Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Met een lancia ben je wel door de bocht nog voor dat je het weet eh :sop:
:D

mss nog goeie reclameslogan :D

Met een Delta onder je kont ben je de bocht zo rond :rofl: (jk é ;))

Private_BE

Legacy Member
Mee zei:
Niet goed bezig hè...

Ene keer is ietske doen, het was veilig. Maar ge moet da normaal niet doen want het is de bedoeling dat ge u stuk van de baan gaat houden he ;)

[EZ]

Legacy Member
pijpen voor het hele gezin
:p


Nee, kijkt gwn in de streekkrant bij de annoncekes, zo heb'k ook al 2 jobs gevonden, eerste was ook op m'n 15de, en de 2de doe'k nog steeds, veel makkelijker dan via een interimbureau waar ge shitty jobs aangeboden krijgt :p

SXe

Legacy Member
[EZ];11327007 zei:
pijpen voor het hele gezin
:p


Nee, kijkt gwn in de streekkrant bij de annoncekes, zo heb'k ook al 2 jobs gevonden, eerste was ook op m'n 15de, en de 2de doe'k nog steeds, veel makkelijker dan via een interimbureau waar ge shitty jobs aangeboden krijgt :p

tis in de annoncekes dak een jobke gevonden had: moest folders ronddragen over cosmetica, ik mail naar diene mens en blijkt da ge mensen daarvoor moet aanspreken, natuurlijk kent ne vent bijna niks over cosmetica e.d. dus gaat niet door :p

Private_BE

Legacy Member
Was net wat marketing aan het leren en toen las ik iets over auto's en was er meteen meer concentratie en verwarring.

Uit mijn boek: De slag der slagen op de markt voor superluxe auto's zien we waar de nieuwe Rolls-Royce RR01 (250.000 euro) van BMW weldra gezelschap krijgt van de bentley Continental GT (150.000 euro) van VW.

Tot daar kon ik volgen, maar toen stond er dit: de Maybach (300.000 euro) van DaimlerChrysler.

Ik dacht dat de Mayback van Mercedes-Benz was, of werken die misschien samen?
Het ziet er alleszins als een verneukte mercedes uit dusja ben ik is benieuwd wat jullie zeggen :)

protnie

Legacy Member
Private_BE zei:
Ah, maar dan klopt dat wat in mijn boek staat dus ook niet :p
Klopt wel, Maybach behoort tot Daimler AG

Merken van Daimler AG

Chrysler Group: Chrysler · Dodge · DeSoto (uit productie) · Eagle (uit productie) · GEM · Jeep · Plymouth (uit productie)
Daimler-Benz Group: FBW · Freightliner · Maybach · Mercedes-Benz · NAW · Saurer · Setra · Smart · Sterling · Western Star
Mitsubishi Corporation: Mitsubishi Motors Corporation · Mitsubishi Fuso

Private_BE

Legacy Member
protnie zei:
Klopt wel, Maybach behoort tot Daimler AG

Merken van Daimler AG

Chrysler Group: Chrysler · Dodge · DeSoto (uit productie) · Eagle (uit productie) · GEM · Jeep · Plymouth (uit productie)
Daimler-Benz Group: FBW · Freightliner · Maybach · Mercedes-Benz · NAW · Saurer · Setra · Smart · Sterling · Western Star
Mitsubishi Corporation: Mitsubishi Motors Corporation · Mitsubishi Fuso

Ah wist ik niet, we leren bij :D

Wie had ooit gedacht dat leren nut zou hebben :unsure:

MorGo7h

Legacy Member
Ik heb eindelijk een deftige zetel om te simmen :D
Nen oude autozetel en mijn pedalen staan nu ook muurvast :D Da rijdt echt zalig nu ^^

MorGo7h

Legacy Member
Mee zei:
Dat zou ik ook moeten hebben, lang rijden doet mij hier echt pijn.

Kheb mijn pedalen schuin en vast gezet, veel makkelijker voor heel toe en rijdt gwn beter. Mijn zetel staat op 4 wielen waarvan 2 kunnen draaien en die hebben remmen (zetel moest op wielen staan van m'n pa). Staat muurvast :) En mijn stuur staat op een aangepast tafeltje met een stukje eraan voor m'n pookje. Allemaal deze namiddag gedaan met m'n grootvader. Kosten van het geheel: 27euro :p (4 wielen en 4 bouten)

Kenzani

Legacy Member
MorGo7h zei:
Kheb mijn pedalen schuin en vast gezet, veel makkelijker voor heel toe en rijdt gwn beter. Mijn zetel staat op 4 wielen waarvan 2 kunnen draaien en die hebben remmen (zetel moest op wielen staan van m'n pa). Staat muurvast :) En mijn stuur staat op een aangepast tafeltje met een stukje eraan voor m'n pookje. Allemaal deze namiddag gedaan met m'n grootvader. Kosten van het geheel: 27euro :p (4 wielen en 4 bouten)

Msn, lfs? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan