Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
pics?
ik heb een shifterhouder uit aluminium gemaakt een jaar of 2 geleden. maar geen shifter meer om erop te zetten.

En een autostoel op wielekes lijkt wel tof, maar kheb hier al ne relax in de weg staan :p

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
pics?
ik heb een shifterhouder uit aluminium gemaakt een jaar of 2 geleden. maar geen shifter meer om erop te zetten.

En een autostoel op wielekes lijkt wel tof, maar kheb hier al ne relax in de weg staan :p

Zal morgen (eigenlijk vandaag :p) de foto's uploaden. Kheb er daarnet genomen maar kmoet ze nog op de pc zwieren.

Edit: Bent nu aant doen :p Kga de link sebiet online zwieren. Tzal 10 min duren ofzo.
Hier zie :) Seat pictures by MorGo7h - Photobucket

Sander H

Legacy Member
Ff een post vanuit Madrid, ze hebben hier wifi :)
Tis hier echt lachen, gisteren in de bar hier: "kleine" pint/sangria ->0,5L; grote: 1L
Bij drank duurder dan €2: gratis bordje paella en pinten waren €2,5/3,5

Mja ik zen direct door, ik laat nog wel is iets weten :)

MorGo7h

Legacy Member
Alleen zouk graag nog ne 22" LCD willen. Maarja, mijn portefeuille groeit ni vanzelf :(

sluysen

Legacy Member
is toch niet zo duur?
bv in de aldi fzo :p

22" tft kost bv maar 150€ fzo, LCD nizoveel meer (als ge een "minder" merk pakt)

Mr Syphon

Legacy Member
MorGo7h zei:
Zal morgen (eigenlijk vandaag :p) de foto's uploaden. Kheb er daarnet genomen maar kmoet ze nog op de pc zwieren.

Edit: Bent nu aant doen :p Kga de link sebiet online zwieren. Tzal 10 min duren ofzo.
Hier zie :) Seat pictures by MorGo7h - Photobucket

die wielekes staan zo kort bij elkaar, kzou schrik hebben om achterover te slaan tijdens een race :p

MorGo7h

Legacy Member
sluysen zei:
is toch niet zo duur?
bv in de aldi fzo :p

22" tft kost bv maar 150€ fzo, LCD nizoveel meer (als ge een "minder" merk pakt)

Ma ik ga volgende week een 22" bestellen voor bij m'n moeder. Daar benk het meest en daar hebk nog een oude CRT op mijn redelijk recent systeem. Mag wel is vervangen worden. En 2 lcd's kopen in een keer komt wa duur uit voor mij :p Mss dak het toch doe. Tis donderdag mij verjaardag. Ma kga een beetje moeten sparen want der is kans dak donderdag een rijbewijs heb, dusja :p


Mr Syphon zei:
die wielekes staan zo kort bij elkaar, kzou schrik hebben om achterover te slaan tijdens een race :p

Op de foto staat de zetel op het verste achteruit (om uit te stappen). Als em wa meer naar voor staat kan em totaal ni omvallen. Het zwaartepunt ligt dan genoeg naar voor :) Als em helemaal achteruit staat en ge laat uw lomp achteruit vallen dan kunnen de wielkes vooraan wel omhoog kome :p

Mee

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
En je gordel :unsure::naughty:
Da's niet om te lachen. Er zijn er die een soort gordel aandoen om te racen, ik ben dat ook van plan.
Als ge racet gaat ge meestal onbewust wat naar voor leunen wat na een paar uur zeer kan doen aan uw schouders.

Private_BE

Legacy Member
Staan die pedalen nu net niet irritant?
Voor de rest mooi ze, ik wil wel zo een Sparco bureaustoel :d

MorGo7h

Legacy Member
Private_BE zei:
Staan die pedalen nu net niet irritant?
Voor de rest mooi ze, ik wil wel zo een Sparco bureaustoel :d

Nope, al je laag zit moeten ze echt wel wa rechter staan. Veel beter voor heel toe enzo ook :) Op ne gwne bureaustoel vondk ze beter plat staan.

Mr Syphon

Legacy Member
Private_BE zei:
Staan die pedalen nu net niet irritant?
Voor de rest mooi ze, ik wil wel zo een Sparco bureaustoel :d

ge hebt zeker nog ni gezien hoe de pedalen in een sportscar staan zeker ? :p

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ge hebt zeker nog ni gezien hoe de pedalen in een sportscar staan zeker ? :p

Ik zie meestal wel dat ze op hun pedalen aan't duwe zijn, maar hoe ze echt staan weet ik niet dus ik nam aan dat da hetzelfde was als in normale auto's..

Mr Syphon

Legacy Member
als ge bijna ligt in uw auto dan moeten ze wel redelijk verticaal staan eh :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan