Archief - Dante's Inferno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pino87

Legacy Member
Kan iemand de ringen ook ergens vinden? In volgorde... Dan weet ik waar ik ongeveer zit :D

Edit : Heb de Death Edition, ze staan op de cover!

Limbo
Lust
Gluttony
Greed
Anger
Heresy
Violence
Fraud
Treachery

ikbenben

Legacy Member
Gisteren uitgespeeld. In totaal iets van +-10u over gedaan zonder te rushen.
Ben nu aan de 2de playtrough bezig voor de meeste trophies te halen.

SHFT

Legacy Member
Kheb hem vandaag ook uitgespeeld. Had bij het einde wel moeten veranderen van zealot naar makkelijkste difficulty :(

Nu even holy en unholy volledig master voor 4 extra trophies. Kmoet ook nog paar relics bleh

Samus007

Legacy Member
iemand die gepreordered heeft bij the hut? Ik heb mijn kopij nog niet, is geshipped den 2e, ik vrees het ergste ...

hanske82

Legacy Member
klote duivel...
blijf maar falen, maar ik weiger makkelijker te zetten.
morgen nog s proberen met verse moed :)

hanske82

Legacy Member
hanske82 zei:
klote duivel...
blijf maar falen, maar ik weiger makkelijker te zetten.
morgen nog s proberen met verse moed :)

wat een nachtje slapen al niet kan doen :D
had m nu bijna meteen :p

hanske82

Legacy Member
ik zou het een domper gevonden hebben op een geweldige game als ik het op makkelijk zou gezet hebben. Heb wel een uur of 2 aan de eindbaas gezeten uiteindelijk :$

SiRdeK

Legacy Member
Ik vrees al als ik daar tegen moet :p Ik geef nogal snel op :p Zit nu na een uurtje gespeeld te hebben in Lust :) Op Zealot.

noinspiration

Legacy Member
Ne keer in de GM gespeeld, leuk spel, enorm veel weg vn GoW, toch nie de koop waard.

Lorim

Legacy Member
Hoewel ik al zoveel negatiefs heb gehoord over de game, doet heel de look en presentatie toch iets 'tinkelen' bij me waardoor ik het eens zou willen spelen. Al is het voor de zieke weergave van de hel. Mss later eens tweedehands voor 10 euro op de kop tikken dan.

Samus007

Legacy Member
ben nu deze aan het spelen tegelijk met god of war II (de remake), en no offense maar gowII speelt nog steeds beter dan deze, gortigheid in het kwadraat zetten is voor mij geen succesformule, gow had dit destijds al bovenop een een heel solide gameplay, niettegenstaande is hij wel leuk maar eerder een snack-game, had toch iets meer verwacht van visceral.

GOWIII gaat deze compleet overschaduwen, als je moet kiezen tussen deze 2 lijkt mij het een uitgemaakte keuze.

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Ik heb nog maar 2uurtjes gespeeld en echt goed is het niet.
GOW is gewoon pakken beter.

ikbenben

Legacy Member
Tja, als je altijd met GOW moet vergelijken....:ironic:
Kijk eens naar de game op zich zonder met een ander te vergelijken.

mijas65

Legacy Member
idd game game heeft ook nieuwe dingen die goed zijn ...

de sfeer vinnek in deze game vele beter dan gow .
en vooral het geluid niet normaal creepy ( met 5.1 setje )

Pino87

Legacy Member
Net uitgespeeld. Ik vond hem wel goed?
En ja ik heb God Of War ook gespeeld.
Tuurlijk is God Of War beter. Maar je moet niet vergelijken,
ik bedoel, als ik elke adventure met Uncharted moet vergelijken.
Dan is geen ene adventure nog goed?

ArminiuS

Legacy Member
Even een vraagje tussendoor....ik heb deze besteld via Play rond de 2de februari en de 4de werd deze verzonden. Nu vandaag is het de 15de en is nog steeds niet aangekomen...kan het dat het soms wat langer duurt voor iets aankomt uit de UK?

Nerathas

Legacy Member
ArminiuS zei:
Even een vraagje tussendoor....ik heb deze besteld via Play rond de 2de februari en de 4de werd deze verzonden. Nu vandaag is het de 15de en is nog steeds niet aangekomen...kan het dat het soms wat langer duurt voor iets aankomt uit de UK?

Laatste dat ik gelezen heb over Play.com dat ze failliet waren.
Heb zelf ook een bestelling geplaatst dan maar cancel gedaan, item status veranderde niet na 3 weken tijd.

Forum staat vol van mensen die problemen hebben met Play, ik zou die vermijden en gewoon een andere webshop nemen.

ArminiuS

Legacy Member
Bij de status staat er nochtans dat het verzonden is de 4de dus het zal wel verzonden zijn hoop ik. En zijn ze failliet dan zijn ze nog steeds verbonden aan het terugbetalen van hun items lijkt me
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan