Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:EINDELIJk men 4870 terug
+ alweer een leuke rma gehad:
me kocht 4870 512MB en nu hebk een 1GB : D

Eindelijk voorbij die ****** geraakt in hunne grot128MB zei:Cod 5 4x AA @ Extra![]()

MorGo7h zei:Kvind daar nu keer geen een schone tussen zitten
Het gemiddeld verbruik van mijn ma aar wagen is van 6.8l gestegen naar 8.4lKheb der 2x mee gereden? WTF?
![]()

Tzal wel wat anders zijn dan wat ik heb gezien in fysica dit jaar...?friekie zei:...snap echt niks van die gemengde schakelingen...

buycki zei:COD5 zuigt hard..
Speel nu nog altijd COD4 ik![]()


protnie zei:Tzal wel wat anders zijn dan wat ik heb gezien in fysica dit jaar...?![]()
zit nog maar int 3deMorGo7h zei:COD 5 is a piec of cakeOp ne ne namiddag is da uit
![]()


johan tb zei:Zeker een sportieve rijstijl.![]()
Te snel rijden doek wel niet, maar ne keer goe optrekken vindk wel plezant. Nuja, kdenk ni ga mijn ma content ga zijn als aar nafte er zomaar door vliegt. Daarnet naar de winkel gereden en geen een keer doorgetrokken. Rustig rijden vindk ook wel chill, met de gepaste muziek ofc 
128MB zei:Na al die weken zonder deftige gpu moet ik veel inhalen
CoD 5, FEAR 2, GTA IV en Prey![]()

Hoe lang is die wel niet weggeweest?128MB zei:EINDELIJk men 4870 terug![]()

CoD 5, FSX en Far Cry 2 opt hoogste ^^
Power Color is zeker geen onbekend merk hoor128MB zei:kheb nu een teruggekregen van een onbekend merk power cooler en geen asus
.
.