Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bert1906 zei:Hallo
Ik heb juis inferno gekocht voor de psp.
Het spel vind ik supper leuk.
Ik heb al 31% uitgespeeld. maar nu zit ik met een probleem.
Ik zit op een plaats (soort put) waar de hele tijd lava stroom.
Het lave komt langzaam naar boven.Als het boven is ben je dood.
Hoe moet ik daar weg komen.
kun je mij helpen a.u.b.
zo kan ik dan weer verder spelen.
m.v.g.
bert
ArminiuS zei:Neen die moet je niet halen. Je zal enkel 84%zien staan ipv 100%.
~D3L3T3~ zei:hoe kies je uw skin?
dead space skin gedownload en zie het nergens staan
SHFT zei:Ah sweet, thanks!
Ge kunt uw skin veranderen bij een save point. Er zal staan "change costume"
ULTRAnumb zei:doe uzelf een plezier en koop Dante's Inferno ni
kunt evengoe GoW2 in HD kopen en genieten van een véél betere hack&slash game
ik garandeer het u![]()

WarBlade zei:Ja, maar k'heb GoW HD Collection en GoW III al... K'dacht dat Dante's Inferno wel leuk zou zijn?![]()
WarBlade zei:Ja, maar k'heb GoW HD Collection en GoW III al... K'dacht dat Dante's Inferno wel leuk zou zijn?![]()
