Gizmo_1987
Legacy Member
CMR dirt op PS3, man wat een gameMorGo7h zei:Wordt er eigenlijk nog veel geraced?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CMR dirt op PS3, man wat een gameMorGo7h zei:Wordt er eigenlijk nog veel geraced?![]()

MorGo7h zei:Wordt er eigenlijk nog veel geraced?![]()
.Stancke zei:Ik wil die vest whoopie! Zelfs op de helpdesk van Opel krijg ik geen antwoord!

whoopie zei:it's mine![]()
MorGo7h zei:Wordt er eigenlijk nog veel geraced?![]()
MorGo7h zei:Damn kheb mijn nieuw scherm. LG W2261V 22" full HD en tis fuking zalig ^^
Zit zelfs ne 4:3 modus op voor evt oudere games of als mijn pc geen breedbeeld aankan.

Ironpole zei:Wat voor 'n scherm had ge ervoor?
Ik heb nog steeds 'n 17" TFT. Ik wacht totdat de schermen zo groot en goedkoop worden dat de stap voor mij gigantisch zal worden. 17" -> 26" ofzo voor een 200-tal euro. Ik blijf wachten tot dat gebeurd!![]()


