Archief - Dante's Inferno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dark_ParaSite

Legacy Member
Net dan toch de demo eens gespeeld. Ben er best van verbaasd. Zeer aangename game!

Roske

Legacy Member
Moet kunnen vind ik...Het is niet evident om van een gedicht een spel te maken maar het feit dat de mensen het proberen wil toch zeggen dat ze gedicht kennen.....of toch de moeite gedaan hebben

ElGargamel

Legacy Member
dat boek is nu toch niet verpest door de game zeker?

Het geeft een H&S game gewoon een hele leuke setting, meer hoeft daar niet achter gezocht worden.

Cookiebear

Legacy Member
Heeft niets te maken met het gedicht eigenlijk, buiten dat het zich ook in de hell afspeelt.

In het spel is Dante een stoere man met een zeis en een kruis op z'n borst genaaid. In het gedicht valt hij (bijna) flauw door de dingen die hij ziet.
Daar kunt ge nu wel moeilijk een game rond maken :p.

Maar ik klaag niet voor mij is dit geen game gebaseerd op een gedicht, maar gewoon een game in de hell met toevallig min of meer hetzelfde verhaal.

Daedie

Legacy Member
Gisteren demo eens gespeeld. Het bevalt me wel, vind dat progressie systeem voor uw skills wel mooi gedaan en de art vind ik ook heel erg goed te pruimen. Kga em zeker halen maar wss wat later want er komt al meer uit als dat ik gespeeld krijg de komende maanden :p.

lowscore

Legacy Member
Cookiebear zei:
In het gedicht valt hij (bijna) flauw door de dingen die hij ziet.
Daar kunt ge nu wel moeilijk een game rond maken :p.

Dat is toch min of meer het idee achter Survival Horror games? Vooral Silent Hill 3, Forbidden Siren, Clock-Tower games, e.d. .

Mij stoorde het verkrachten van het verhaal ook wel, moet ik zeggen.

Cookiebear

Legacy Member
lowscore zei:
Dat is toch min of meer het idee achter Survival Horror games? Vooral Silent Hill 3, Forbidden Siren, Clock-Tower games, e.d. .

Mij stoorde het verkrachten van het verhaal ook wel, moet ik zeggen.

Niet aan gedacht, voor dat verhaal zou survival horror beter staan.
Maar imo maak je best geen game rond een eeuwenoud gedicht/verhaal. Daarom dat ik dat zoveel mogelijk probeer te negeren.

ikbenben

Legacy Member
Jullie zijn toch echt nie normaal ze, die kritiek slaagt gewoon op niks :lol:

kimme1975

Legacy Member
Weet er soms iemand waar je de "Death Edition" nog kan bestellen en voor een goede prijs? Bij de GM is hij helaas al uitverkocht zie ik :-(

Master S

Legacy Member
kimme1975 zei:
Weet er soms iemand waar je de "Death Edition" nog kan bestellen en voor een goede prijs? Bij de GM is hij helaas al uitverkocht zie ik :-(

Ja bij FRS.nl: http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Search;pgid=cbeKg4NQuaZSR0EP1pWV2ILh00007ywv8NFR?action=search&layout=sample1&searchcategory=all&fh_search=dante%27s+inferno&x=0&y=0

Niet kopen bij FRS.be hij kost daar 5€ meer :p

Trouwens er is een website waar ge een paar reclames moet kijken en een vraag beantwoorden en in ruil krijgt ge een kortingsbon, ik vind da wel de moeite ze die korting voor een paar minuutjes van mijn tijd:

https://www.addiscount.com/Home/tabid/36/Default.aspx

Ge kunt die kortingsbon dan gebruiken bij FRS.nl, ge kunt maximaal iets van 12.5€ in ene keer als bon verzamelen en bij FRS kunt ge meestal maar 10% van het aankoopbedrag gebruiken.

Zo heb ik Dante's Inferno Death Edition bij FRS besteld, normale prijs 59.99€ en ik kon een bon gebruiken van 5.99€, dus ik heb in totaal 54€ betaald.
Komt ook nog eens bij dat je gratis verzending krijgt bij pre-orders.

Die addiscount is echt geen zever, het werkt echt, ik heb het al 2 keer gebruikt bij FRS.

TitanXIII

Legacy Member
Ugh wat maakt het uit als het op da gedicht is gebaseerd

ge kunt beter uw inspiratie erges halen en da dan e bitje buigen dan zelf get verzinnen en dan trekt het op de ballen


ot: spel ga'k mij zeker halen, setting = fun, gameplay = even more phun

Cookiebear

Legacy Member
ikbenben zei:
Jullie zijn toch echt nie normaal ze, die kritiek slaagt gewoon op niks :lol:

Het is geen kritiek maar een mening.
Ik heb niets tegen de game, ik ga hem waarschijnlijk zelfs halen. Maar ik ga gewoon negeren dat het gebaseerd is op een gedicht.

pedi

Legacy Member
Hey weet er iemand of de officiële release 4/02/2010 is?? Op de website van Gamemania staat 4/02. Of is het alleen voor mensen die het pre-order hebben?

Master S

Legacy Member
pedi zei:
Hey weet er iemand of de officiële release 4/02/2010 is?? Op de website van Gamemania staat 4/02. Of is het alleen voor mensen die het pre-order hebben?

Dacht dat em 05/02 uitkomt.

DeBo

Legacy Member
Heb zopas eens de demo installed en getest. Ben echt wel onder de indruk eigenlijk... ik zie het als serieus opwarmerke voor GOWIII eigenlijk ... mss toch kopen als hem uitkomt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan