Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:TC is voor watjes!

gizmo_1987 zei:Met TC kan het ook misgaan, het is geen wondermiddel :-/

Private_BE zei:Vrijdag geen les, dank u 1 mei! Maandag maken we dan nog de brug, dus gaan we met de delta na de keuring![]()
"Rijmenam ofzoiet" :naughty:.friekie zei:We gaan naar Rijmenam ofzoiet,
friekie zei:den donderdag ist sportdag bij ons ^^ We gaan naar Rijmenam ofzoiet, een hindernissenparcours
.Kan dat gelovenSchummi88 zei:Ik moet hier nog altijd bekomen van In Qontrol (RAI, Amsterdam). Was echt het beste feestje van het jaar tot hiertoe. Al die Hardstyle en Hardcore. Ik heb mij volledig zitten geven en ik voel het nog
.
ad:protnie zei:Kan dat geloven![]()
ad:
!Schummi88 zei:Ik moet hier nog altijd bekomen van In Qontrol (RAI, Amsterdam). Was echt het beste feestje van het jaar tot hiertoe. Al die Hardstyle en Hardcore. Ik heb mij volledig zitten geven en ik voel het nog
.





Distorted_crump zei:lekker!
naar black in hasselt geweest? was ook zot feestje!
khad inqontrol ook op mijn lijstje staan maarja nie gegaan voor mn lief
nuja summerfestival meepakken alleen is die hardcore line-up ma zwakskes
hardstyle is anders wel goe samengesteld
en 26 juli weer weekendje doorslaan in boom natuurlijk![]()
. Ik heb al wel wat feestjes op men palmares staan: Black, Bassleader, Reverze, Q-Base, Hard Bass, Qlimax, In Qontrol, The Qontinent, Summerfestival, Hard State, Coone & The Gang, Bass Events Outdoor, ...
.