ik![]()
Waarschijnlijk wel ja, zat dan ook samen met EZ op de trein maar die was toevallig ook in Kortrijk die dag.MorGo7h zei:Gij moet toch ook langs Gent als ge naar limburg wilt?
Jup, in de zomervakantie ^^MorGo7h zei:In de vakantie moete we dan is doen eh. Meetingske en gaan karten ^^
Private_BE zei:Ben is benieuwd hoeveel west-vlamingen of oost-vlamingen naar limburg gaan komen![]()
. Te hopen veel seks en tetten ja
!Private_BE zei:Ben is benieuwd hoeveel west-vlamingen of oost-vlamingen naar limburg gaan komen![]()

Dillyracer zei:?
Die kerels voor mij hebben dat al veel meer dan ik gedaan hoor, was duidelijk aan de tijd te zien. Was trouwens nog maar de 3de keer dat ik gekart heb, en de vorige 2 keren was ook al 2 jaar geleden.
Heel deftig, leuk parcours en redelijk nieuwe kartjes.
