SpeedFreak.be
Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik ben blijven steken in het fietstijdperk! Ik zou graag met een Honda'ke beginnen![]()
Laat me raden een NSX.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:
Ik ben blijven steken in het fietstijdperk! Ik zou graag met een Honda'ke beginnen![]()

)Dillyracer zei:Ik lust ook echt veel te weinig, zeker qua groenten.
Ik werd daarstraks al irritant, ineens wou mijn gaspedaal niet meer werken en ik heb echt geen zin om een nieuwe G25 te kopen, zeker niet nu ik wil beginnen sparen voor een auto![]()
Ge komt niet irritant?Dillyracer zei:Ik werd daarstraks al irritant
Private_BE zei:Vandaag 4 GT3's achter mekaar zien staan, 3 duitsers en 1 belg. Was wel nice om te zien, die mannen hebben geld. Was zo efkes aan't filme met GSM en de vrouw van de voorste keek zo na mij en toen heb ik ma vriendelijk gelachen (in mijn eige dacht ik godverdomme kwil da ook)

En ik dan?gizmo_1987 zei:Het laatste TRC lid die het brommer tijdperk achter zich laat :')![]()
ad:
gizmo_1987 zei:Het laatste TRC lid die het brommer tijdperk achter zich laat :')![]()

Distorted_crump zei:getver! da is natuurlijk weer schooner nieuws!
paar weken geleden na knokke geweest spotdagje
Aston Martin DB9 Volante
en nog wa andere bakn gezien cl63, ferrari f430, dino, f355 f1, bmw m3 stuk of 6, maserati quattroporte ook stuk of 5 twas echt gek! en ne lambo (h)

Dillyracer zei:Ik lust ook echt veel te weinig, zeker qua groenten.
Ik werd daarstraks al irritant, ineens wou mijn gaspedaal niet meer werken en ik heb echt geen zin om een nieuwe G25 te kopen, zeker niet nu ik wil beginnen sparen voor een auto![]()


MorGo7h zei:Cabrio's zijn gay![]()
[EZ];11533530 zei:nyah, zo'n gay-auto is toch nog praktisch om wijve te versiere pijs'k![]()

Distorted_crump zei:whaha nuja fietske pakken vo paar maanden of den bus é!

Mee zei:Ge komt niet irritant?


Mr Syphon zei:heb bij men DFP ook een ambetant probleempje
als ik aant racen ben beslist die ineens van geen gas meer te geven
gebeurt meestal op een lang recht stuk, zit ge zo vol gas, rijd ge 240 ofzo en ineens ziet ge zo uw snelheid zakken, ff pedaal lossen en terug gas geven en da bolt terug perfect
maar is wel irritant als ge net iemand kunt inhalen of ge kunt net iemand achter u houden
maarja het komt ni vaak genoeg voor om da stuur buiten te smijten![]()

MorGo7h zei:Cabrio's zijn gay![]()
Dillyracer zei:Ik word irritant van mensen die irritant komen zeggen![]()
