protnie zei:
Italia

Ook de HS van daar is een van de betere imo.
Ma ik heb zo precies mijn momenten in al die genres, soms mag het echt zo hard mogelijk gaan en andere momenten heb ik daar totaal geen zin in
bwaa, italian hardstyle valt te zien
de ene keer zitten er platen tussen gelijk put some grace van tby
of b2bw van tat and zat echt super!
maar dan zo platen gelijk van tby gelijk ti sento, pff ne break van 10 minuten en dan nog keer zo happy basske
nie voor mij

lliever die oude italiaanse knallers! gelijk infinity of guns 'n' noses dat waren nog keer platen!
maar italian hardcore is ook nie alles, maar vind ze altijd wat boeiender dan gewone hardcore van holland.
zit altijd zo een twa meer in da ze echt super zijn.
en die up tempo tracks zijn ook zwaar blazen, gelijk dopenose, is te vergelijken met gas met die zooi of alles naar de kloten maar massa's grappig dan

en welcome down van mad dog die blijft het ook altijd doen, en niet te vergeten catastrophes van amnesys, echt zo opbouwend nummer, opt einde nie te hard en dan super inmixen me zo zware up tempo track!