Archief - Dante's Inferno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeBo

Legacy Member
kimme1975 zei:
Ja stevige game hoor... bij mij komt die ook in huis ;-)..

had ik wel gedacht dat ge die in huis ging halen ;)


In ieder geval kijk ik er wel naar uit... alleen zal Feb een zware maand worden... Valentijn, verjaardag vriendin... Bioshock 2, Dante's , Heavy Rain ...


Nuja games komen op laatste plaats dus niet exact op releasedate kopen is niet erg :)

Rorschach

Legacy Member
Zou deze een topper worden? Is van EA en dat schrikt me toch een beetje af.

DeBo

Legacy Member
Rorschach zei:
Zou deze een topper worden? Is van EA en dat schrikt me toch een beetje af.

idd daar komt mijn twijfel ook vandaan.... maar eerlijk gezegd vond ik de demo niet slecht, integendeel .. vond hem juist boeiend! Denk dat ik paar reviews ga bezien .. kopen zal ik zowiezo .. alleen is het nu of als prijs wat gedaald is via buy & sell

FreakyJP

Legacy Member
Rorschach zei:
Zou deze een topper worden? Is van EA en dat schrikt me toch een beetje af.

Ahja, het komt van EA dus het kan niet anders dan slecht zijn he :ironic:

Ok, EA heeft mss een dubieuze reputatie als ontwikkelaar, maar je gaat mij niet zeggen dat ze de laatste jaren als publisher toch hun best doen om de kwaliteit van hun games te verbeteren. (Mass Effect 2, Mirror's Edge, DragonAge Origins, Brütal Legends, Burnout Paradise, Skate,...) Trouwens, Visceral Games heeft met Dead Space bewezen dat het goed is in het maken dan degelijke kopieën van andere games.

DeBo

Legacy Member
FreakyJP zei:
Ahja, het komt van EA dus het kan niet anders dan slecht zijn he :ironic:

Ok, EA heeft mss een dubieuze reputatie als ontwikkelaar, maar je gaat mij niet zeggen dat ze de laatste jaren als publisher toch hun best doen om de kwaliteit van hun games te verbeteren. (Mass Effect 2, Mirror's Edge, DragonAge Origins, Brütal Legends, Burnout Paradise, Skate,...) Trouwens, Visceral Games heeft met Dead Space bewezen dat het goed is in het maken dan degelijke kopieën van andere games.

Ze doen idd hun best maar met hun grote titels slaan ze toch wel soms de bal mis en daar heb ik schrik voor in Dante's Inferno.

Zo vond ik persoonlijk:

Mirrors Edge te ééntonig en zeer kort en dus zwaar overhyped.
Dragon Age Origins had belachelijke framedrops .. om maar te zwijgen van de vele bugs...

ik wil gewoon maar zeggen dat Dante's Inferno me een zeer goed spel lijkt maar dat ik vrees dat EA weer te snel is met het uitbrengen van een game en zo weer een spel brengt dat niet een echte topper is door bugs enz
Liever ff wachten op een spel dan nu een buggy spel :)

FreakyJP

Legacy Member
DeBo zei:
Zo vond ik persoonlijk:

Mirrors Edge te ééntonig en zeer kort en dus zwaar overhyped.
Dragon Age Origins had belachelijke framedrops .. om maar te zwijgen van de vele bugs...

Liever ff wachten op een spel dan nu een buggy spel :)

ME, kort ja, maar wel orgineel, visueel prachtige stijl, leuke mechanics. En eentonig? Welke game is dat niet?

Dragonage, ok, wat buggy (maar buiten framedrops heb ik daar weinig van gemerkt). Maar wat een verhaal en gameplay!

Geef mij maar een lichtjes buggy spel met fantastische gameplay dan een bugfree generic/sequel nr 315975 spel.

kimme1975

Legacy Member
DeBo zei:
Ze doen idd hun best maar met hun grote titels slaan ze toch wel soms de bal mis en daar heb ik schrik voor in Dante's Inferno.

Zo vond ik persoonlijk:

Mirrors Edge te ééntonig en zeer kort en dus zwaar overhyped.
Dragon Age Origins had belachelijke framedrops .. om maar te zwijgen van de vele bugs...

ik wil gewoon maar zeggen dat Dante's Inferno me een zeer goed spel lijkt maar dat ik vrees dat EA weer te snel is met het uitbrengen van een game en zo weer een spel brengt dat niet een echte topper is door bugs enz
Liever ff wachten op een spel dan nu een buggy spel :)

Laat ons zeggen dat het één hele goede God of War-kloon is. Beter goed gepikt dan slecht gevonden zou ik zeggen :-). Hou je van over-the-top gore en ben je hack & slash-liefhebber is dit een must-buy volgens mij, zeker een goede voorbereiding op God of War III, de meester in zijn genre!!

MaTraK

Legacy Member
Darksiders nog een half uurtje en het is uit (kanjer trouwens!) en dan sta ik te trappelen voor Dante's Inferno. GoW III komt zonder twijfel ook binnen.

Hack & slashers mogen begin dit jaar niet klagen imo! :bow:

cram

Legacy Member
Juist demo gespeeld.En ben ik blij dat er zoiets als demo's bestaan,zoals deze.
Nu ga ik zeker geen miskoop doen door hem niet te kopen.
Vond de controls maar houterig en ik kreeg een groot déjavu gevoel.Dit spel doet mij aan een ander spel denken maar welk?

syndrom

Legacy Member
het is algemeen bekend dat ze god of war nemen als grote voorbeeld é, ze zeggen het verdomme zelf. Snap niet wrm iedereen daar zo zit op te bashen.

Ik koop het wel denk ik, ik ben een sucker voor demonen en hel toestanden (love darksiders) en visceral heeft met deadspace bewezen dat ze wel wat in hun mars hebben.

papfles

Legacy Member
kimme1975 zei:
Laat ons zeggen dat het één hele goede God of War-kloon is. Beter goed gepikt dan slecht gevonden zou ik zeggen :-). Hou je van over-the-top gore en ben je hack & slash-liefhebber is dit een must-buy volgens mij, zeker een goede voorbereiding op God of War III, de meester in zijn genre!!

Goede voorbereiding op GoW III, dat zeker wel. Een "heel goede" kloon zou ik nog niet zeggen. De preview-versie was vermakelijk, maar niet meteen "heel goed" imho. Ik vrees dat dit een snel vergeten tussendoortje zal zijn, zeker tussen het geweld van Darksiders, Bayonetta en God of War III.

ikbenben

Legacy Member
pedi zei:
hey heeft iemand al the Animated film gezien??

Ik. Op zich niet slecht maar ik vind het raar dat het meerdere keren in de film van tekenstijl veranderd.

pedi

Legacy Member
ikbenben zei:
Ik. Op zich niet slecht maar ik vind het raar dat het meerdere keren in de film van tekenstijl veranderd.
Jah maar was wel goe gedaan. Zeg vraagje. Is de film helemaal hetzelfde als de game? Anders is da wel zwaare spoiler of gaat da anders zijn??

pedi

Legacy Member
Darius Craven zei:
Waar haal je 12/02?
jah das nog van 3 weke gelede of zo. Nu ligt de EU release vast op 4/02. Eerste keer da de release in EU vroeger is dan US :)

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
pedi zei:
Jah maar was wel goe gedaan. Zeg vraagje. Is de film helemaal hetzelfde als de game? Anders is da wel zwaare spoiler of gaat da anders zijn??

gameverloop is wat anders dan de animated film.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan