protnie
Legacy Member
Je hoeft niet per se die afstellingen te doen, je zal er alleen maar snellere tijden mee kunnen rijden maar zonder die afstellingen kan je ook wel plezier hebbeneXoz zei:Kzoek een racegame, niet arcade maar ook niet 100% SIM. Eén waar ge dus degelijk moet sturen en remmen etc, veel verschillende auto's en tracks. Maar niet zo ingewikkeld dat ge echt alles moet gaan afstellen aan uw wagen. Iemand suggesties?

rFactor, LFS zijn pure sims, GTR serie iets minder sim.

200€... Maja...




