Archief - Dante's Inferno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kimme1975

Legacy Member
Ik begrijp dat sommigen Dante's Inferno met GOW vergelijken of willen vergelijken, zeker als je de aard van de gameplay bekijkt.. Ik zeg: beter goed gepikt dan slecht gemaakt.. De verhaallijn en de gore kunnen mij enorm bekoren, awesome tot en met ;-).. Mij stoort het alvast niet dat er GOW-moves in voorkomen

mijas65

Legacy Member
idd spel zal beter voor 360 gebruikers zijn dan voor mensen met ps3 en die gow gewoon zijn

ikbenben

Legacy Member
kimme1975 zei:
Ik begrijp dat sommigen Dante's Inferno met GOW vergelijken of willen vergelijken, zeker als je de aard van de gameplay bekijkt.. Ik zeg: beter goed gepikt dan slecht gemaakt.. De verhaallijn en de gore kunnen mij enorm bekoren, awesome tot en met ;-).. Mij stoort het alvast niet dat er GOW-moves in voorkomen

Ge neemt de woorden uit mijn mond :p
De setting spreekt mij toch al meer aan dan GOW. GOW ga ik natuurlijk ook kopen, heb de eerste 2 ook, maar DI spreekt mij toch meer aan.

Bij mij is het alvast gepreordered :applause:

SimonABC

Legacy Member
Ik vind het jammer dat het zo overduidelijk is. Deed mij zelfs ff hieraan denken 9lives - Games - Super Mario Galaxy - Super Mario Galaxy krijgt Chinese kloon :D

Ik weet eigl nie goed waarom het mij zo hard stoort, die stijl van gameplay lijkt mij ook persoonlijk nie zo goe passen bij het spel. Ik had liever een soort van realistischere combos willen zien, 't klopt percies gewoon nie echt als ge Dante ziet vliegen en draaien en springen met die grote zeis vast...

ElGargamel

Legacy Member
realistisch? in een hack&slash game (of brawler game)? Noem er mij eens 1 op?

SimonABC

Legacy Member
realistisch is idd niet het juiste woord...

ik weet niet goed hoe'k het moet verwoorden, ik vind de manier van vechten gewoon niet passen bij een personage zoals Dante.
Op één of andere manier komt Kratos hier wel mee weg en Dante niet :-)

Darius Craven

Legacy Member
SimonABC zei:
realistisch is idd niet het juiste woord...

ik weet niet goed hoe'k het moet verwoorden, ik vind de manier van vechten gewoon niet passen bij een personage zoals Dante.
Op één of andere manier komt Kratos hier wel mee weg en Dante niet :-)

Ik had Dante ook liever zien vechten zoals een crusader, zwaard & schild, two handed, speer, halberd, Iets minder "air combo's, ..."

ElGargamel

Legacy Member
ja goed, maar dat zou de gameplay wel stukker saaaaaaaier maken

hot stuff

Legacy Member
demo is heel goed! Ik ga deze zeker halen (als ik hem wat goedkoper kan vinen)

FlikBlade

Legacy Member
demo gespeeld,

maar zoals ik verwachtte, not my cup of tea! hack & slash games liggen mij niet. Grafisch zag het er wel proper uit, maar kon mij niet echt boeien. :oink:

Demo al weer verwijderd van mij HD, and back from hell :woohoo:

maximus3678

Legacy Member
kimme1975 zei:
Ik begrijp dat sommigen Dante's Inferno met GOW vergelijken of willen vergelijken, zeker als je de aard van de gameplay bekijkt.. Ik zeg: beter goed gepikt dan slecht gemaakt.. De verhaallijn en de gore kunnen mij enorm bekoren, awesome tot en met ;-).. Mij stoort het alvast niet dat er GOW-moves in voorkomen

Het is een raar fenomeen dat bepaalde game genres altijd vergeleken worden met 1 topper.Je kan 100 FPS games uitbrengen en geen enkele zal vergeleken worden met een ander,alhoewel de gameplay in elke FPS hetzelfde is.(ik moet ook denken aan games die het GTA genre willen proberen)
Het is idd beter van goed gepikt dan slecht gemaakt.
Voor God Of War was er al Devil May Cry en Ninja Gaiden.Nu kan je al kiezen uit Ninja blade,Onimusha,Otomi 1 en 2, Bayonetta,Darksiders en Dante......er is dus meer dan God Of War alleen.

ikbenben

Legacy Member
maximus3678 zei:
Het is een raar fenomeen dat bepaalde game genres altijd vergeleken worden met 1 topper.Je kan 100 FPS games uitbrengen en geen enkele zal vergeleken worden met een ander,alhoewel de gameplay in elke FPS hetzelfde is.

Wrong...bij de FPS is dit gewoon COD4 :p ;)
Adventure=Tomb Raider, Racing=Gran Turismo, Sandbox=GTA,.....

Darius Craven

Legacy Member
Haha, het vervolg op Dante staat al vast ;)

764979695_mxWkk-X1.jpg

Gamer 01

Legacy Member
ikbenben zei:
Wrong...bij de FPS is dit gewoon COD4 :p ;)
Adventure=Tomb Raider, Racing=Gran Turismo, Sandbox=GTA,.....

bij adventure is tomb raider toch wel van de troon gestoten door uncharted denk ik.

Daedie

Legacy Member
ikbenben zei:
Wrong...bij de FPS is dit gewoon COD4 :p ;)
Adventure=Tomb Raider, Racing=Gran Turismo, Sandbox=GTA,.....

Kheb nog nooit meegemaakt dat men bij adventure games TR gebruikt als de referentie ter vergelijking :wtf:. en GT eigenlijk hetzelfde.

GTA klopt wel min of meer.

COD4 half, vooral bij de jongere generatie. Denk dat de iets oudere gamer (18+) toch al rap games zoals CS, Quake (3), UT en CoD1 ook als referentie zal gebruiken.

Cookiebear

Legacy Member
Bij veel reviews werd Uncharted vergeleken met TR.
En bij elke shooter die op ps3 uitkomt wordt er in de review nog altijd vergeleken met CoD

Daedie

Legacy Member
Der is een groot verschil tussen vergelijkingen maken, en als DE referentie gebruiken.

TR is alles behalve DE referentie voor elke adventure game.
En COD is ook niet DE referentie voor elke shooter (UT3 gaat ge ook niet met cod vergelijken).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan