SXe
Legacy Member
johan tb zei:Welke bedoel je de oude of de nieuwe scirocco.![]()
ja de nieuwe dus

edit: de 2000 ste replie! :applause: :applause:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
johan tb zei:Welke bedoel je de oude of de nieuwe scirocco.![]()

Meer leren ja.Private_BE zei:Ging slecht, dus kans is groot dat ik dus dit en vorige stuk opnieuw mag doen in de grote vakantie. Maja das het leven![]()
.Private_BE zei:Ahheeee vandaag eerste examen gehad Statistiek.
Ging slecht, dus kans is groot dat ik dus dit en vorige stuk opnieuw mag doen in de grote vakantie. Maja das het leven![]()

Ironpole zei:In het midden van maart examen?![]()


friekie zei:rijd er hier eigelijk iemand met nen VW scirocco? ziet er wel nen toffen auto uit![]()
.Schummi88 zei:De zondag er nog één hier zien voorbij rijden. Ze mogen die toch wel afleveren voor mijn deur ze.

johan tb zei:Je hebt niet eens een rijbewijs dus wat moet ge ermee?![]()
?128MB zei:kheb es ne scirocco door tongeren zien vliegen, tof baksken
Het zou alvast een mooie stimulans zijn om ervoor te gaanjohan tb zei:Je hebt niet eens een rijbewijs dus wat moet ge ermee?![]()
Moesten ze hier een knappe voiture voor mij voor de deur zetten zou ik er wel direct aan beginnen 
johan tb zei:Je hebt niet eens een rijbewijs dus wat moet ge ermee?![]()


friekie zei:amai, iedereen is het er zowat mee eens dat ze een Scirocco mooi vinden! :applause:

johan tb zei:nee niet dus ik vind hem niet onaardig, maar daar is het mee gezegd.![]()

ik begin ook binne een dikke weekIronpole zei:In het midden van maart examen?![]()


Zelfs ik!friekie zei:amai, iedereen is het er zowat mee eens dat ze een Scirocco mooi vinden! :applause: