ikbenben
Legacy Member
Samus007 zei:omdat ik het momenteel mss aan het spelen ben en ik vind het geen stom spel
Maar het is wel EEN DIKKE GOW RIPOFF, nem dat is de 3e keer ik het nu zeg hier, dus ook geen 10 keer overdrijvers.
Lol

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Samus007 zei:omdat ik het momenteel mss aan het spelen ben en ik vind het geen stom spel
Maar het is wel EEN DIKKE GOW RIPOFF, nem dat is de 3e keer ik het nu zeg hier, dus ook geen 10 keer overdrijvers.

Samus007 zei:gij ook door daar altijd op te reageren ...
Samus007 zei:terug vriend?![]()

Son Gokou zei:Gow is goed maar je zit al aan de 3de binnekort en wat betekent dat. Een melkkoe. Games mogen misschien wel goed zijn maar ze bouwen gewoon verder op de originele.
MrFlava- zei:Luchthavens verwittigen dat ze niet meer mogen vliegen en dan is jou missie complete.![]()
