Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MorGo7h

Legacy Member
Morgen ist mijn verjaardag en moetk mijn praktijk doen :woohoo:
Khoop echt dak slaag!

Ironpole

Legacy Member
MorGo7h zei:
Morgen ist mijn verjaardag en moetk mijn praktijk doen :woohoo:
Khoop echt dak slaag!

Damn, hoop voor jou dat ge er door zijt. :D Anders krijgt ge van die vervelende stress als ge er niet door bent.

Private_BE

Legacy Member
MorGo7h zei:
Morgen ist mijn verjaardag en moetk mijn praktijk doen :woohoo:
Khoop echt dak slaag!

Vandaag duits mondeling gehad, das wel een ander soort examen maja :p
(7,5/20)

Gelukkig dat we onder het jaar daar nog testen van hebben gehad en dat die vervangster blind was, want daardoor ben ik voor moment nog over op duits :D

protnie

Legacy Member
Private_BE zei:
Vandaag duits mondeling gehad, das wel een ander soort examen maja :p
(7,5/20)

Gelukkig dat we onder het jaar daar nog testen van hebben gehad en dat die vervangster blind was, want daardoor ben ik voor moment nog over op duits :D
Precies niet zo goed bezig he... :p

MorGo7h

Legacy Member
protnie zei:
Proficiat en succes morgen!
En hopelijk nog een 2de proficiat.

Merci! Klaat morgen avond zeker iets weten. Hopelijk wordt het positief nieuws :p

Ironpole zei:
Damn, hoop voor jou dat ge er door zijt. :D Anders krijgt ge van die vervelende stress als ge er niet door bent.

Ja, ewel. Alsk terug naar school ga dan zalt in de klas zijn: EN EN EN ??? Maarja, we hopen op het beste eh ^^

Private_BE zei:
Vandaag duits mondeling gehad, das wel een ander soort examen maja :p
(7,5/20)

Ben ook ni echt ne krak in Duits :s Volgend keer beter zeker? ^^ Succes ermee ;)

Gelukkig dat we onder het jaar daar nog testen van hebben gehad en dat die vervangster blind was, want daardoor ben ik voor moment nog over op duits :D

Ironpole

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ja, ewel. Alsk terug naar school ga dan zalt in de klas zijn: EN EN EN ??? Maarja, we hopen op het beste eh ^^

M'n broer had het met de rijschool gedaan en moest ook 2 keer. Daarom maakte ik er een erezaak van om er met de eerste keer erdoor te zijn, maar ik was gebuisd. :sad: Das dus nie slim. :p

Als ge het met een begeleider hebt geleerd, verwacht niet dat ge er van de eerste keer erdoor bent. Alléja, in mijn geval had mijn pa ook dingen over het hoofd gezien of hij was te laks. Met de rijschool moet dat volgens mij best lukken.

MorGo7h

Legacy Member
Ik heb et met mijn ouders gedaan en dan nog 2x 2uur gaan rijden met een instructeur/flik, een kennis van mij pa. De rijschool zijn afzetters :p

128MB

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ik heb et met mijn ouders gedaan en dan nog 2x 2uur gaan rijden met een instructeur/flik, een kennis van mij pa. De rijschool zijn afzetters :p

² ik hebt nog simpeler gedaan: geleerd uit mijn fouten :rofl:

Private_BE

Legacy Member
protnie zei:
Precies niet zo goed bezig he... :p

Niet echt neen, atm herexamen Economie & Frans (een 4 haal ik niet op ze :p)
Na deze examens ga ik er Statistiek aan kunnen bijvoegen.

Dan mag ik het eerste deel van Statistiek waar ik wel een 10 op had ook opnieuw doen :ironic:

DUS TRC MEETING IN BEGIN JULI!! :D

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
TRC meeting @sea-side :p

Btw, wa moet ge eigenlijk doen om lid te worden van TRC? Zou ik jullie ook kunnen joinen? TRC ziet der mij wel ne toffe groep uit imo :)
Kheb LFS en Rfactor. Rfactor hebk wel nog nooit gespeeld, maar daar kan verandering inkome ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan