Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:YO WTF IS MET HET RS ACCOUNT????
Sergiow zei:ik weet het niet, dezemorgend werkte het nog gewoon dacht ik![]()
MorGo7h zei:Hij zal int 5e zitten wss? Was ook zo bij ons. Wiskunde en economie in mijn geval.
Mijn RS acc is ook gebanned![]()

MorGo7h zei:Wrm ebt gij 2 rs accs?![]()
MorGo7h zei:Wrm ebt gij 2 rs accs?![]()
Devastate zei:zomaar :ironic:

:rofl :')128MB zei:rf thread wordt amper gelezen, dus kzet hier ff dat ik men bobs trackbuilder de Col Du Torini (zie: topgear) aant maken ben en ik zit halfweg met de weg uit te stippelen.
kheb een gigantische collage gemaakt van google earth screenshots en aaneengeplakt om 1 plattegrond te krijgen ^^
kheb gwn een random begin en eindpunt genomen.
http://i40.tinypic.com/2nsb56w.jpg
EDIT
OH MY FOCKING GAWD
tis col du TURINI en niet TORINI! gadver de gansen dag de verkeerde weg gemaakt![]()
Uhu.Dillyracer zei:Gij hebt examens ?
Wij hebben er altijd maar 2 op een jaar, ik dacht dat dat overal zo was in ASO![]()
protnie zei:Uhu.
Is hier bij elke school anders, sommigen hebben tot donderdag, anderen hebben gewoon les tot vrijdag.