Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[EZ];11301093 zei:lekker weertje hier ^^
ideaal om bij ne maat te gaan en op de PS3 te spele![]()



Scjeir zei:kben vandaag met mijne pa naar een moto-winkel geweest, resultaat: binnen een paar dagen mogen we de Suzuki GSX750 ('98) gaan inruilen voor een GSR600 ('07)
Specs GSR:
Power: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 12000 RPM
Top speed: 225.0 km/h (139.8 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 3.400 seconds
http://www.jacqmaer.be/GSR600_1.jpg
pic gaat wss binnenkort offline (en is nie echt duidelijk), kzal er zelf posten, ma da zal nog ff duren aangezien ik op kot ben als mijn pa die mag gaan halen (dinsdag/woensdag) en ik vrijdag een week naar Madrid vertrek, zal dus iets voor binnen 2 weken zijn
kwil der nu al mee rijden![]()

Dillyracer zei:Katy Perry lijkt op haar live optredens altijd buiten adem, ik vind er niets speciaal aan live.


Photos from Fast & FuriousWaar en wanneer komt die uit dan, zie niets staan op kinepolis site :/Private_BE zei:Die is wel goed live ze, normaal dacht ik dat da vals ging zijn (omdat da wel op internet te lezen was soms)
Maar na een paar noten was het in orde. Maar ze zeggen meestal dat het in het begin even slechter is, maar echt na een paar zinnen was het in orde
Ik hoor net dat volgende week ofzo Fast & The Furious in premiere gaat, die ga ik toch wel kijken na de examens. Terug met Vin Diesel
Ik hoop dat Paul Walker ***** af is, want dat irriteerde me wel dat die in 2F2F zo het ***** taaltje overnam..
Die skyline blijft lekkerPhotos from Fast & Furious
Private_BE zei:Gisteren trouwens nog nen Ferrari F430 Scuderia in Brussel gezien.
Kwam van den andere kant op zen honderste gemak, man van 50 ongeveer. Dus dan kon ik het nog begrijpen, maar als daar nu zo kerel van 30 ofzo in zou zitten zou ik echt stikjaloers zijn.![]()

Scuderia >>>>> R8 big time.128MB zei:Dude gisteren stond'k aan de fitness langs een R8![]()
protnie zei:Waar en wanneer komt die uit dan, zie niets staan op kinepolis site :/

Mee zei:Scuderia >>>>> R8 big time.
128MB zei:Scuderia in Brussel jah maar een R8 in diepenbeek :')



Stancke zei:Linkt mij es Whoopie, vind het niet. Kan je ook eens zeggen hoeveel korting er daar zou op zijn als ik dat via jou bestel? (als je dat wil tenminste). PM is welkom =]
