Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

protnie

Legacy Member
MorGo7h zei:
Vista zuigt, serieus...
Gisteren ook op cleane vista drivers en msn gezet. Msn is fukin raar, kan er totaal ni mee werken. Die menubalk bovenaan is der zelfs nimeer :x. Kzit al terug op XP...

Nog niets van problemen gehad en nu gelukkig ook niet.

gizmo_1987 zei:
M'n inet is fucked, k'zit op 1,1Mbps nu, vroeger wast 4,7Mbps :-/
Gisteren constant disconnects gehad, helpdesk gebeld, stabiele lijn op 1.1 gezet. Dinsdag komt er een technieker :unsure::rofl::sop:


En oja, nieuwe sloefen voor de GSI

En nieuwe avatard, of liever de oude?
:niceone:

sluysen

Legacy Member
vista doet misschien soms wat lastig maar zet wa nutteloze brol af en het draait even goed als XP, en het is veel gebruiksvriendelijker

hoewel Windows 7 >>>>> All!

SpeedFreak.be

Legacy Member
Heb ook niets van problemen met Vista eind dit jaar gaat er bij mij wel Windows 7 64 bit op (vista is nog een 32 bit)

Private_BE

Legacy Member
sluysen zei:
vista doet misschien soms wat lastig maar zet wa nutteloze brol af en het draait even goed als XP, en het is veel gebruiksvriendelijker

hoewel Windows 7 >>>>> All!

Dat die dan mij Windows 7 maar laten inwisselen voor Vista, ik heb daar genoeg geld voor betaald!

128MB

Legacy Member
lol kheb hier elke windows ooit uitgebracht op cd behalve 7 :p

is 7 dan al uit? officieel?

@ Gizmo: modem/router nzo al es ff zonder stroom gezet en terug laten opstarten?

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
lol kheb hier elke windows ooit uitgebracht op cd behalve 7 :p

is 7 dan al uit? officieel?

nee alleen beta's en in april/mei komt er een rc dacht ik en dan komt ik meen in oktober/ november ergens de definitieve uit.

BuYcKi

Legacy Member
johan tb zei:
nee alleen beta's en in april/mei komt er een rc dacht ik en dan komt ik meen in oktober/ november ergens de definitieve uit.

Is nog niet gezegd dat die dan uitkomt.
Sommige zeggen al 2010 had es gelezen.

Ik verwacht er allesins ook al veel van.
Moest er hier wa meer download limiet, kon ik altijd nieuwste beta afhalen,
maar zou beetje onhaalbaar zijn :)

sluysen

Legacy Member
128MB zei:
lol kheb hier elke windows ooit uitgebracht op cd behalve 7 :p

is 7 dan al uit? officieel?

@ Gizmo: modem/router nzo al es ff zonder stroom gezet en terug laten opstarten?

ik draai een beta..
nog niets van bugs of bluescreens of whatsoever gekregen..
als het van mij afhangt blijf ik die beta zelfs draaien (iemand die weet of ze de beta keys blokkeren fzo? wsl wel zeker)

SpeedFreak.be

Legacy Member
sluysen zei:
ik draai een beta..
nog niets van bugs of bluescreens of whatsoever gekregen..
als het van mij afhangt blijf ik die beta zelfs draaien (iemand die weet of ze de beta keys blokkeren fzo? wsl wel zeker)

Dat zal niet gaan na de beta periode doet win 7 niets meer (ik dacht dat in augustus de licentie verloopt). Ik draai uit principe geen beta's van een besturingssysteem de pc waarop ik nu zit moet draaiende blijven en ik heb geen zin (en tijd) om allerlei probs er uit te halen ik wacht wel op de definitieve versie. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan