Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
friekie zei:geen idee![]()
buycki zei:Over wat ging het?
friekie zei:Veel... meetkunde, vierkantswortels, vergelijkingen, veeltermen.
Ben vooral slecht in meetkunde, heeft mij dan ook den das omgedaan.

Dillyracer zei:Vergelijkingen zijn poepsimpel!

johan tb zei:Dat is met alles als je het begrijpt.![]()
buycki zei:Oejoej.
Wa gaat da dan de volgende jaren wel nie worden
Kzou toch overwegen dan om richting met minder wiskunde.

gizmo_1987 zei:Mannen!
k'heb jullie SMS'kes nodig
SMS LOOK 15 naar 3447
http://www.lookoftheyear.be/finalistes.html
http://users.skynet.be/xrd/alana.JPG
M'n liefke staat momenteel 2de, en das niet goed genoeg offc
Allemaal voten en ik breng een bak bier mee naar de volgende meeting![]()

Schummi88 zei:En den deze is terug van zijn culturele reis. Veel cultuur in en buiten het café.
W8 maar tot ge ooit schrödinger-vergelijkingen zietfriekie zei:ja![]()
maar vergelijkingen zijn idd wel simpel


Sergiow zei:ik heb juist gezien dat ik nummer 2 ken![]()
Fr3nzY zei:W8 maar tot ge ooit schrödinger-vergelijkingen ziet
combinatie van golfvergelijkingen (Laplace), Partieel afgeleide, constante van dirac, vectoren, ....
Kwantummechanica all the way![]()

MorGo7h zei:²nd!
0.85 euro vo ne halve liter bier daar! Overdag veel cultuur gezien en gewandeld. En 's avonds altijd op café. Enorm goe weer gehad, eigenlijk te warm in de zon en we hebben ons goe geamuseerd. Twas een korte, maar geslaagde reis
.
Grappigste gids EVER, was zo'n klein vrouwke die op haar eentje Nederlands had geleerd en die met zo'n luidsprekerke sprak, precies ne robot. Op een moment liep ze de verkeerde richting uit, draait zich om en zegt 'Oei, ik ben dom'
Op de laatste dag waren we in een synagoge waar ge dus absoluut stil moest zijn, ook geen foto's met flits enzo. Toen zei de gids dat we daar van haar afscheid moesten nemen => de hele groep daar binnen een applaus gegeven :applause:
Daar ook naar de marginaalste discotheken geweest die ik van mijn leven heb gezien 

Schummi88 zei:Welke landen hebben jullie bezocht? Wij 1 dag Nederland, 4 dagen Engeland en dan 4 dagen Frankrijk.
blackdragon1990 zei:Heb zo goei herinneringen aan die reiskes met school he
In het 5de naar Praag, daar ne voorraad absint ingeslagen, op het gemakske op een terraske zitten met ne halve liter Pilsner urquell voor uw neus![]()
Maar ook gewoon veel mooie dingen bezocht![]()
Twas zo'n cafe van Amerikanen en we moesten onze pas tone. We ware maar met 2 die 18 waren en wij waren verantwoordelijk voor de rest lol. Nuja, der ging niemand sterven ofzo, dus ebbe we gezegd da goe was. 2u later moesten we al aan de klok staan om te gaan eten met de leerkrachten 