Archief - Dante's Inferno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mijas65

Legacy Member
play kan soms lang dure tot 4 weken ...

is niet meer de beste site die er is 1 bestelling ooit gedaan en 4 weken erachter had ik het .

shopto is bij dan weer altijd de snelste ( wel dure en aangetekende verzending ) 2 dagen na bestellen in de bus :p

Samus007

Legacy Member
ikbenben zei:
Tja, als je altijd met GOW moet vergelijken....:ironic:
Kijk eens naar de game op zich zonder met een ander te vergelijken.

met alle respect zonder de :ironic:, het is gewoon een complete gow rip off, het lijkt er zelfs niet op het is gewoon bijna een cover.

Samus007

Legacy Member
ArminiuS zei:
Bij de status staat er nochtans dat het verzonden is de 4de dus het zal wel verzonden zijn hoop ik. En zijn ze failliet dan zijn ze nog steeds verbonden aan het terugbetalen van hun items lijkt me

mijn kopij bij the hut is pas de 2e verstuurd en heb het gisteren pas gehad, duurt normaal nooit zo lang, mss hetzelfde geval bij jou ook, dan zal je hem morgen of overmorgen wel hebben, nog nooit iets gehad met play.

hanske82

Legacy Member
Samus007 zei:
met alle respect zonder de :ironic:, het is gewoon een complete gow rip off, het lijkt er zelfs niet op het is gewoon bijna een cover.

en dat heeft 2 gevolgen:

1. reviewers zoeken zich rot op gebreken om het te kunnen afbreken
2. gamers kopen het net omdat het erop lijkt en ze meer van dit soort spellekes willen (ik althans toch)

BCF-Gamer-23

Legacy Member
ikbenben zei:
Tja, als je altijd met GOW moet vergelijken....:ironic:
Kijk eens naar de game op zich zonder met een ander te vergelijken.

Er is zoveel uitgepikt dat je niet anders kan.

syndrom

Legacy Member
mja care tbh, bij ons ps3 gebruikers gaat dat argument idd nogwat op, maar voor de xbox users is dit een goede vervanger voor GOW.


Mij boeit het niet dat het zoveel "gepikt" heeft van GOW, het is een cool spel in een coole setting

Flare'

Legacy Member
Nerathas zei:
Laatste dat ik gelezen heb over Play.com dat ze failliet waren.
Heb zelf ook een bestelling geplaatst dan maar cancel gedaan, item status veranderde niet na 3 weken tijd.

Forum staat vol van mensen die problemen hebben met Play, ik zou die vermijden en gewoon een andere webshop nemen.

Wat een zever is dat weer... Failliet, maak dat een ander wijs. Waar heb je dat gelezen?

En ik snap niet dat iedereen klaagt over die levertijden van Play, soms is dat idd eens 2 weken hier. Maar langer als 2 weken dat heb ik toch nog nooit voorgehad hoor. Voor de prijs die je er gemiddeld betaald vind ik Play echt wel een goede en betrouwbare webshop.

ArminiuS

Legacy Member
Dat ze failliet zijn lijkt mij ook te verbazen, maar ik maak me gewoon ongerust omdat enkele jaren geleden toen ik bij Play mijn bestelling plaatste deze vrij snel in mijn bus stak en het nu aanzienlijk langer duurt....

SHFT

Legacy Member
Heeft iemand tips om die 666 combo te halen?

Ik wil het proberen te halen in die challenge waar je 5 minuten moet volhouden maar een vriend zegt dat ik het beter kan doen bij die 8 sec in the air challenge.

ikbenben

Legacy Member
Samus007 zei:
met alle respect zonder de :ironic:, het is gewoon een complete gow rip off, het lijkt er zelfs niet op het is gewoon bijna een cover.

Dat maakt toch niet uit, het is daarom toch geen slecht spel.
Beter goed gekopieerd dan slecht bedacht ;)
En ja, ik heb GOW I en II ook gespeeld.

hanske82 zei:
en dat heeft 2 gevolgen:

1. reviewers zoeken zich rot op gebreken om het te kunnen afbreken
2. gamers kopen het net omdat het erop lijkt en ze meer van dit soort spellekes willen (ik althans toch)

Voila. Vooral het thema spreekt mij aan.

Samus007

Legacy Member
yep klopt, maar zoals ik zie ben ik ze nu beide tegelijk aan het spelen en de gelijkenissen zijn dan ook uiterst merkbaar, zeker geen slecht spel dantes inferno maar de afwerking van een god of war II haalt het zelfs al niet vind ik, zeker geen must have, met dead sapce hebben ze beter werk afgeleverd.

ikbenben

Legacy Member
Mij ging het gewoon om het feit dat de meeste zeggen dat het een slecht spel is omdat het een kopie van GOW is. Het is niet omdat het een kopie is dat het slecht is imo ;)

Son Gokou

Legacy Member
Samus007 zei:
ben nu deze aan het spelen tegelijk met god of war II (de remake), en no offense maar gowII speelt nog steeds beter dan deze, gortigheid in het kwadraat zetten is voor mij geen succesformule, gow had dit destijds al bovenop een een heel solide gameplay, niettegenstaande is hij wel leuk maar eerder een snack-game, had toch iets meer verwacht van visceral.

GOWIII gaat deze compleet overschaduwen, als je moet kiezen tussen deze 2 lijkt mij het een uitgemaakte keuze.

sorry maar het fanboyisme druipt af van al je post hier in dit topic.

Ik vind dante's inferno een goed game. Met tenminste een originele leuke setting. Gow is goed maar je zit al aan de 3de binnekort en wat betekent dat. Een melkkoe. Games mogen misschien wel goed zijn maar ze bouwen gewoon verder op de originele.

SiRdeK

Legacy Member
Wat maakt het nu uit of het nu het 300ste deel is? Zolang de sequel beter is dan zijn voorganger mogen ze blijven komen van mij :)

Brasil-B

Legacy Member
Ik zit net voorbij Limbo en ben er erg tevreden van. Speelt lekker weg! Ziet er goed uit. Gewoon een goed spel. Maakt toch niks uit of het afgekeken is van een ander spel.

dISEMBOWELMENT

Legacy Member
Samus007 zei:
met alle respect zonder de :ironic:, het is gewoon een complete gow rip off, het lijkt er zelfs niet op het is gewoon bijna een cover.

Zeker en vast geen GOW rip off...

soulgamer

Legacy Member
Heerlijke game! Er kunnen niet genoeg God of War klonen zijn op de wereld :p! Wederom zo'n game waarbij je de controller niet wil neerleggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan