Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kimme1975 zei:Ja stevige game hoor... bij mij komt die ook in huis ;-)..


Rorschach zei:Zou deze een topper worden? Is van EA en dat schrikt me toch een beetje af.
Rorschach zei:Zou deze een topper worden? Is van EA en dat schrikt me toch een beetje af.
FreakyJP zei:Ahja, het komt van EA dus het kan niet anders dan slecht zijn he :ironic:
Ok, EA heeft mss een dubieuze reputatie als ontwikkelaar, maar je gaat mij niet zeggen dat ze de laatste jaren als publisher toch hun best doen om de kwaliteit van hun games te verbeteren. (Mass Effect 2, Mirror's Edge, DragonAge Origins, Brütal Legends, Burnout Paradise, Skate,...) Trouwens, Visceral Games heeft met Dead Space bewezen dat het goed is in het maken dan degelijke kopieën van andere games.

DeBo zei:Zo vond ik persoonlijk:
Mirrors Edge te ééntonig en zeer kort en dus zwaar overhyped.
Dragon Age Origins had belachelijke framedrops .. om maar te zwijgen van de vele bugs...
Liever ff wachten op een spel dan nu een buggy spel![]()
DeBo zei:Ze doen idd hun best maar met hun grote titels slaan ze toch wel soms de bal mis en daar heb ik schrik voor in Dante's Inferno.
Zo vond ik persoonlijk:
Mirrors Edge te ééntonig en zeer kort en dus zwaar overhyped.
Dragon Age Origins had belachelijke framedrops .. om maar te zwijgen van de vele bugs...
ik wil gewoon maar zeggen dat Dante's Inferno me een zeer goed spel lijkt maar dat ik vrees dat EA weer te snel is met het uitbrengen van een game en zo weer een spel brengt dat niet een echte topper is door bugs enz
Liever ff wachten op een spel dan nu een buggy spel![]()
. Hou je van over-the-top gore en ben je hack & slash-liefhebber is dit een must-buy volgens mij, zeker een goede voorbereiding op God of War III, de meester in zijn genre!!kimme1975 zei:Laat ons zeggen dat het één hele goede God of War-kloon is. Beter goed gepikt dan slecht gevonden zou ik zeggen. Hou je van over-the-top gore en ben je hack & slash-liefhebber is dit een must-buy volgens mij, zeker een goede voorbereiding op God of War III, de meester in zijn genre!!
pedi zei:Europese release is normaal 12/02; Maar op gamemania Staat 4/02 Productfiche
Maar is da voor mense die het al besteld hebbe??
pedi zei:hey heeft iemand al the Animated film gezien??
Jah maar was wel goe gedaan. Zeg vraagje. Is de film helemaal hetzelfde als de game? Anders is da wel zwaare spoiler of gaat da anders zijn??ikbenben zei:Ik. Op zich niet slecht maar ik vind het raar dat het meerdere keren in de film van tekenstijl veranderd.
jah das nog van 3 weke gelede of zo. Nu ligt de EU release vast op 4/02. Eerste keer da de release in EU vroeger is dan USDarius Craven zei:Waar haal je 12/02?

pedi zei:Jah maar was wel goe gedaan. Zeg vraagje. Is de film helemaal hetzelfde als de game? Anders is da wel zwaare spoiler of gaat da anders zijn??