Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:pics?
ik heb een shifterhouder uit aluminium gemaakt een jaar of 2 geleden. maar geen shifter meer om erop te zetten.
En een autostoel op wielekes lijkt wel tof, maar kheb hier al ne relax in de weg staan![]()
) de foto's uploaden. Kheb er daarnet genomen maar kmoet ze nog op de pc zwieren.
Kga de link sebiet online zwieren. Tzal 10 min duren ofzo.
Seat pictures by MorGo7h - Photobucket

En je gordelMorGo7h zei:setup
:naughty:MorGo7h zei:Zal morgen (eigenlijk vandaag) de foto's uploaden. Kheb er daarnet genomen maar kmoet ze nog op de pc zwieren.
Edit: Bent nu aant doenKga de link sebiet online zwieren. Tzal 10 min duren ofzo.
Hier zieSeat pictures by MorGo7h - Photobucket

sluysen zei:is toch niet zo duur?
bv in de aldi fzo
22" tft kost bv maar 150€ fzo, LCD nizoveel meer (als ge een "minder" merk pakt)
Mss dak het toch doe. Tis donderdag mij verjaardag. Ma kga een beetje moeten sparen want der is kans dak donderdag een rijbewijs heb, dusja
Mr Syphon zei:die wielekes staan zo kort bij elkaar, kzou schrik hebben om achterover te slaan tijdens een race![]()
Als em helemaal achteruit staat en ge laat uw lomp achteruit vallen dan kunnen de wielkes vooraan wel omhoog kome 
Da's niet om te lachen. Er zijn er die een soort gordel aandoen om te racen, ik ben dat ook van plan.gizmo_1987 zei:En je gordel:naughty:
Private_BE zei:Staan die pedalen nu net niet irritant?
Voor de rest mooi ze, ik wil wel zo een Sparco bureaustoel :d
Op ne gwne bureaustoel vondk ze beter plat staan.Private_BE zei:Staan die pedalen nu net niet irritant?
Voor de rest mooi ze, ik wil wel zo een Sparco bureaustoel :d

[EZ];11329679 zei:u op tijd insmeren he!
groetjes, de mama
![]()

Morgenavond normaalgezien...gizmo_1987 zei:Heb je die ragbak al?
Mr Syphon zei:ge hebt zeker nog ni gezien hoe de pedalen in een sportscar staan zeker ?![]()