Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
buycki zei:
Over wat ging het?

Veel... meetkunde, vierkantswortels, vergelijkingen, veeltermen.

Ben vooral slecht in meetkunde, heeft mij dan ook den das omgedaan.

BuYcKi

Legacy Member
friekie zei:
Veel... meetkunde, vierkantswortels, vergelijkingen, veeltermen.

Ben vooral slecht in meetkunde, heeft mij dan ook den das omgedaan.

Oejoej.
Wa gaat da dan de volgende jaren wel nie worden :)

Kzou toch overwegen dan om richting met minder wiskunde.

SXe

Legacy Member
buycki zei:
Oejoej.
Wa gaat da dan de volgende jaren wel nie worden :)

Kzou toch overwegen dan om richting met minder wiskunde.

nee, dat niet, gwn wa meer leren en mij goed inzetten :)

Schummi88

Legacy Member
En den deze is terug van zijn culturele reis. Veel cultuur in en buiten het café :p.

MorGo7h

Legacy Member
Schummi88 zei:
En den deze is terug van zijn culturele reis. Veel cultuur in en buiten het café :p.

²nd!
0.85 euro vo ne halve liter bier daar! Overdag veel cultuur gezien en gewandeld. En 's avonds altijd op café. Enorm goe weer gehad, eigenlijk te warm in de zon en we hebben ons goe geamuseerd. Twas een korte, maar geslaagde reis

Frey

Legacy Member
friekie zei:
ja :D

maar vergelijkingen zijn idd wel simpel
W8 maar tot ge ooit schrödinger-vergelijkingen ziet :)
combinatie van golfvergelijkingen (Laplace), Partieel afgeleide, constante van dirac, vectoren, ....

Kwantummechanica all the way :unsure:

SXe

Legacy Member
Fr3nzY zei:
W8 maar tot ge ooit schrödinger-vergelijkingen ziet :)
combinatie van golfvergelijkingen (Laplace), Partieel afgeleide, constante van dirac, vectoren, ....

Kwantummechanica all the way :unsure:

ok da ga ik dus nooit leren :p

Schummi88

Legacy Member
MorGo7h zei:
²nd!
0.85 euro vo ne halve liter bier daar! Overdag veel cultuur gezien en gewandeld. En 's avonds altijd op café. Enorm goe weer gehad, eigenlijk te warm in de zon en we hebben ons goe geamuseerd. Twas een korte, maar geslaagde reis

Welke landen hebben jullie bezocht? Wij 1 dag Nederland, 4 dagen Engeland en dan 4 dagen Frankrijk :).

Poepoei

Legacy Member
Heb zo goei herinneringen aan die reiskes met school he :D

In het 5de naar Praag, daar ne voorraad absint ingeslagen, op het gemakske op een terraske zitten met ne halve liter Pilsner urquell voor uw neus :love: Grappigste gids EVER, was zo'n klein vrouwke die op haar eentje Nederlands had geleerd en die met zo'n luidsprekerke sprak, precies ne robot. Op een moment liep ze de verkeerde richting uit, draait zich om en zegt 'Oei, ik ben dom' :rofl: Op de laatste dag waren we in een synagoge waar ge dus absoluut stil moest zijn, ook geen foto's met flits enzo. Toen zei de gids dat we daar van haar afscheid moesten nemen => de hele groep daar binnen een applaus gegeven :applause:

De reis naar Italië vorig jaar was dan weer eerder marginaal. De nacht dat we in Assisi waren, was er iemand jarig en dat ging gepaard met veel drank en marginale toestanden in het hotel, met tot gevolg dat onze school daar niet meer mag komen. :$ Daar ook naar de marginaalste discotheken geweest die ik van mijn leven heb gezien :D

Maar ook gewoon veel mooie dingen bezocht :)

MorGo7h

Legacy Member
Schummi88 zei:
Welke landen hebben jullie bezocht? Wij 1 dag Nederland, 4 dagen Engeland en dan 4 dagen Frankrijk :).

1dag Buchenwald/Dreesden en daarna in Praag gezeten.
blackdragon1990 zei:
Heb zo goei herinneringen aan die reiskes met school he :D

In het 5de naar Praag, daar ne voorraad absint ingeslagen, op het gemakske op een terraske zitten met ne halve liter Pilsner urquell voor uw neus :love:

Maar ook gewoon veel mooie dingen bezocht :)

Maak der maar 7 van! We moesten ons geld opzuipen :p Twas zo'n cafe van Amerikanen en we moesten onze pas tone. We ware maar met 2 die 18 waren en wij waren verantwoordelijk voor de rest lol. Nuja, der ging niemand sterven ofzo, dus ebbe we gezegd da goe was. 2u later moesten we al aan de klok staan om te gaan eten met de leerkrachten :D

MorGo7h

Legacy Member
Amai das ier dood met al die mannen die op reis zijn :o
Kheb zin om te racen man! Tis al bijna 2 weken geleden :(
Dak maar snel thuis ben :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan