Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MorGo7h

Legacy Member
Ja cva, ma wie wil NU? :p
Als der volk afkomt wil ik wel nog een paar uur rijden.

Mee

Legacy Member
Ik niet nu. Maar zeg een uur voor morgen ofzo en dan komt er misschien wat meer volk.

MorGo7h

Legacy Member
Waarom the fuck zitten al die blackwood servers vol met idiote crashers... Serieus
de enige goeie server is Air attack maar die zit vol ffs
Even mijn frustraties uiten............

Mr Syphon

Legacy Member
omdat de meeste blackwood servers demo servers zijn :D
daar ligt het niveau een pak lager :D

MorGo7h

Legacy Member
Mr Syphon zei:
omdat de meeste blackwood servers demo servers zijn :D
daar ligt het niveau een pak lager :D

Of dat da nu niveau nu lager ligt of niet, meer winnen doek ni ze op van die noob servers. Altijd van die vieze crashers. Of dan zijde parallel aant rijde mee ne gast en snijd ie u de pas af ahja... En dan ist u schuld want ge moet derachter blijve :o Nuja, gisteren toch nog een paar mooie races gereden. 4 ronden land nek aan nek met ne peet. Heel de tijd naast elkaar enzo ^^ Was wel spanned. Dan in de laaste ronde in diene bocht na da rechtstuk keihard onderstuur gehad en dan kon em wegrijde.
Kheb gisteren ook nog een nieuw pb gereden: 1.14.65

protnie

Legacy Member
Ik ben terug uit Italië :cool:
Zalige reis, veel gezien, enorm margi ook.
I loved it :love:

Ironpole

Legacy Member
Terug van Italië, damn wat een reis. Was bangelijk. Ben nu alle foto's aan het copiëren naar m'n PC en eens zien wat er hier op 't forum is bijgekomen lol.

protnie

Legacy Member
MorGo7h zei:
Strax, om 14u zetten we ne LFS server op! Dus komt ook af eh :p
Nah, heb zelfs LFS niet staan en ben niet thuis :p

Ironpole zei:
Terug van Italië, damn wat een reis. Was bangelijk. Ben nu alle foto's aan het copiëren naar m'n PC en eens zien wat er hier op 't forum is bijgekomen lol.
Veel te veel, ik heb het opgegeven om alles te lezen.

MorGo7h

Legacy Member
Ironpole zei:
Terug van Italië, damn wat een reis. Was bangelijk. Ben nu alle foto's aan het copiëren naar m'n PC en eens zien wat er hier op 't forum is bijgekomen lol.

Kopiëren!

Mr Syphon

Legacy Member
MorGo7h zei:
Of dat da nu niveau nu lager ligt of niet, meer winnen doek ni ze op van die noob servers. Altijd van die vieze crashers. Of dan zijde parallel aant rijde mee ne gast en snijd ie u de pas af ahja... En dan ist u schuld want ge moet derachter blijve :o Nuja, gisteren toch nog een paar mooie races gereden. 4 ronden land nek aan nek met ne peet. Heel de tijd naast elkaar enzo ^^ Was wel spanned. Dan in de laaste ronde in diene bocht na da rechtstuk keihard onderstuur gehad en dan kon em wegrijde.
Kheb gisteren ook nog een nieuw pb gereden: 1.14.65

da bedoel ik met het niveau :p al die crashers :D
daar hebt ge opvallend minder last van op servers waarvoor ge lfs moet aangekocht hebben
zo met GTR's met 20 man de eerste bocht induiken en geen crashes maar wel alles zo dicht op elkaar :love:

MorGo7h

Legacy Member
Mr Syphon zei:
da bedoel ik met het niveau :p al die crashers :D
daar hebt ge opvallend minder last van op servers waarvoor ge lfs moet aangekocht hebben
zo met GTR's met 20 man de eerste bocht induiken en geen crashes maar wel alles zo dicht op elkaar :love:

Ma ik rij graag FBM en der zijn enkel demo servers daarvoor :(

Mr Syphon

Legacy Member
die belgische FRT servers zijn wel goed
zijn ook demo servers maar ze werken de crashers er echt wel buiten :D

Anoniem04

Legacy Member
Daarstraks is gaan karten in Aarschot met 2 vrienden.

2 seconden sneller dan de snelste vriend, 2 seconden trager dan de beste tijd en 9ste van de 17. Bijna even snel als de pa van een maat die daar al een paar keer geweest was terwijl het mijn eerste keer daar was.

Pwnage!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan