Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
ja 'k vond het ook maar raar, en iem anders dacht da ge dan een jaar gratis verzekering kreeg :p

protnie

Legacy Member
Hoe komen die gasten er toch bij? :p


Btw, om nog wat verder te doen ivm muziek hier, kent er iemand van jullie Unnatural Selection? Zonet ontdekt, best wel nice :cool:

Distorted_crump

Legacy Member
protnie zei:
Italia :D
Ook de HS van daar is een van de betere imo.
Ma ik heb zo precies mijn momenten in al die genres, soms mag het echt zo hard mogelijk gaan en andere momenten heb ik daar totaal geen zin in :unsure:

bwaa, italian hardstyle valt te zien
de ene keer zitten er platen tussen gelijk put some grace van tby
of b2bw van tat and zat echt super!
maar dan zo platen gelijk van tby gelijk ti sento, pff ne break van 10 minuten en dan nog keer zo happy basske
nie voor mij :lol:
lliever die oude italiaanse knallers! gelijk infinity of guns 'n' noses dat waren nog keer platen!
maar italian hardcore is ook nie alles, maar vind ze altijd wat boeiender dan gewone hardcore van holland.
zit altijd zo een twa meer in da ze echt super zijn.
en die up tempo tracks zijn ook zwaar blazen, gelijk dopenose, is te vergelijken met gas met die zooi of alles naar de kloten maar massa's grappig dan :lol:
en welcome down van mad dog die blijft het ook altijd doen, en niet te vergeten catastrophes van amnesys, echt zo opbouwend nummer, opt einde nie te hard en dan super inmixen me zo zware up tempo track!

Gizmo_1987

Legacy Member
Mannen!

k'heb jullie SMS'kes nodig ;)

SMS "LOOK 15" naar 3447

http://www.lookoftheyear.be/finalistes.html
alana.JPG



Allemaal voten en ik breng een bak bier mee naar de volgende meeting :D

Laatste stemdag :woohoo:
http://lookoftheyear.be/LOTYresultaten.php

protnie

Legacy Member
Distorted_crump zei:
en welcome down van mad dog die blijft het ook altijd doen, en niet te vergeten catastrophes van amnesys, echt zo opbouwend nummer, opt einde nie te hard en dan super inmixen me zo zware up tempo track!
2 schitterende platen inderdaad :bow:
Heb ze wel eerst eens moeten opzoeken want ik ken er niet veel bij naam maar herkende ze wel meteen ^^

Distorted_crump

Legacy Member
protnie zei:
2 schitterende platen inderdaad :bow:
Heb ze wel eerst eens moeten opzoeken want ik ken er niet veel bij naam maar herkende ze wel meteen ^^

haha :d mja da zijn echt wel brute platen die 2
zeker op feesten dan nog keer bpm verhoogd en dan die installatie's!
dan gaatr wel zwaar aan toe!
enige jammer ier in belgie datr weinig underground feestjes zijn
gelik dark nature in pottelberg, volume knop ferm open en super dj's
en dan hoeven ze nie te kijken naar bv de regels van de organisators, want meestal kunnenz e toch ferm doordraaien!

Gizmo_1987

Legacy Member
128MB zei:
giz post es deftige pics :)
Eens goed zoeken op de site ;)
johan tb zei:
Idd we moeten toch weten waar we voor stemmen. :unsure:
Mijn vriendin :love:
Ironpole zei:
Roflmao, da mens dat tweede is geworden. En de laatste met 1 SMS, HAHA.
Proficiat met de winst. ^^
T'was een secondenstrijd, ze stond de hele tijd 2de, dan om 23u58m30s volle bak beginnen sms'n met 5 GSM's :D

Stancke zei:
Kvind Alana toch mooier zonder al die make-up Xavier
Ze draagt dat bijna nooit, enkel voor die events en wedstrijddinges, je zou die andere moeten zien o_O

protnie

Legacy Member
Distorted_crump zei:
haha :d mja da zijn echt wel brute platen die 2
zeker op feesten dan nog keer bpm verhoogd en dan die installatie's!
dan gaatr wel zwaar aan toe!
enige jammer ier in belgie datr weinig underground feestjes zijn
gelik dark nature in pottelberg, volume knop ferm open en super dj's
en dan hoeven ze nie te kijken naar bv de regels van de organisators, want meestal kunnenz e toch ferm doordraaien!
Wou naar DN gaan maar aangezien er maar weinig in mijn vriendenkring die muziek kunnen appreciëren is het niet gelukt :unsure: De ene kon niet, de andere mocht niet al de rest vindt dat het geen muziek is :scream:

gizmo_1987 zei:
Ze draagt dat bijna nooit, enkel voor die events en wedstrijddinges, je zou die andere moeten zien o_O
Win :woohoo:

Anoniem04

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
T'was een secondenstrijd, ze stond de hele tijd 2de, dan om 23u58m30s volle bak beginnen sms'n met 5 GSM's :D

Gelukkig, die Isabel is echt lelijk :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan