Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
lol kzou dan met de trein gaan zoals gewoonlijk.
gokart + zon enzo ^^

Den trein kost evenveel waarschijnlijk, was al 12 euro op en af zeker?
En pak na brugge ofzo dat da 25 euro is de man.

Dus dan komt ge voor ons 2 ook op 50 euro uit he Tom ;)

BTW ik wil na Vlaams Brabant gaan, ma West vlaanderen is wat ver..

Schummi88

Legacy Member
MorGo7h zei:
Btw, wa moet ge eigenlijk doen om lid te worden van TRC? Zou ik jullie ook kunnen joinen? TRC ziet der mij wel ne toffe groep uit imo :)
Kheb LFS en Rfactor. Rfactor hebk wel nog nooit gespeeld, maar daar kan verandering inkome ^^

U kandidaat stellen in de sticky "TRC: The Racing Community" en minstens 2 weken actief zijn maar in uw geval zal dat sneller het geval zijn dat je wordt toegelaten. Allé ik zie u hier toch genoeg posten :p.

[EZ]

Legacy Member
Private_BE zei:
Den trein kost evenveel waarschijnlijk, was al 12 euro op en af zeker?
En pak na brugge ofzo dat da 25 euro is de man.

Dus dan komt ge voor ons 2 ook op 50 euro uit he Tom ;)

BTW ik wil na Vlaams Brabant gaan, ma West vlaanderen is wat ver..
Koop/gebruik zo'n 10-rittenkaart he, kost €50, dus dan gaat ge heen en terug voor 2x €5 per persoon :)

Ge zit dan wel nog met een kaart met 6 ritten op, maar da komt ooit wel van pas...

Private_BE

Legacy Member
Vrijdag is mijn velgen gaan bestellen, gaat toch veel geld kosten. Voor dat geld kan ik mij ook nen playseat kopen, maar daar heb ik niet genoeg plaats voor :(

128MB

Legacy Member
velgen >>>>>> playseat

en €50 op en af naar de zee boeit me echt niet...

MorGo7h

Legacy Member
Private_BE zei:
Vrijdag is mijn velgen gaan bestellen, gaat toch veel geld kosten. Voor dat geld kan ik mij ook nen playseat kopen, maar daar heb ik niet genoeg plaats voor :(

Zelf maken! :D
Kost niets en is nog tof ook ^^

MorGo7h

Legacy Member
Schummi88 zei:
U kandidaat stellen in de sticky "TRC: The Racing Community" en minstens 2 weken actief zijn maar in uw geval zal dat sneller het geval zijn dat je wordt toegelaten. Allé ik zie u hier toch genoeg posten :p.

Thx, kheb mijn kandidaat gesteld :)

DaCrashOveride

Legacy Member
Kheb men nieuwe auto ^^
Sta hier in de garage :p
Morgen worden papieren in orde gebracht, hopelijk vrijdag op de baan ^^

Private_BE

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Kheb men nieuwe auto ^^
Sta hier in de garage :p
Morgen worden papieren in orde gebracht, hopelijk vrijdag op de baan ^^

En hopelijk veilig op de baan he ;)

Frey

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ik heb et met mijn ouders gedaan en dan nog 2x 2uur gaan rijden met een instructeur/flik, een kennis van mij pa. De rijschool zijn afzetters :p
Heb het ook zo gedaan, bij mij was't van de eerste keer succes :)
binne 10 dage hebk men rijbewijs net 2 jaar ^^

en Gefeliciteerd ej
[EZ];11344817 zei:
Koop/gebruik zo'n 10-rittenkaart he, kost €50, dus dan gaat ge heen en terug voor 2x €5 per persoon :)

Ge zit dan wel nog met een kaart met 6 ritten op, maar da komt ooit wel van pas...

T'is zelfs maar 46 euro voor zo'n 10 ritten kaart :)
Nuja, naar zee, mss Knokke fzo? Hebben we nog wa kans om deftige auto's te zien


Kheb ook nen nieuwe auto opt oog, E30 318i Cabrio, maar ik gaan eerst is efkes rondzoeke voor een verzekering op men eige naam dan..

eXoz

Legacy Member
Kzoek een racegame, niet arcade maar ook niet 100% SIM. Eén waar ge dus degelijk moet sturen en remmen etc, veel verschillende auto's en tracks. Maar niet zo ingewikkeld dat ge echt alles moet gaan afstellen aan uw wagen. Iemand suggesties?

MorGo7h

Legacy Member
Kben erdoor gasten :D
Die gast zei juist: Proficiat, ge zijt geslaagd. Verder geen opmerkingen ofzo gehad en der stond ook niks op mijn bladje. Achja, morgen magk achter mijn vast rijbewijs ^^
Me = happy!

Schummi88

Legacy Member
MorGo7h zei:
Kben erdoor gasten :D
Die gast zei juist: Proficiat, ge zijt geslaagd. Verder geen opmerkingen ofzo gehad en der stond ook niks op mijn bladje. Achja, morgen magk achter mijn vast rijbewijs ^^
Me = happy!

Ah proficiat! Nu zien dat je niet geflitst wordt tegen 150 waar je 70 mag. Steven Defour, voetballer van Standard, heeft het aan zijn broek. Hij had nog geen 2 jaar zijn rijbewijs en mag zijn praktijk opnieuw gaan doen :rofl:.

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
congrats :) en wa auto wilde? :p

Bwa, mijn ma heeft nen audi A3 en die vindk wel lekker rijden. Over enkele jaren, ne keer da ga werken, ziek mij wel in nen Audi A3 1.8 of 2.0TFSI rijden. Is een leuke wagen. Kzou natuurlijk liever ne Gallardo ebben, maar mijn spaarpot is te klein :( Ma ge moogt altijd storten vo mijne verjaardag ze :p

Schummi88 zei:
Ah proficiat! Nu zien dat je niet geflitst wordt tegen 150 waar je 70 mag. Steven Defour, voetballer van Standard, heeft het aan zijn broek. Hij had nog geen 2 jaar zijn rijbewijs en mag zijn praktijk opnieuw gaan doen :rofl:.

Bwa, zo'n zotte dingen gaak wel ni doen denk ek.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Schummi88 zei:
Ah proficiat! Nu zien dat je niet geflitst wordt tegen 150 waar je 70 mag. Steven Defour, voetballer van Standard, heeft het aan zijn broek. Hij had nog geen 2 jaar zijn rijbewijs en mag zijn praktijk opnieuw gaan doen :rofl:.

Dat is een amateur Dude87 (van het forum hier) doet 150 in een zone 50. :p

en @MorGo7h congratz. :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan