Archief - Dante's Inferno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
Een demo...hell yeah :applause: :evil:

Ik kijk naar dit zelfs meer uit dan naar GOWIII.

sypro9000

Legacy Member
Wel, ik ben ook wel ne keer benieuwd. Ik verwacht wel kwaliteit van Visceral Games na Dead Space. Darksiders is er ook nog, dus er is genoeg materiaal om u op aftereageren.

cyclops jelle

Legacy Member
Best vermakelijke demo maar ik denk dat als hij rond de 30 of minder is natuurlijk dat hij dan pas in de collectie staat, en opmerkelijk bij EA games is dat het best vlot gaat naar mijn idee.

vic

Legacy Member
Heb de demo gespeeld en ziet er wel nice uit !

Hoewel ik nog steeds peins dat God of War vele beter gaat zijn, zal het wsl wel een mooie voorsmaak zijn op GoW3.

En kdenk zelfs dat de volgende delen nog beter worden vermits GoW aan zijn einde komt :)

TCmatic

Legacy Member
Het is een regelrechte god of war-ripoff. Tot de groene health-kistjes toe.
Maar...ik vind het wel nog goed :) Als je van iets moet kopiëren, dan maar beter van 1 van de beste games aller tijden.

old_wayne

Legacy Member
Het is misschien er op geïnspireerd maar een rip-off zou ik het niet noemen.

TCmatic

Legacy Member
old_wayne zei:
Het is misschien er op geïnspireerd maar een rip-off zou ik het niet noemen.

Alé jong, het bruut geweld, gratuite naakt, griekse/hel mythologie, de combos die bijna exact hetzelfde zijn (vierkant, vierkant, driehoek), grab voor brute kill, R1: trapt gigantische deur met veel zwier in,... De gelijkenissen zijn toch treffend hoor.

mijas65

Legacy Member
ik vind dante echt slecht .

grafisch is dit gewoon een flop kijk naar gow 3 ps3 kan gewoon vele beter !
en op alle vlakken just zelfde als god of war niets vernieuwend .
en het gore wat zo goed ding zijn vinnek ook maar flauw ... en als dit gans het eerste level is van de 9 dan belooft het een game te worden van 4 a 5 uur .....


kan totaal niet tippen aan gow 3 demo

old_wayne

Legacy Member
TCmatic zei:
Alé jong, het bruut geweld, gratuite naakt, griekse/hel mythologie, de combos die bijna exact hetzelfde zijn (vierkant, vierkant, driehoek), grab voor brute kill, R1: trapt gigantische deur met veel zwier in,... De gelijkenissen zijn toch treffend hoor.

Noem maar is een hack'n slash op die anders is, op gebied van combo's en grabs.
En trouwens God Of War = Griekse mythologie Dante's inferno = Hel

TCmatic

Legacy Member
old_wayne zei:
Noem maar is een hack'n slash op die anders is, op gebied van combo's en grabs.
Bayonetta.

old_wayne zei:
En trouwen God Of War = Griekse mythologie Dante's inferno = Hel
TCmatic zei:
griekse/hel mythologie
ok, niet volledig tzelfde maar veel dezelfde elementen.

Pas op, ik vind het geen slecht spel hé! Alleen is het niet bijster origineel, en zal het denk ik nog niet aan de hielen komen van god of war.

mijas65

Legacy Member
game zal mss goed zijn x360 gebruikers

maar wij hebben gow 3 en dit gaat teleurstellen in vergelijking met dat .

ytsejam

Legacy Member
Net demo gespeeld en vind het ook maar middelmatig eigenlijk. Zoals mijas zegt, deze wordt in alles ver overtroffen door god of war. Dat kon je natuurlijk op voorhand raden, maar deze is echt net iets té middelmatig. Spijtig...

old_wayne

Legacy Member
TCmatic zei:
Bayonetta.



ok, niet volledig tzelfde maar veel dezelfde elementen.

Pas op, ik vind het geen slecht spel hé! Alleen is het niet bijster origineel, en zal het denk ik nog niet aan de hielen komen van god of war.

Op welk vlak verschilt bayonetta dan?

TCmatic

Legacy Member
old_wayne zei:
Op welk vlak verschilt bayonetta dan?
Opbouw van combos, finishing moves, de volledige feel eigenlijk van de gameplay. Het gaat natuurlijk in wezen ook om het in mootjes hakken van de tegenstander, maar Bayonetta is hier veel origineler in.
Probeer zeker de demo eens, je zal het verschil wel merken.

ikbenben

Legacy Member
Sorry ze, maar ik vind dit echt beestig :love:
Heb net de demo getest. Het thema spreekt mij dan ook enorm aan.

ULTRAnumb

Legacy Member
bepaalde elementen herken ik wel lichtjes uit GoW

bepaalde cutscenes bv zijn ook in zo'n tekenfilm stijl in GoW, in Dante's is da hetzelfde

zo'n health, energy kisten of fonteinen w/e het zijn breekt ge ook open door ne knop in te houden

als ge ne vijand vasthebt kunde hem ook op verschillende manieren afmaken

mr op zich aleja
tlijkt erop mr die gelijkenissen hebben ook verschillen om ze van elkaar af te laten wijken

alleen die demo lijkt zo heel vlug
die gast sterft meteen en vecht al meteen tegen de dood
ge zou toch denken dat de dood zelve beter vecht tegen een sterveling met een gewone bijl eh

V1nce

Legacy Member
Gow is 10x beter .
Zo simpel is het.

This gewoon ne ripoff van mindere kwaliteit omda het ten eerste multiplatform is en ten 2de ze de ervaring nie hebbe dus kopiëren ze alles mar .

This daarom geen slecht game , maar dit is zo iets wat ik 1x zou spelen en nooit meer zou opstarten
Wss dan ook nog mar is 10 uur lang waardoor het al helemaal geen 60 euro voor mij waard is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan