Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Het is nu niet dat die TC veel gaat doen op zo'n auto, het is nu niet dat hij 400 pk heeft of driftend door de bochten gaat willen gaan.
ESP daarentegen zou ik wel laten aanstaan voor op de Nürburgring ;).

SpeedFreak.be

Legacy Member
Esp kan ik volgens mij niet eens uitzetten, de tc wel en @Gizmo ik wil de tc wel uitschakelen ook in de 1e ronde als gij mij een nieuwe IS250 koopt als het toch misgaat. :p

Private_BE

Legacy Member
Vrijdag geen les, dank u 1 mei! Maandag maken we dan nog de brug, dus gaan we met de delta na de keuring :p

SXe

Legacy Member
Private_BE zei:
Vrijdag geen les, dank u 1 mei! Maandag maken we dan nog de brug, dus gaan we met de delta na de keuring :p

den donderdag ist sportdag bij ons ^^ We gaan naar Rijmenam ofzoiet, een hindernissenparcours

Anoniem04

Legacy Member
Dat Rijmenam hindernissenparcours vond ik op het einde echt lame, als ge iets verkeerd deed lag ge daar in dat water.

Ik ga morgen kajakken ( in slecht weer wsl :sop: ) en donderdag nog een andere uitstap.

Ironpole

Legacy Member
Yep, in Rijmenam ben ik ook al geweest met het school. En droog gebleven. :cool:
Ik sta mss nog bij die foto's op die site, maar ik weet niemeer welken dag dat da was. 2007 denk ik.

Schummi88

Legacy Member
friekie zei:
den donderdag ist sportdag bij ons ^^ We gaan naar Rijmenam ofzoiet, een hindernissenparcours

Daar zijn we ook al eens geweest. Ik heb mij daar steendood verveeld toen. Eigenlijk altijd als het een hindernissenparcours was. Elk jaar was het van dat buiten het laatste jaar. Toen we in het 5e op sportdag gingen had niemand er nog zin in :D.

protnie

Legacy Member
Wij doen dit jaar exact hetzelfde als wat ik en al de anderen die bij mij op school zaten vorig jaar gedaan hebben op sportdag.
En toen was het al zo saai :(

Schummi88

Legacy Member
Ik moet hier nog altijd bekomen van In Qontrol (RAI, Amsterdam). Was echt het beste feestje van het jaar tot hiertoe. Al die Hardstyle en Hardcore :love:. Ik heb mij volledig zitten geven en ik voel het nog :p.

protnie

Legacy Member
Schummi88 zei:
Ik moet hier nog altijd bekomen van In Qontrol (RAI, Amsterdam). Was echt het beste feestje van het jaar tot hiertoe. Al die Hardstyle en Hardcore :love:. Ik heb mij volledig zitten geven en ik voel het nog :p.
Kan dat geloven :o :sad:

MorGo7h

Legacy Member
HAKKUH! Nuja ik veronderstel dat uwen hardcore ietsje afwijkt van mijn detsen.

Anoniem04

Legacy Member
Ik blijf thuis, ze geven een hele dag regen in Dinant, ik ga geen 5 uur op een boot zitten dan :sop:

Distorted_crump

Legacy Member
Schummi88 zei:
Ik moet hier nog altijd bekomen van In Qontrol (RAI, Amsterdam). Was echt het beste feestje van het jaar tot hiertoe. Al die Hardstyle en Hardcore :love:. Ik heb mij volledig zitten geven en ik voel het nog :p.

lekker! :lol:
naar black in hasselt geweest? was ook zot feestje!
khad inqontrol ook op mijn lijstje staan maarja nie gegaan voor mn lief :p
nuja summerfestival meepakken alleen is die hardcore line-up ma zwakskes :s
hardstyle is anders wel goe samengesteld :bow:
en 26 juli weer weekendje doorslaan in boom natuurlijk :lol:

Mr Syphon

Legacy Member
ik ben wel black geweest !! :D
kzou nog wel is zo wa feestjes willen doen maar mijne maat ni meer, die vond het toch wel een beetje te hard :p


@ dilly: platteuh !!!! :p

Schummi88

Legacy Member
Distorted_crump zei:
lekker! :lol:
naar black in hasselt geweest? was ook zot feestje!
khad inqontrol ook op mijn lijstje staan maarja nie gegaan voor mn lief :p
nuja summerfestival meepakken alleen is die hardcore line-up ma zwakskes :s
hardstyle is anders wel goe samengesteld :bow:
en 26 juli weer weekendje doorslaan in boom natuurlijk :lol:

Naar Black zijn we niet geweest dit jaar. Wel vorig jaar in Antwerpen :). Ik heb al wel wat feestjes op men palmares staan: Black, Bassleader, Reverze, Q-Base, Hard Bass, Qlimax, In Qontrol, The Qontinent, Summerfestival, Hard State, Coone & The Gang, Bass Events Outdoor, ... :D.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan