Archief - Dante's Inferno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dISEMBOWELMENT

Legacy Member
Als je op makkelijker dan Zealot speelt krijg je dan ook trophies ?

dISEMBOWELMENT

Legacy Member
Ok bedankt.
Wil het ff eerst zo spelen omdat ik nog maar juist een PS3 heb , wel 1weekje bedoel ik.

dISEMBOWELMENT

Legacy Member
Hmmm ja zit al vast lol , iemand dat me kan helpen toevallig ?
Zit aan het deel waar je die blok zo kan verschuiven een dat platform met R1 en L kunt verplaatsten , geraak er niet wijs uit.

Sorry voor de dubbelpost.

Edit : Heb het gevonden.

ikbenben

Legacy Member
Ik kan u aanraden van niet op het gemakkelijkste te spelen. Is echt té gemakkelijk dan. De bazen kunt ge zelfs vollen bak aanvallen zonder te moeten blokken en dan haalt ge het nog.

dISEMBOWELMENT

Legacy Member
ikbenben zei:
Ik kan u aanraden van niet op het gemakkelijkste te spelen. Is echt té gemakkelijk dan. De bazen kunt ge zelfs vollen bak aanvallen zonder te moeten blokken en dan haalt ge het nog.

Ja heb het al willen merken , zal eens op Zealot zetten , denk dat de andere 2 opties nog een beetje temoeilijk zijn voor me.

ikbenben

Legacy Member
Ja, eigenlijk wel. Als je goed oplet dat je alles meehebt kan je gerust alle trophies halen in 1,5 tot 2 playtroughs.

ikbenben

Legacy Member
Check spoiler ;)

In Maledolge 4 dacht ik, waar ge 8sec lang in de lucht moet blijven.
Zo lang ge dit niet doet blijven de vijanden spawnen. Zorg ook dat je de relic hebt aanstaan waarmee de tijd tussen de combo's verlengt.

ikbenben

Legacy Member
Als ge het spel zo stom vind waarom komt ge dan nog altijd dit topic lezen :p

enZiiime

Legacy Member
ikbenben zei:
Als ge het spel zo stom vind waarom komt ge dan nog altijd dit topic lezen :p

Omdat hij vindt dat een ripoff is, is het ineens een "stom" spel voor hem?

Samus007 zei:
zeker geen slecht spel dantes inferno maar de afwerking van een god of war II haalt het zelfs al niet vind ik

Heb GOW Collection (enkel GOW1 gespeeld tot nu toe) en demo van DI, zelfs voor mij is de keuze dan snel gemaakt. DI komt misschien in mijn collectie als ik het kan bestellen voor 23 euro incl :)

SHFT

Legacy Member
Sommige mensen blijven hier gewoon zagen.

Als ge het een GOW Ripoff vindt ok dat ge het eenmaal zegt maar geen 10 keer. :S

Samus007

Legacy Member
ikbenben zei:
Als ge het spel zo stom vind waarom komt ge dan nog altijd dit topic lezen :p

omdat ik het momenteel mss aan het spelen ben en ik vind het geen stom spel;)

Maar het is wel EEN DIKKE GOW RIPOFF :), nem dat is de 3e keer ik het nu zeg hier, dus ook geen 10 keer overdrijvers.

Jerre Muesli

Legacy Member
Son Gokou zei:
Gow is goed maar je zit al aan de 3de binnekort en wat betekent dat. Een melkkoe. Games mogen misschien wel goed zijn maar ze bouwen gewoon verder op de originele.

Wat is dan het beste volgens u.. verderbouwen op a.k.a. 'uitmelken van' de 2 vorige stukken of een rip ervan.
Het zijn beiden goede games, maar uw redenering klopt niet echt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan