MorGo7h
Legacy Member
Schummi88 zei:Allé mannen, den deze is voor 9 dagen weg op culturele reis met de Hogeschool. Amuseer jullie allemaal en niet teveel spammen eh!
Oh ja, TETTEN!!!!!
Amuseert u
Ik vertrek volgende week!Naar gade btw?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schummi88 zei:Allé mannen, den deze is voor 9 dagen weg op culturele reis met de Hogeschool. Amuseer jullie allemaal en niet teveel spammen eh!
Oh ja, TETTEN!!!!!
Ik vertrek volgende week!Stancke zei:Nu een auto kopen?
128MB zei:eerst plaats hebben voor em te zetten.
Stancke zei:Op straat?

128MB zei:euhm, liever niet.
Kijk hier zijn 9 appartementen en 8 parkeerplaatsen, al da garageporten zijn in gebruik voor stockage en de caddy moet al buiten slapen voor de deur![]()

128MB zei:is geen fucking plaatswaar moetk zetten? opt dak? midden van de weg? Bij de buren? xD
128MB zei:is geen fucking plaatswaar moetk zetten? opt dak? midden van de weg? Bij de buren? xD
Ik zaterdag tem Pasen, ook met school.Ironpole zei:Ik ga de woensdag voor 13 dagen naar Italië met het school.![]()
protnie zei:Ik zaterdag tem Pasen, ook met school.


Ging wel leuk zijn tijdens de schooluren majabuycki zei:Oej, wij ook
Maar dan tijdens et school achter Pasen
Van Dinsdag tot zaterdag.

Wij slechts 2: wiskunde mondeling en chemiefriekie zei:Beuh... maandag examens... nogal goed dat het er maar 4 zijn: elektriciteit, wiskunde, Nederlands en Technologie elektriciteit