Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SHFT zei:Kvind vind het spel wel goed maar er zijn wel enkele minpunten.
-Flying mobs zijn erg vervelend, ik spam meestal gewoon cross op ze
-Ik ben niet gewend aan auto-camera dus in het begin gebruikte ik die dodge meestal perongeluk.
-Je kan bijna altijd in leven blijven als je een grote groep monsters moet verslaan. Gewoon ze hele tijd grabben en dan punishen/obsolven.

totallyzen zei:iemand enige tips om de eindbaas te verslaan?
Zit al een uurtje te proberen.
RaZoR be zei:door het feit dat het verhaal eigenlijk op niet veel slaat

