Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Serie- en parallel schakelingen ?

Ik vond die makkelijk, maar ik was vergeten om dat te leren voor het examen, waardoor ik daar niks meer van kon :sop:

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
veel te lang

kheb nu een teruggekregen van een onbekend merk power cooler en geen asus

verschil is dat em ne cm langer is een gigantische koperen koeler heeft met buisjes en alles, 2 sloten inneemt, geen voedingskabels, geen gratis games of eender wat speciaals bij maar hij is wel 1GB ipv 512MB en dat verschil hebk al gemerkt :) CoD 5, FSX en Far Cry 2 opt hoogste ^^

bij die van asus kreegde een prachtige lederen muismat bij en een hele hoop kabels en alles maar die fan bleef constant op 40% :s

Was uw vorige HD4870 een single slot ? :unsure:

Wat voor een cooler stond daar dan op ?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dillyracer zei:
Was uw vorige HD4870 een single slot ? :unsure:

Wat voor een cooler stond daar dan op ?

Dat kan bijna geen single slot zijn ik heb een standaard 4870 en bij mijn weten zijn ze altijd dubbelslots

protnie

Legacy Member
Dillyracer zei:
Serie- en parallel schakelingen ?

Ik vond die makkelijk, maar ik was vergeten om dat te leren voor het examen, waardoor ik daar niks meer van kon :sop:
Vind ik ook wel gemakkelijk, nu net diodes en magentisme gezien, alléja nog bezig met magnetisme. Ook niet zo moeilijk.

protnie

Legacy Member
friekie zei:
uhu :)
ge moet nie kijken naar mijn leeftijd op mijn profiel, ben maar 15 jaar :)
Ach ja, ik dacht het al ^^

Mee zei:
No shit, dat is 1 formule die ge moet kennen :p.
Toch meerdere? :p
Weerstand gewoon, substitutieweerstand voor serie en parallel, vermogen en warmte.
Maja meeste zijn gewoon afgeleid van andere die je al kent dusja.

SXe

Legacy Member
serie en parallel op zich is niet moeilijk, maar vanaf deze samenkomen komen er ineens zoveel andere dingen bij! :s , daar ga ik meestal de mist in, ook een gebrek aan tijd zorgt voor slechte punten bij mij...

protnie

Legacy Member
friekie zei:
serie en parallel op zich is niet moeilijk, maar vanaf deze samenkomen komen er ineens zoveel andere dingen bij! :s , daar ga ik meestal de mist in, ook een gebrek aan tijd zorgt voor slechte punten bij mij...
Je bedoelt dat je verward wanneer de stroom gelijk blijft bij de verschillende componenten enzo?

128MB

Legacy Member
johan tb zei:
Dat kan bijna geen single slot zijn ik heb een standaard 4870 en bij mijn weten zijn ze altijd dubbelslots

die asus nam al veel plaats in, maar deze nog meer.

over single slot bedoelde ik aan de achterkant :p voor de power cooler heb ik zo'n extra plaatje moeten uitnemen en daar is nu de fan outtake (roosterke) rechtstreeks naar buiten achter de kast :)

en serie en parallel moeilijk? :unsure:

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
die asus nam al veel plaats in, maar deze nog meer.

over single slot bedoelde ik aan de achterkant :p voor de power cooler heb ik zo'n extra plaatje moeten uitnemen en daar is nu de fan outtake (roosterke) rechtstreeks naar buiten achter de kast :)

Watercooling ftw :p

SXe

Legacy Member
128MB zei:
die asus nam al veel plaats in, maar deze nog meer.

over single slot bedoelde ik aan de achterkant :p voor de power cooler heb ik zo'n extra plaatje moeten uitnemen en daar is nu de fan outtake (roosterke) rechtstreeks naar buiten achter de kast :)

en serie en parallel moeilijk? :unsure:

ik vind ze tesamen wel moeilijk ja :( maar ben dan ook nog maar een beginner

Mr Syphon

Legacy Member
heb ik ook gedaan, gevolgd met een specialisatiejaar industrieel onderhoud :p
kzou er geen kloten meer van kunnen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan