Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
EINDELIJk men 4870 terug :love:

+ alweer een leuke rma gehad:
me kocht 4870 512MB en nu hebk een 1GB : D

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
EINDELIJk men 4870 terug :love:

+ alweer een leuke rma gehad:
me kocht 4870 512MB en nu hebk een 1GB : D

Wow ik geloof dat de mijn ook subiet kapot gaat. :p

protnie

Legacy Member
128MB zei:
Cod 5 4x AA @ Extra :drool:
Eindelijk voorbij die ****** geraakt in hunne grot :sop:
Maar nu is het een missie met een tank, staat ge daar helemaal alleen tegen tientallen andere tanks :/

MorGo7h

Legacy Member
Kvind daar nu keer geen een schoon vrouw tussen zitten :s
COD 5 is a piec of cake :p Op ne ne namiddag is da uit :s
Het gemiddeld verbruik van mijn ma aar wagen is van 6.8l gestegen naar 8.4l :x Kheb der 2x mee gereden? WTF? :s

SpeedFreak.be

Legacy Member
MorGo7h zei:
Kvind daar nu keer geen een schone tussen zitten :s
Het gemiddeld verbruik van mijn ma aar wagen is van 6.8l gestegen naar 8.4l :x Kheb der 2x mee gereden? WTF? :s

Zeker een sportieve rijstijl. :p

MorGo7h

Legacy Member
johan tb zei:
Zeker een sportieve rijstijl. :p

Mja, achja kga gwn wat langzamer optrekken :) Te snel rijden doek wel niet, maar ne keer goe optrekken vindk wel plezant. Nuja, kdenk ni ga mijn ma content ga zijn als aar nafte er zomaar door vliegt. Daarnet naar de winkel gereden en geen een keer doorgetrokken. Rustig rijden vindk ook wel chill, met de gepaste muziek ofc :p

Ironpole

Legacy Member
128MB zei:
Na al die weken zonder deftige gpu moet ik veel inhalen :D

CoD 5, FEAR 2, GTA IV en Prey :D

Lol, ik moet alles inhalen dat Pixel Shader 3 gebruikt, vanaf Bioshock e.d. dus.
Heb een Ati X800 Pro op AGP. :p

128MB

Legacy Member
veel te lang

kheb nu een teruggekregen van een onbekend merk power cooler en geen asus

verschil is dat em ne cm langer is een gigantische koperen koeler heeft met buisjes en alles, 2 sloten inneemt, geen voedingskabels, geen gratis games of eender wat speciaals bij maar hij is wel 1GB ipv 512MB en dat verschil hebk al gemerkt :) CoD 5, FSX en Far Cry 2 opt hoogste ^^

bij die van asus kreegde een prachtige lederen muismat bij en een hele hoop kabels en alles maar die fan bleef constant op 40% :s

MorGo7h

Legacy Member
Kheb zin om te racen maar mijn gerief staat bij m'n pa :(
Kzal maar ne film bekijken ofzo...

Mee

Legacy Member
128MB zei:
kheb nu een teruggekregen van een onbekend merk power cooler en geen asus
Power Color is zeker geen onbekend merk hoor :).

En die games draaiden toch ook op de 512 Mb versie op het hoogste? Hier alleszins toch...

In ieder geval leuk om zo iets extra te krijgen. Ik heb ooit een harde schijf van 120 gig in rma gestuurd en een van 160 teruggekregen, was ook leuk :).

128MB

Legacy Member
nja nog nooit van gehoord, kan zijn dat die met 512 ook highest draaide, khebt nooit geweten want em had nie lang geleefd.

MorGo7h

Legacy Member
Power color is wel ok ze :) Kheb daar ook kaart van en die ga al 3jaar mee ofzo. Met ne goeie voltmod erop :p Kheb em in september wel weer op air gezet in mijn andere pc en de voltmod is eraf denk ek. Ofwel staat ij lager.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan