Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:en nu ben je cool![]()
, als ge is keer wilt boarden tegen mij ga gerust u gang 

Private_BE zei:Natuurlijk ben ik nu cool, als ge is keer wilt boarden tegen mij ga gerust u gang
BTW Tom, 't is niet omdat ge nu aan fitness doet dat ge zo grof moet zijn![]()

!Fr3nzY zei:I love the 90's was bon, vrijdag groezrock ^^
.DaCrashOveride zei:Boarden? Wow,klinkt cool :/
Dan ist ier is goe weer en dan gaan ze naar de sneeuw... allezja :')
Ik heb al veel staan zweten in kerstvakantie op de latten.
Schummi88 zei:Het was al overduidelijk maar nu is het officieel. Bij deze verwelkomt TRC zijn nieuwste member: MorGo7h
Proficiat en let's burn some rubber baby!
Wanneer gaan we nog is racen?MorGo7h zei:Tkan daar ook goe weer zijn zeIk heb al veel staan zweten in kerstvakantie op de latten.
Daar hebde 2x zon eh![]()
ThxWanneer gaan we nog is racen?
Ik wil wel ne LFS server opzetten als der volk afkomt.
. Een demo-team opgestart met een paar man en dan clan-races houden altijd. De laptijden van mij waren toen wereldtop
. In de laatste versie was het parcour zohard aangepast dat het echt kut was om daar op te rijden
.