Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
lekker weertje hier ^^


ideaal om bij ne maat te gaan en op de PS3 te spele :p

Private_BE

Legacy Member
Gisteren na Katy Perry gaan zien @ AB.
Ja ik weet het, das een meiske -> wijvemuziek.

Maja ieder zijn ding zeker, ze was niet slecht. En ze ziet er ook beter uit in't echt dan op foto's :bow:

Maja staat daar overal dat ge niet moogt roken, staat er nen waal net achter mij te roken.

Ik zeg: "Ik weet niet of ge dat gezien hebt maar hier staat overal dat ge niet moogt roken".
Die kerel bekijkt me zo van WTF? Ik herhaal dat en hem zegt: "J'ai rien compris?".

Dus dan maar het beste frans bovenhalen: "Pas FUMER!". En toen had hem het door en gaf hem den sigaret even aan zen vriendin (niet zen lief denk ik want was volgens mij nen reetkever). En toen was't gedaan met de sigaret.

Dan zag ik dat Anke (die bij Wim Oosterlul op Q-Music zit). En toen we onze jassen gingen halen kon ik der voorbij wandelen en riep ik redelijk lui dat Wim Oosterlinck nen sukkel was.

Nu zou het grappig zijn moest die er morgen iets van zeggen op Q-Music, ik vrees van niet maar ik zou het wel geweldig vinden dus ik ga is luisteren :p

Frey

Legacy Member
Scjeir zei:
kben vandaag met mijne pa naar een moto-winkel geweest, resultaat: binnen een paar dagen mogen we de Suzuki GSX750 ('98) gaan inruilen voor een GSR600 ('07)

Specs GSR:
Power: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 12000 RPM
Top speed: 225.0 km/h (139.8 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 3.400 seconds
http://www.jacqmaer.be/GSR600_1.jpg

pic gaat wss binnenkort offline (en is nie echt duidelijk), kzal er zelf posten, ma da zal nog ff duren aangezien ik op kot ben als mijn pa die mag gaan halen (dinsdag/woensdag) en ik vrijdag een week naar Madrid vertrek, zal dus iets voor binnen 2 weken zijn

kwil der nu al mee rijden :(

Ziet er ni mis uit :love:



R&b, Hiphop en alles wa dan ook me rock te maken heeft hier (last.fm linkje in de sig ^^)

Anoniem04

Legacy Member
Katy Perry lijkt op haar live optredens altijd buiten adem, ik vind er niets speciaal aan live.

Private_BE

Legacy Member
Dillyracer zei:
Katy Perry lijkt op haar live optredens altijd buiten adem, ik vind er niets speciaal aan live.

Die is wel goed live ze, normaal dacht ik dat da vals ging zijn (omdat da wel op internet te lezen was soms)

Maar na een paar noten was het in orde. Maar ze zeggen meestal dat het in het begin even slechter is, maar echt na een paar zinnen was het in orde ;)

Ik hoor net dat volgende week ofzo Fast & The Furious in premiere gaat, die ga ik toch wel kijken na de examens. Terug met Vin Diesel :love:

Ik hoop dat Paul Walker ***** af is, want dat irriteerde me wel dat die in 2F2F zo het ***** taaltje overnam..

Die skyline blijft lekker :love: Photos from Fast & Furious

Private_BE

Legacy Member
Gisteren trouwens nog nen Ferrari F430 Scuderia in Brussel gezien.

Kwam van den andere kant op zen honderste gemak, man van 50 ongeveer. Dus dan kon ik het nog begrijpen, maar als daar nu zo kerel van 30 ofzo in zou zitten zou ik echt stikjaloers zijn. :p

protnie

Legacy Member
Private_BE zei:
Die is wel goed live ze, normaal dacht ik dat da vals ging zijn (omdat da wel op internet te lezen was soms)

Maar na een paar noten was het in orde. Maar ze zeggen meestal dat het in het begin even slechter is, maar echt na een paar zinnen was het in orde ;)

Ik hoor net dat volgende week ofzo Fast & The Furious in premiere gaat, die ga ik toch wel kijken na de examens. Terug met Vin Diesel :love:

Ik hoop dat Paul Walker ***** af is, want dat irriteerde me wel dat die in 2F2F zo het ***** taaltje overnam..

Die skyline blijft lekker :love: Photos from Fast & Furious
Waar en wanneer komt die uit dan, zie niets staan op kinepolis site :/

128MB

Legacy Member
Private_BE zei:
Gisteren trouwens nog nen Ferrari F430 Scuderia in Brussel gezien.

Kwam van den andere kant op zen honderste gemak, man van 50 ongeveer. Dus dan kon ik het nog begrijpen, maar als daar nu zo kerel van 30 ofzo in zou zitten zou ik echt stikjaloers zijn. :p

Dude gisteren stond'k aan de fitness langs een R8 :D

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
Scuderia in Brussel jah maar een R8 in diepenbeek :')

Kheb er ene paar weken terug voor mij aan de lichten van de grote ring (Hasselt) zien staan. Ik heb hem ook voorbij gestoken voor de Tuikabelbrug.

Er zat een vrouw in :ironic:. Khad die wel is willen zien echt optrekken, als ik naar 2e moet gaan is die al uit het zicht :D

@ Gizmo
3 April, dju die dag vertrek ik 's morgens op skivakantie :p
Dan weet ik al meteen wat ik moet doen in de 2e week of de vriendin nu mee wil of niet :D

Stancke

Legacy Member
Fuck Brechtje, waar waart ge jong op de meeting? Heb uwe kop gemist!

whoopie

Legacy Member
ik was er :D

was ni van plan om te gaan, tot prophet mij om 11u30 uit men bed belde.
Wel ni met men astra kunnen komen (die staat binnen met winterwerken), maarja :D

Stancke

Legacy Member
Linkt mij es Whoopie, vind het niet. Kan je ook eens zeggen hoeveel korting er daar zou op zijn als ik dat via jou bestel? (als je dat wil tenminste). PM is welkom =]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan