protnie
Legacy Member
MorGo7h zei:Vista zuigt, serieus...
Gisteren ook op cleane vista drivers en msn gezet. Msn is fukin raar, kan er totaal ni mee werken. Die menubalk bovenaan is der zelfs nimeer. Kzit al terug op XP...
Nog niets van problemen gehad en nu gelukkig ook niet.
gizmo_1987 zei:M'n inet is fucked, k'zit op 1,1Mbps nu, vroeger wast 4,7Mbps :-/
Gisteren constant disconnects gehad, helpdesk gebeld, stabiele lijn op 1.1 gezet. Dinsdag komt er een technieker
En oja, nieuwe sloefen voor de GSI
En nieuwe avatard, of liever de oude?
. Kzit al terug op XP...







