protnie
Legacy Member
3e middelbaar? oOfriekie zei:denk zelfs da die van u moeilijker zijnzit nog maar int 3de
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3e middelbaar? oOfriekie zei:denk zelfs da die van u moeilijker zijnzit nog maar int 3de
128MB zei:veel te lang
kheb nu een teruggekregen van een onbekend merk power cooler en geen asus
verschil is dat em ne cm langer is een gigantische koperen koeler heeft met buisjes en alles, 2 sloten inneemt, geen voedingskabels, geen gratis games of eender wat speciaals bij maar hij is wel 1GB ipv 512MB en dat verschil hebk al gemerktCoD 5, FSX en Far Cry 2 opt hoogste ^^
bij die van asus kreegde een prachtige lederen muismat bij en een hele hoop kabels en alles maar die fan bleef constant op 40%![]()

Dillyracer zei:Was uw vorige HD4870 een single slot ?
Wat voor een cooler stond daar dan op ?
Vind ik ook wel gemakkelijk, nu net diodes en magentisme gezien, alléja nog bezig met magnetisme. Ook niet zo moeilijk.Dillyracer zei:Serie- en parallel schakelingen ?
Ik vond die makkelijk, maar ik was vergeten om dat te leren voor het examen, waardoor ik daar niks meer van kon![]()
protnie zei:3e middelbaar? oO


No shit, dat is 1 formule die ge moet kennenDillyracer zei:Ik vond die makkelijk,
.Ach ja, ik dacht het al ^^friekie zei:uhu
ge moet nie kijken naar mijn leeftijd op mijn profiel, ben maar 15 jaar![]()
Toch meerdere?Mee zei:No shit, dat is 1 formule die ge moet kennen.

Je bedoelt dat je verward wanneer de stroom gelijk blijft bij de verschillende componenten enzo?friekie zei:serie en parallel op zich is niet moeilijk, maar vanaf deze samenkomen komen er ineens zoveel andere dingen bij!, daar ga ik meestal de mist in, ook een gebrek aan tijd zorgt voor slechte punten bij mij...
johan tb zei:Dat kan bijna geen single slot zijn ik heb een standaard 4870 en bij mijn weten zijn ze altijd dubbelslots
voor de power cooler heb ik zo'n extra plaatje moeten uitnemen en daar is nu de fan outtake (roosterke) rechtstreeks naar buiten achter de kast 

Onthoud gewoon dat bij serie de stroom gelijk blijft en je weet de andere zo ook.friekie zei:ondermeer ja
128MB zei:die asus nam al veel plaats in, maar deze nog meer.
over single slot bedoelde ik aan de achterkantvoor de power cooler heb ik zo'n extra plaatje moeten uitnemen en daar is nu de fan outtake (roosterke) rechtstreeks naar buiten achter de kast
![]()

128MB zei:die asus nam al veel plaats in, maar deze nog meer.
over single slot bedoelde ik aan de achterkantvoor de power cooler heb ik zo'n extra plaatje moeten uitnemen en daar is nu de fan outtake (roosterke) rechtstreeks naar buiten achter de kast
en serie en parallel moeilijk?![]()
maar ben dan ook nog maar een beginnerIn het begin lijkt alles moeilijkfriekie zei:ik vind ze tesamen wel moeilijk jamaar ben dan ook nog maar een beginner

Mr Syphon zei:heb ik ook gedaan, gevolgd met een specialisatiejaar industrieel onderhoud
kzou er geen kloten meer van kunnen![]()