Archief - Dante's Inferno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
Het is nu niet dat GOW langer dan 10 uur is ... Zit hier te denken aan die trophy van GOW1 uitspelen binnen de 5 uur :p op ps3trophies al gelezen dat sommige het gemakkelijk onder de 3 uur is gelukt.

Heb enkel het filmpje gezien van de demo, en gaat volgens mij een dikke tegenvaller worden, ik wacht af op de reviews en koop het dan wel later :) Rond die periode komt er al veel te veel goeds aan.


Edit: Had het over de speelduur van GOW1 & GOW2, over 3 kan ik weinig zeggen, maar ikzelf vrees er voor dat het 15 uur gaat zijn, we mogen denk ik geluk hebben dat het rond de 10 uur gaat zijn)

V1nce

Legacy Member
enZiiime zei:
Het is nu niet dat GOW langer dan 10 uur is ... Zit hier te denken aan die trophy van GOW1 uitspelen binnen de 5 uur :p

Zou minstens 20 uur worden of het waar is of niet zulle we wel zien , maar ik betwijfel of het minder lang dan 15 zou worden.
Maar gow kan ik blijven spelen omdat het gewoon zo goed is , de demo van gow 3 heb ik al 20x gespeeld terwijl ik die van Dantes inferno na 2 x kotsbeu was.

chellesan

Legacy Member
de demo was wel tof maar zoals iedereen zegt het is gewoon een kopie van god

Samus007

Legacy Member
demo gespeeld, sfeer is wel tof maar akties zijn nogal houterig en als je dit vegelijkt met de God of war III demo verbleekt het op alle gebied, GOWI speelt zelfs nog altijd beter, GOWIII is gewoon van een veel hoger niveau, niettgenstaande ik me deze wel aanschaf, fun is hij wel, darksiders zal naar mijn mening een pak beter worden dan deze.

Michster

Legacy Member
Demo eens gecheckt, inderdaad grote GOW-kloon, game is daarom niet slecht. Het verhaal lijkt me zelfs vrij goed, maar dan kan ik net zo goed het boek eens huren en wat langer wachten op GOW.

ULTRAnumb

Legacy Member
weet iemand online winkel met paypal die Dante's Inferno Death Edition verkoopt?
ik overweeg hem te bestellen als metacritic goede ratings geeft

en ik weet dat deze veel weg heeft van GoW maar ik ben zowiezo van plan om ook GoW3 te kopen dus...
ik heb simpelweg een passie als het om Satanistische verhalen gaat

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Vind de demo best wel goed, je ziet wel duidelijk dat er (veel) inspiratie is gehaald in GoW. De bewegingen van Dante zijn inderdaad wat houterig als je ze vergelijkt met Kratos. Ik vind wel dat het verhaal precies wat "darker"/zwaarder is dan GoW, wat ik wel kan appreciëren :).

In de demo vond ik master of the beasts (ofzoiets) best wel lame (op het einde), gewoon met een overpowered beast wat enemies killen met 1 move. Hopelijk komt dit niet te veel voor in de volledige versie...

ikbenben

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
In de demo vond ik master of the beasts (ofzoiets) best wel lame (op het einde), gewoon met een overpowered beast wat enemies killen met 1 move. Hopelijk komt dit niet te veel voor in de volledige versie...

Zoiets dergelijks zit in GOW3 ook :ironic:

ULTRAnumb

Legacy Member
als ge in GoW3 met zo'n Cyclops speelt is da wel moeilijker sturen
dees beest in DI is echt makkelijk te besturen

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
als ge in GoW3 met zo'n Cyclops speelt is da wel moeilijker sturen
dees beest in DI is echt makkelijk te besturen

Hopelijk, zou trouwens graag GoW 3 demo eens uittesten, kan je hem nog ergens krijgen buiten de Gow-collection?:)

ULTRAnumb

Legacy Member
bij een blu-ray van District 9 kunt ge die demo ook krijgen
en sommige mensen hier zullen wrs wel nog een account geshared gekregen hebben met die demo op

GaaRa-

Legacy Member
is het in deze spel zo dat je knoppencombinatie moet indrukken voor een combo af te maken gelijk GoW of free combo's a la DMC?

Dr. Muerte

Legacy Member
Net de demo gecheckt. Ben normaal ni zo'n fan van hack 'n slash maar ik vond deze best wel goed, voor zover je op basis van een demo kan oordelen. Grafisch is het echt wel slick. Die cut scene waar Dante terug thuiskomt deed me wel verdacht veel aan één bepaalde film denken... :p

vaako

Legacy Member
vandaag de demo gespeeld en denk toch dat ik hem in huis haal , mss niet altijd even origineel maar een ideale opwarmer voor god of war 3:niceone:

SimonABC

Legacy Member
Ik heb net enkele filmpkes bekeken op youtube, ik moet zeggen dat ik zwaar teleurgesteld ben, het is zo overduidelijk dat deze game gewoon GOW wil zijn. Heel spijtig, want dit spel had echt wel genoeg kwaliteiten zonder alles te moeten pikken van GOW...

Zie bvb dit filmpke: YouTube - Dante's Inferno Gameplay Footage from Hell, vanaf 1:20, doet het u aan iets denken? Bijna exact hetzelfde als het gevecht met de collosus in GOW2. Die boss schreeuwt zelfs zoals die Collosus én heeft blijkbaar ook dezelfde aanvallen...

Echt wel jammer, met een beetje meer persoonlijkheid had dit echt wel een topper kunnen worden, waarschijnlijk pik ik hem wel eens op als 'k hem voor 10€ 2dehands kan kopen, want ik ben wel benieuwd naar het verhaal en de artwork enzo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan