Private_BE
Legacy Member
Mr Syphon zei:als ge bijna ligt in uw auto dan moeten ze wel redelijk verticaal staan eh![]()
Had ik al nietmeer aan gedacht

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr Syphon zei:als ge bijna ligt in uw auto dan moeten ze wel redelijk verticaal staan eh![]()

MorGo7h zei:Morgen ist mijn verjaardag en moetk mijn praktijk doen
Khoop echt dak slaag!
Anders krijgt ge van die vervelende stress als ge er niet door bent.MorGo7h zei:Morgen ist mijn verjaardag en moetk mijn praktijk doen
Khoop echt dak slaag!


Precies niet zo goed bezig he...Private_BE zei:Vandaag duits mondeling gehad, das wel een ander soort examen maja
(7,5/20)
Gelukkig dat we onder het jaar daar nog testen van hebben gehad en dat die vervangster blind was, want daardoor ben ik voor moment nog over op duits![]()

protnie zei:Proficiat en succes morgen!
En hopelijk nog een 2de proficiat.

Ironpole zei:Damn, hoop voor jou dat ge er door zijt.Anders krijgt ge van die vervelende stress als ge er niet door bent.
Private_BE zei:Vandaag duits mondeling gehad, das wel een ander soort examen maja
(7,5/20)
Ben ook ni echt ne krak in DuitsVolgend keer beter zeker? ^^ Succes ermee
Gelukkig dat we onder het jaar daar nog testen van hebben gehad en dat die vervangster blind was, want daardoor ben ik voor moment nog over op duits![]()
MorGo7h zei:Ja, ewel. Alsk terug naar school ga dan zalt in de klas zijn: EN EN EN ??? Maarja, we hopen op het beste eh ^^
ad: Das dus nie slim. 
MorGo7h zei:Ik heb et met mijn ouders gedaan en dan nog 2x 2uur gaan rijden met een instructeur/flik, een kennis van mij pa. De rijschool zijn afzetters![]()

128MB zei:² ik hebt nog simpeler gedaan: geleerd uit mijn fouten![]()

protnie zei:Precies niet zo goed bezig he...![]()
)
128MB zei:TRC meeting @sea-side![]()
128MB zei:TRC meeting @sea-side![]()

Private_BE zei:Da kost me dan alleen maar 50 euro aan naft :doh:

Of de trein?Private_BE zei:Da kost me dan alleen maar 50 euro aan naft :doh: