Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Cookiebear zei:In het gedicht valt hij (bijna) flauw door de dingen die hij ziet.
Daar kunt ge nu wel moeilijk een game rond maken.
lowscore zei:Dat is toch min of meer het idee achter Survival Horror games? Vooral Silent Hill 3, Forbidden Siren, Clock-Tower games, e.d. .
Mij stoorde het verkrachten van het verhaal ook wel, moet ik zeggen.
ikbenben zei:Jullie zijn toch echt nie normaal ze, die kritiek slaagt gewoon op niks![]()
kimme1975 zei:Weet er soms iemand waar je de "Death Edition" nog kan bestellen en voor een goede prijs? Bij de GM is hij helaas al uitverkocht zie ik :-(

ikbenben zei:Jullie zijn toch echt nie normaal ze, die kritiek slaagt gewoon op niks![]()
pedi zei:Hey weet er iemand of de officiële release 4/02/2010 is?? Op de website van Gamemania staat 4/02. Of is het alleen voor mensen die het pre-order hebben?
Master S zei:Dacht dat em 05/02 uitkomt.