Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Vandaag 4 GT3's achter mekaar zien staan, 3 duitsers en 1 belg. Was wel nice om te zien, die mannen hebben geld. Was zo efkes aan't filme met GSM en de vrouw van de voorste keek zo na mij en toen heb ik ma vriendelijk gelachen (in mijn eige dacht ik godverdomme kwil da ook :p)

Distorted_crump

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik lust ook echt veel te weinig, zeker qua groenten.

Ik werd daarstraks al irritant, ineens wou mijn gaspedaal niet meer werken en ik heb echt geen zin om een nieuwe G25 te kopen, zeker niet nu ik wil beginnen sparen voor een auto :unsure:

whaha nuja fietske pakken vo paar maanden of den bus é!

Distorted_crump

Legacy Member
Private_BE zei:
Vandaag 4 GT3's achter mekaar zien staan, 3 duitsers en 1 belg. Was wel nice om te zien, die mannen hebben geld. Was zo efkes aan't filme met GSM en de vrouw van de voorste keek zo na mij en toen heb ik ma vriendelijk gelachen (in mijn eige dacht ik godverdomme kwil da ook :p)

getver! da is natuurlijk weer schooner nieuws! :o
paar weken geleden na knokke geweest spotdagje
Aston Martin DB9 Volante

en nog wa andere bakn gezien cl63, ferrari f430, dino, f355 f1, bmw m3 stuk of 6, maserati quattroporte ook stuk of 5 twas echt gek! en ne lambo (h)

MorGo7h

Legacy Member
Distorted_crump zei:
getver! da is natuurlijk weer schooner nieuws! :o
paar weken geleden na knokke geweest spotdagje
Aston Martin DB9 Volante

en nog wa andere bakn gezien cl63, ferrari f430, dino, f355 f1, bmw m3 stuk of 6, maserati quattroporte ook stuk of 5 twas echt gek! en ne lambo (h)

Cabrio's zijn gay :p

[EZ]

Legacy Member
eergisteren in Zeebrugge ne Lambo Gallardo roadster gezien me een Italiaans plak :love:


hoewel de Gallardo nog steeds ne wijvelambo is :sop:

[EZ]

Legacy Member
you female!

:p


momenteel Little Brittain S1 aan't bezien, "In Brittain, if you want to buy a pet, you go to a pet shop, if you want to buy a pet shop, you go to a pet shop shop. If you want to buy a pet shop shop, you're just being silly!" :lol:

Mr Syphon

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik lust ook echt veel te weinig, zeker qua groenten.

Ik werd daarstraks al irritant, ineens wou mijn gaspedaal niet meer werken en ik heb echt geen zin om een nieuwe G25 te kopen, zeker niet nu ik wil beginnen sparen voor een auto :unsure:

heb bij men DFP ook een ambetant probleempje
als ik aant racen ben beslist die ineens van geen gas meer te geven :p
gebeurt meestal op een lang recht stuk, zit ge zo vol gas, rijd ge 240 ofzo en ineens ziet ge zo uw snelheid zakken, ff pedaal lossen en terug gas geven en da bolt terug perfect

maar is wel irritant als ge net iemand kunt inhalen of ge kunt net iemand achter u houden

maarja het komt ni vaak genoeg voor om da stuur buiten te smijten :p

Distorted_crump

Legacy Member
MorGo7h zei:
Cabrio's zijn gay :p

hahaha :d jaah me zo een bak mogen ze mij gay noemen wi!
kzou kik ma al te graag me da ding rond boln! :d

paar weken geleden ne murciélago lp640 roadster gezien ook nog f430 spyder, en stuk of 3 am vantage roadsters echt lekkere bakn!
en ook nog bentley continental gtc

Distorted_crump

Legacy Member
[EZ];11533530 zei:
nyah, zo'n gay-auto is toch nog praktisch om wijve te versiere pijs'k :p

whahaha, daar neemk dan toch liever nen lamborghini voor!
die zijn laag, dus als ze lekker decolté ebben ebde al schoonzicht bij et babbelen! :lol:
of een ferrari f430 ma dan wel in ferrari rood, en cabrio'tje kdenk dat de meiden ook wel stromen whaha :d

Anoniem04

Legacy Member
Distorted_crump zei:
whaha nuja fietske pakken vo paar maanden of den bus é!

Openbaar vervoer nooit! :p

Mee zei:
Ge komt niet irritant?

Ik word irritant van mensen die irritant komen zeggen :unsure:

Ik kom niet goed, ik kom wakker :cry:

Mr Syphon zei:
heb bij men DFP ook een ambetant probleempje
als ik aant racen ben beslist die ineens van geen gas meer te geven :p
gebeurt meestal op een lang recht stuk, zit ge zo vol gas, rijd ge 240 ofzo en ineens ziet ge zo uw snelheid zakken, ff pedaal lossen en terug gas geven en da bolt terug perfect

maar is wel irritant als ge net iemand kunt inhalen of ge kunt net iemand achter u houden

maarja het komt ni vaak genoeg voor om da stuur buiten te smijten :p

Gelukkig is het bij mij opgelost door overal eens in de stekker te gaan blazen :lol:

MorGo7h zei:
Cabrio's zijn gay :p

Behalve een S2000!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan