Archief - Dante's Inferno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pedi

Legacy Member
Bwah ik vind die spel nie ZO goe. Het zal u nie echt bevalle als je GOW and veel andere hack n slash hebt gespeeld. Ook weinig score gekrege van IGN. Wel goe voor xbox fanboys die geen gow kunne spele :p

SHFT

Legacy Member
Kvind vind het spel wel goed maar er zijn wel enkele minpunten.

-Flying mobs zijn erg vervelend, ik spam meestal gewoon cross op ze
-Ik ben niet gewend aan auto-camera dus in het begin gebruikte ik die dodge meestal perongeluk.
-Je kan bijna altijd in leven blijven als je een grote groep monsters moet verslaan. Gewoon ze hele tijd grabben en dan punishen/obsolven.

hanske82

Legacy Member
SHFT zei:
Kvind vind het spel wel goed maar er zijn wel enkele minpunten.

-Flying mobs zijn erg vervelend, ik spam meestal gewoon cross op ze
-Ik ben niet gewend aan auto-camera dus in het begin gebruikte ik die dodge meestal perongeluk.
-Je kan bijna altijd in leven blijven als je een grote groep monsters moet verslaan. Gewoon ze hele tijd grabben en dan punishen/obsolven.

voor die vliegende beesten moet ge diene upgrade kopen waarbij ge de vuurbal kunt reflecteren nadat ge counter-blokt, daarmee zijn ze in 1 slag dood.
en inderdaad, die zwakke vijanden grabben en punishen is wat repetitief. absolven doen k al lang nemeer, da neemt teveel tijd in beslag. de grotere vijanden vind k wel hip. as ge wa meer upgrades hebt zijn de movekes wel cool.

SHFT

Legacy Member
Gah ik kan waarschijnlijk opnieuw beginnen door een save bug.

Ik zat in die ruimte van Greed. De ruimte waar zo'n skelet komt die rondspint. Als je de room gecleared hebt kan je met schakelaar een platform activeren. Nadat ik die ruimte had gecleared dacht ik, ik ga even terug om te saven. Dan moet je zo even terug op die platformen die ronddraaien. Ik ga terug en de schakelaars kan ik niet meer activeren met R1 :s

hanske82

Legacy Member
de savepunten zijn idd niet altijd even logisch en mogen imo iets frequenter zijn.
ik ben ook ergens in greed vo de moment.

soulgamer

Legacy Member
Iemand die de Devine edition heeft? Is die ook met een 3D cover?

Samus007

Legacy Member
spel is dus echt een "god of war light versie", net zoals ik dacht, niettemin heb ik hem besteld, zijn die knullen van dead space die deze gemaakt hebben dus hebben ze bij mij een streep voor.

TotallyZen

Legacy Member
iemand enige tips om de eindbaas te verslaan?
Zit al een uurtje te proberen.

hanske82

Legacy Member
totallyzen zei:
iemand enige tips om de eindbaas te verslaan?
Zit al een uurtje te proberen.

ik stel voor dat we dat hier niet posten, zou een spoiler van jewelste zijn...

ben net heresy binnengewandeld.
bij anger begint het echt de moeite te worden zene. grotere variatie in vijanden en minder en minder grab-punish gedoe. dit spel wordt echt beter en beter hoe verder je geraakt.

mijas65

Legacy Member
amaj !

de eerste 4 cirkels is eigenlijk continue bazen :p

maar eens je lager gaat wow wat een game ! veel variatie ,knappe sound ....


nog mensen met 5.1 setje die de geluiden en vooral gegil echt creepy vind ?

SHFT

Legacy Member
Blijkbaar is die bug wat ik heb gekend. Ze werken aan een fix en hopelijk komt die er snel D;

Heeft iemand het spel al uitgespeeld? Indien ja in hoeveel uur?

RaZoR be

Legacy Member
Gametrailers breekt em redelijk af...
door het feit dat het verhaal eigenlijk op niet veel slaat + frustratie van de lengte van het spel dat gewoon word opgedreven door hordes van vijanden op u te gooien.

ikbenben

Legacy Member
RaZoR be zei:
door het feit dat het verhaal eigenlijk op niet veel slaat

Teken dat ze het niet snappen :p
Ik heb de film gezien en ben nu bezig aan de game en er is niks mis met het verhaal hoor ;)

mijas65

Legacy Member
idd game is goed en toch 9 + uur aan bezig gezeten op normal

op het einde ist iets meer hack and slash wat ookg oed is dan kan je alle moves combineren enzo . en er is heel veel verschil in levels enzo je zal nooit hetzelfde zien herhalen ....

in gow is dit toch ook van de eene kamer vijanden naar de ander ....

soulgamer

Legacy Member
Yeah zonet is pre-order van videogames+ verscheept. Helaas is US release later dan EU maar ik wou heel graag de devine edition hebben.

hanske82

Legacy Member
ik had fraud veel moeilijker verwacht na de verhalen dat ik ervan gehoord heb.

Psy

Legacy Member
gister die film ervan zitten bezien (game nog nie gespeelt), vond het toch maar een vage boel :)
wel lekker gory, lol

Thorazer

Legacy Member
Vond het spel een leuk tussendoortje meer niet :)

Veel te kort en om je constant bezig te houden met punishen en absolven vond ik dik tegenvallen...

BroodRooster

Legacy Member
lol juist door de grond gevallen toen ik tegen zijn vader vocht -.-

Pino87

Legacy Member
Iemand enige tips om die Temptress of Lust makkelijk af te maken? Als er zo een paar op me afkome ist meteen gedaan.

Edit : Blokken is blijkbaar de sleutel, duurt wel langer ma goed haalbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan