Archief - Dante's Inferno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrFlava-

Legacy Member
Gewoon op youtube de walkthrough van dante's zoeken,endan kan je van part 1 naar part 50 ofzo..

Je kent de game wel dus je zal niet ver moeten zoeken,want je weet waar je juist ergens zit.

hanske82

Legacy Member
bert1906 zei:
Hallo
Ik heb juis inferno gekocht voor de psp.
Het spel vind ik supper leuk.
Ik heb al 31% uitgespeeld. maar nu zit ik met een probleem.
Ik zit op een plaats (soort put) waar de hele tijd lava stroom.
Het lave komt langzaam naar boven.Als het boven is ben je dood.
Hoe moet ik daar weg komen.
kun je mij helpen a.u.b.
zo kan ik dan weer verder spelen.


m.v.g.
bert

Dante's Inferno FAQ/Walkthrough - vinheim - hosted by Neoseeker

FreakyJP

Legacy Member
Iemand interesse om de Trails of St Lucia te sharen? Check sharethread

SHFT

Legacy Member
Ben deze vandaag nog eens aan het spelen omdat ik nog 2 trophies moet en dan Platinum heb. Maar ik zie net dat er verscheidene trophies zijn bijgekomen door die Trials of St Lucia. Ge gaat me toch niet zeggen dat ik deze ook moet gaan halen om Platinum te krijgen zeker? Als dat zo is hoe zit het dan met de mensen die ervoor Platinum hadden gehaald?

ArminiuS

Legacy Member
Neen die moet je niet halen. Je zal enkel 84%zien staan ipv 100%.

Daedie

Legacy Member
Kheb een vraagske.

Kga zelf met dit spel beginnen soon en kheb gezien dat er redelijk wat DLC beschikbaar is, nu vroeg ik mij af welke hiervan wel en niet de moeite is. Buiten Trials of Lucia die wss wel de moeite zal zijn :p.

Deletos

Legacy Member
hoe kies je uw skin?
dead space skin gedownload en zie het nergens staan

SHFT

Legacy Member
ArminiuS zei:
Neen die moet je niet halen. Je zal enkel 84%zien staan ipv 100%.

Ah sweet, thanks!

~D3L3T3~ zei:
hoe kies je uw skin?
dead space skin gedownload en zie het nergens staan

Ge kunt uw skin veranderen bij een save point. Er zal staan "change costume"

Jersy

Legacy Member
ff bumpen
maar damn wat een heerlijk spel :)

deze middag uitgespeeld ... nu nog een 2de keer voor platinum te halen
komt zo dicht in de buurt bij de sfeer van god of war, maar toch net niet

misschien omdat ik de achtergrond te weinig ken, al die bijbelse shit :)

den crack

Legacy Member
juist gestart met spelen... holy shit :bow: ik ben normaal niet echt voor hack en slash games (om een of andere reden verveelde ik mij altijd bij GoW1)
maar dit spel is toch echt goed :D

ULTRAnumb

Legacy Member
doe uzelf een plezier en koop Dante's Inferno ni
kunt evengoe GoW2 in HD kopen en genieten van een véél betere hack&slash game
ik garandeer het u :x

WarBlade

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
doe uzelf een plezier en koop Dante's Inferno ni
kunt evengoe GoW2 in HD kopen en genieten van een véél betere hack&slash game
ik garandeer het u :x

Ja, maar k'heb GoW HD Collection en GoW III al... K'dacht dat Dante's Inferno wel leuk zou zijn? :unsure:

ULTRAnumb

Legacy Member
WarBlade zei:
Ja, maar k'heb GoW HD Collection en GoW III al... K'dacht dat Dante's Inferno wel leuk zou zijn? :unsure:

ik heb ze ook allemaal en welja, Dante's Inferno speelt zoals GoW2, gewoon iets slechters (imo)
int begin is veel schoons enzo maar... het einde begint echt...
kwil niks spoilen maar opt einde is veel van de "wow factor" eraf

en de moeilijkheden zijn eigelijk niet gebalanceerd
op easy ist te simpel maar op normal ist al op uw tanden bijten

er is bv een trophy om 666 combo te krijgen
nu is er een deel int spel waarin ge unlimited mana hebt voor uw magic dus die trophy halen is heel simpel

zet uw difficulty opt uiterste en spam een bepaalde spell de hele tijd
na 5 minuten had ik mijn trophy en die BASISvijanden ook

maar als ge het wilt, probeer het te sharen, als ge het leuk vind des te beter, als get ni leuk vind heeft het u maar 4 euro gekost

Anopheles

Legacy Member
WarBlade zei:
Ja, maar k'heb GoW HD Collection en GoW III al... K'dacht dat Dante's Inferno wel leuk zou zijn? :unsure:

Als ge ne GOW fan bent ga je Dante's inferno echt goed vinden, de combat is wel leuk en in het begin is het spel even episch...Het grote verschil met GOW is dat het ganse spel naar verloop van tijd afzwakt (niet slecht wordt, maar wel minder sterk)

Voor 20€ hoef je die dus echt niet links te laten liggen als GOW-liefhebber. (Mensen die GOW al niet goed vinden blijven van Dante's inferno best wel af)

SHFT

Legacy Member
Ik vond Dantes Inferno een zéér leuk spel. Het verhaal is interessant dat ge de 9 cirkels van hel moet betreden om uw geliefde te redden. De controls zijn simpel en de moves zijn wel leuk.

Het enige nadeel vond ik het feit dat de enemies nogal repetitief zijn. Voor de rest zeker een pracht game, echt wel een aanrader :)

Goldrusher

Legacy Member
Dante's Inferno is idd een topgame. 60fps ook.

Van de makers van Dead Space.

DenBenjo

Legacy Member
IMO hebk niets aan te merken aan dit spel... Ik heb het tot nu toe 3 keer uitgespeeld en speel de coolste stukken hier en daar nog is opnieuw... Het verhaal is zalig, de gevechten waren episch en van de graphics had ik ook geen klachten. Het was voor mij vast en zeker geen tijdsverspilling!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan